Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä luulette onko peli pelattava, jos kokoonpanona seuraava kannettava:
Intel core2 7200 @2ghz, 2gt muistia, ati mobility radeon x1600, ja hitaampi 5600rpm kovo.
Kovasti polttelisi päästä pelaamaan
No johan se kuuluu Falloutteihin että myyntiin päättyvässä versiossa on läjä bugeja..
Ymmärsinkö oikein että nyt ei ole mitään isoa maailmaa enää vaan pelkästään iso kaupunki? :( Tyyliin miten GTA:ssakin tehtiin...
Kaatuileeko kenelläkään PC versio? Itsellä jo pari kertaa havainnut virheen ja on jouduttu sulkemaan..
Kaveri väänsi tuota tänään vain hieman puhdikkaammalla läppärillä, ja oli vähän tökkivää välillä. En tiedä millaiset asetukset olivat, mutta näytti vähän siltä että liikaa luultiin koneen suorituskyvystä.
Mutta tiukkaa varmaan tekee tuolla x1600:lla, pelkään...
edit Ei mitään bugeja, toiminut täydellisesti tähän saakka, ja nopeasti. Vista 64bit, X2 6000+, 4Gb DDR2 667, 3870HD 512Mb.
Kuten Oblivionissa, mutta kaupungit on korvattu.. romuista kasatuilla hökötyksillä :D Ja kaupungin rauniot löytyy, ja näistä sitten löytyy noita encountereita vaikka millä mitalla. Ei todellakaan samalla tapaa kuin GTA, onhan tässä ihan oma tunnelmansa tuon alueen osalta.
Mulla ei ole kesken pelin kaatunut kertaakaan, pelattuna varmaan jotain 10-15h. Pari kertaa on "kaatunut" siinä vaiheessa, kun olen itse lopettanut pelin, mutta eipä se siinä vaiheessa enää haittaa :D
Jees mutta ropeissa, jos noudattaa hyvää polkua on tehtävä yleensä pitempi (voi johtaa lisätehtäviin jne.) ja expaa heruu enemmän. Esim. NWN2 paha vaihtoehto oli monesti listi tyyppi ja missaa samalla tyypin antama tehtävä -> missaa expat ja mielenkiintonen tehtävä. Eli saako pelistä yhtä paljon irti jos on pahis?
On kyl siisti peli! Todella maukasta pelattavaa pitkästä aikaa.
Mut kyssäriä...
Sieltä tyhjästä tavaratalosta kun tulee niin pihalla tulee vastaan poika jonka isää pitää lähteä etsimään. Niin missä helvetissä se ukko on siellä kaupungissa mihin poika menee. Mulla on todella vähän mitään aseita ja se mesta on täynnä niitä tulimuurahaisia. Tuppaa menemään hermot kun juoksen pitkin kaupunkia enkä löydä tyyppiä mistään. Tota sivutehtävää ei varmaan tarvi suorittaa ihan heti? Se poika jaksaa venata siinä säiliössä jos pelaan hetken jotain muuta et saan aseita.