Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, toihan on oblivionista asti ollu vähän ongelmana... :D Btw, onko tullu vielä hotfixiä tohon? Ei oo vielä kerenny hankkimaan, enkä waretella viitti, on kummiskin sen verran hyvä peli, että tuosta kyllä maksaa mieluusti.

No johan se kuuluu Falloutteihin että myyntiin päättyvässä versiossa on läjä bugeja.. :)

Ymmärsinkö oikein että nyt ei ole mitään isoa maailmaa enää vaan pelkästään iso kaupunki? :( Tyyliin miten GTA:ssakin tehtiin...

Peli on kyllä täyttä rautaa. Väkivallattomuutta ja hyviä aikomuksia ei aina palkita. Tarina siitä miten käy kun on liian sinisilmäinen ydintuhon jälkeisessä maailmassa:

Saavun kumppanini kanssa Tenpenny Towerille. Rähjäinen mutta hyvin aseistettu ghoul nimeltä Ron yrittää päästä porteista sisään mutta saa vartijalta tylyn vastaanoton ja kävelee pois. Minä pääsen sisään ja puhun vartijalle, läheisessä metrotunnelissa asuvat ghoulit kuulemma haluavat sisään ja tämä on ongelma sillä heitä ei haluta hotelliin asumaan. Vartija pyytää minua hävittämään ghoulit lopullisesti mutta ehdotan väkivallatonta ratkaisua. Vartija nauraa että ei onnistu, mutta minä ajattelen toisin.

Menen puhumaan ghouleille ja ehdotan että yritän saada hotellin omistajaa ja asukkaita vakuuttumaan heidän hyvistä aikomuksistaan jotta he pääsisivät hotelliin asumaan. Ghoulit suostuvat tähän.

Saan kuin saankin hotellin asukkaat vakuutettua ja näin ghoulit pääsevät sisälle. Pari asukasta eivät olisi millään suostuneet tähän mutta heitin heidät pihalle. Yksi asukas vihaa ghouleja niin että majoittuu yläkerran kattohuoneistoon eikä suostu tulemaan alas. Ajattelen että onpa ennakkoluuloista ja snobia porukkaa, ja olen tyytyväinen siihen että sain ratkaistua pulman ilman väkivaltaa. Hyvää karmaa ja expaa ropisee.

Viikon päästä palaan torniin, minulla on asiaa eräälle asukkaalle. Huomaan että aiemmin tiukassa pidetty portti on auki ja vartijat poissa. Outoa, ajattelen. Menen sisälle hotelliin. Asukkaita ei näy missään, hotellissa asuu vain ghoulit jotka päästin sisään. Kysyn eräältä ghoulilta missä asukkaat ovat, saan vastaukseksi että kannattaa vilkaista kellariin. Alan pelätä pahinta.

Kellarista löydän entisten asukkaiden ruumiit, kadun syvästi valintaani päästää heidät hotelliin. Kaikki mukavat ihmiset jotka hotellissa tapasin ovat kuolleita. Syöksyn ghoulien johtajan, Ronin, puheille kattohuoneistoon ja saan kehoituksen unohtamaan asian ellen halua muiden asukkaiden seuraksi kellariin.

Raivostun. Otan saman tien taskustani revolverin ja ammun paskiaiselta pään tohjoksi. Seuraavaksi menen hissillä takaisin alakertaan ja teurastan kumppanini, Brotherhood of Steelin paladinin kanssa kaikki muutkin kuvottavat olennot jotka haahuilevat hotellin käytäviä pitkin. Sahaan ruumiilta päät irti Ripperillä ja asettelen ne kauniisti vastaanottotiskille.

Puhdistus on tehty.

Mitä luulette onko peli pelattava, jos kokoonpanona seuraava kannettava:

Intel core2 7200 @2ghz, 2gt muistia, ati mobility radeon x1600, ja hitaampi 5600rpm kovo.

Kovasti polttelisi päästä pelaamaan

Kaveri väänsi tuota tänään vain hieman puhdikkaammalla läppärillä, ja oli vähän tökkivää välillä. En tiedä millaiset asetukset olivat, mutta näytti vähän siltä että liikaa luultiin koneen suorituskyvystä.

Mutta tiukkaa varmaan tekee tuolla x1600:lla, pelkään...

edit Ei mitään bugeja, toiminut täydellisesti tähän saakka, ja nopeasti. Vista 64bit, X2 6000+, 4Gb DDR2 667, 3870HD 512Mb.

No johan se kuuluu Falloutteihin että myyntiin päättyvässä versiossa on läjä bugeja.. :)

Ymmärsinkö oikein että nyt ei ole mitään isoa maailmaa enää vaan pelkästään iso kaupunki? :( Tyyliin miten GTA:ssakin tehtiin...

Kuten Oblivionissa, mutta kaupungit on korvattu.. romuista kasatuilla hökötyksillä :D Ja kaupungin rauniot löytyy, ja näistä sitten löytyy noita encountereita vaikka millä mitalla. Ei todellakaan samalla tapaa kuin GTA, onhan tässä ihan oma tunnelmansa tuon alueen osalta.

Kaatuileeko kenelläkään PC versio? Itsellä jo pari kertaa havainnut virheen ja on jouduttu sulkemaan..

Mulla ei ole kesken pelin kaatunut kertaakaan, pelattuna varmaan jotain 10-15h. Pari kertaa on "kaatunut" siinä vaiheessa, kun olen itse lopettanut pelin, mutta eipä se siinä vaiheessa enää haittaa :D

edit:
muutenkaan ei ole tullut yhtään bugia vastaan, joten tuntuu siltä, että ovat saaneet ihan hyvin viimeistellyn tuotteen aikaiseksi.
Optimointikin on mennyt kohdilleen, kun pyörii niin sisä- kuin ulkotiloissa täysin sulavasti vaikka on grafiikat maksimissa. Esim. Stalker: Clear Sky nykii (tai ainakin nyki viimeksi kun testasin, en ole yli kuukauteen kokeillut, eli voi olla, että on jo riittävästi korjailtu) niin pirusti, jos on graffat maksimissa (jopa DX9 tilassa) ja ei se nyt juuri sen paremmalta kuitenkaan näytä.

Kaveri väänsi tuota tänään vain hieman puhdikkaammalla läppärillä, ja oli vähän tökkivää välillä. En tiedä millaiset asetukset olivat, mutta näytti vähän siltä että liikaa luultiin koneen suorituskyvystä.

Mutta tiukkaa varmaan tekee tuolla x1600:lla, pelkään...

edit Ei mitään bugeja, toiminut täydellisesti tähän saakka, ja nopeasti. Vista 64bit, X2 6000+, 4Gb DDR2 667, 3870HD 512Mb.

Kuten Oblivionissa, mutta kaupungit on korvattu.. romuista kasatuilla hökötyksillä :D Ja kaupungin rauniot löytyy, ja näistä sitten löytyy noita encountereita vaikka millä mitalla. Ei todellakaan samalla tapaa kuin GTA, onhan tässä ihan oma tunnelmansa tuon alueen osalta.

Kiitos Miqsu vastauksesta. Pitänee ehkä kokeilla kuitenkin. Jos viitsit, niin kysäise onko se minigraffoilla pelattava?

Mulla ei ole kesken pelin kaatunut kertaakaan, pelattuna varmaan jotain 10-15h. Pari kertaa on "kaatunut" siinä vaiheessa, kun olen itse lopettanut pelin, mutta eipä se siinä vaiheessa enää haittaa :D

No perkele.

Itselle tuttu ongelma mutta ajattelin, että se on rangaistus mun warettamisesta :D Nyt sentään on kyseessä alkuperäinen peli niin luulis perkele toimivan. Noh, ei tuo oo tullu vastaan ku pari hassua kertaa. Jospa auttais ku rupeais vetämään jotain sadetanssia koneen ympärillä :rolleyes:

Jees jees, kova meininki! Alla hieman illan tunnelmia kun käytiin tyttöjen kanssa karhumetsällä. Pää ehti kadota tosin jo kuvasta kun kameramiehen refleksit pettivät.

sniputusta.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli pelattua ja on kyllä uskomattoman hyvä peli. Melkeen tuli paha mieli ihmisten tappamisesta videopelissä. :D

Jees mutta ropeissa, jos noudattaa hyvää polkua on tehtävä yleensä pitempi (voi johtaa lisätehtäviin jne.) ja expaa heruu enemmän. Esim. NWN2 paha vaihtoehto oli monesti listi tyyppi ja missaa samalla tyypin antama tehtävä -> missaa expat ja mielenkiintonen tehtävä. Eli saako pelistä yhtä paljon irti jos on pahis? :)

Kyllä mun mielestä. Riippuu tosin tehtävästä, jotkut niistä jatkuu jos on ollut hyvä. Tosin en tiedä, miten olisi käynyt sillä pahan hahmon vaihtoehdolla. Molemmissa pelityyleissä on omat etunsa ja vaikuttaisi, että pelin tekijät ovat panostaneet tähän paljon.

On kyl siisti peli! Todella maukasta pelattavaa pitkästä aikaa.

Mut kyssäriä...

Sieltä tyhjästä tavaratalosta kun tulee niin pihalla tulee vastaan poika jonka isää pitää lähteä etsimään. Niin missä helvetissä se ukko on siellä kaupungissa mihin poika menee. Mulla on todella vähän mitään aseita ja se mesta on täynnä niitä tulimuurahaisia. Tuppaa menemään hermot kun juoksen pitkin kaupunkia enkä löydä tyyppiä mistään. Tota sivutehtävää ei varmaan tarvi suorittaa ihan heti? Se poika jaksaa venata siinä säiliössä jos pelaan hetken jotain muuta et saan aseita.

Meitsille jos aukoo päätä niin voi olla että kohta ei oo enää päätä

Liitteet

• 31102008198.webp
    31102008198.webp
    160,5 KB · Katsottu: 437
On kyl siisti peli! Todella maukasta pelattavaa pitkästä aikaa.

Mut kyssäriä...

Sieltä tyhjästä tavaratalosta kun tulee niin pihalla tulee vastaan poika jonka isää pitää lähteä etsimään. Niin missä helvetissä se ukko on siellä kaupungissa mihin poika menee. Mulla on todella vähän mitään aseita ja se mesta on täynnä niitä tulimuurahaisia. Tuppaa menemään hermot kun juoksen pitkin kaupunkia enkä löydä tyyppiä mistään. Tota sivutehtävää ei varmaan tarvi suorittaa ihan heti? Se poika jaksaa venata siinä säiliössä jos pelaan hetken jotain muuta et saan aseita.

Se on siellä pojan kodissa. Löytyy ihan siitä säiliön läheltä. Ja juu, ei ole pakko suorittaa heti, siinä kun tulee vielä muutakin kuin se isän etsiminen, joten kannattaa hommata niitä aseita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom