Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä on taas pitkästä aikaa ollut perheellisen miehen vaikeaa irtautua koneen äärestä :D

Varmaan jotain 5-6h pelaillut, lvl on 5 luokkaa, asetta löytyy puukosta combat shotguniin. On se vaan aivan v*tun kova peli, ylitti omat odotukset vielä isolla kädellä.

Ja ne grafiikat, ei tsiisus sentäs. Ajattelumallina "ei sillä grafiikalla oo väliä" peli käyntiin ja kyllä täytyy sanoa että leuka putoo välillä. Medium-asetuksilla pyörittelen ja on sen verran komeeta maisemaa että hirvittää.

Harmittavasti alkoi taas työviikko, joka syö tehokkaasti peliaikaa, mutta tällaista nautintoa malttaa odotella - kestäispä ahaa-elämykset koko pelin läpi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Näin se menee hyvänäkin, pahemmat jätkät oli kaupasta tullessa vastassa ja puhuminen ei auttanut. Ei muuta kuin tarkkaa osumaa kaulan kohtaan ja päät lentelivät taas.
Meitsi heitti joka jamppaan yhen kranaatin ja äijät kävi about 5m korkeudessa :D

Zone-sarja -42%
HDMI- tai komponenttikaapeli ehdottomasti.
Komponenttikaapeli tuli ymmärtääkseni tuossa premiumin mukana ja coressa oli joku komposiittikaapeli?

Komponenttikaapeli tuli ymmärtääkseni tuossa premiumin mukana ja coressa oli joku komposiittikaapeli?

En tiedä noista xboxeista kun itselläni on vain PS3, mutta komposiittikaapeli on täysin surkea eikä edes välitä HD-kuvaa. Komponentti ja HDMI välittävät.

Komposiitti: http://www.home-theater-accessories-resource.com/Images/Pictures/composite cable.jpg
Komponentti: http://www.made-in-china.com/image/2f0j00qvKTBfjcgtoaM/PS3-DVD-Component-Cable-PS3-708-.jpg
HDMI: http://www.k1cable.com/images/hdmi_000.jpg

En tiedä noista xboxeista kun itselläni on vain PS3, mutta komposiittikaapeli on täysin surkea eikä edes välitä HD-kuvaa. Komponentti ja HDMI välittävät.

Komposiitti: http://www.home-theater-accessories-resource.com/Images/Pictures/composite cable.jpg
Komponentti: http://www.made-in-china.com/image/2f0j00qvKTBfjcgtoaM/PS3-DVD-Component-Cable-PS3-708-.jpg
HDMI: http://www.k1cable.com/images/hdmi_000.jpg
Mulla on samanlainen kun tuo komponentti mutta siinä on vaan noi rgb piuhat mutta tuossa on kytkin josta voi laittaa hdtv asetuksen... Ymmärtääkseni toi mun on komposiitti/komponenttikaapeli.

Todella siisti peli kyllä pyöritellä ultra highlla, joskus hämärtyessä pientä pätkimistä. FPS on sellasta että pelaa hyvinkin, numeroita en latele koska periaatteesta en niitä katsele.

Fallout 1 ja 2 aikoinaan läpipelanneelle odotusten arvoinen peli, jotain olen jäänyt vanhoilta ajoilta kaipaamaan mihin en ole VIELÄ ainakaan törmännyt enkä tiedä törmäänkö. Älkää kukaan spoilatko mutta Gecko liskot olivat todella legendaarisia katkaisemaan monet matkat autiomaassa.

Itse vasta ehtinyt pelata kahtena päivänä ja kohta ollaan level 8. Hyviksenä tulee myös pelattua, kai se on kun ei uskalla olla pahantekijä vaikka välillä kiinnostais :D Teki jopa pahaa sanoa sille yhelle kakaralle että karkaa äitiltäs. Äkkiä piti hakea se takaisin...

Nyt sitä vaan odottaa että saa työpäivän ja salin pois alta, että pääsee illalla pelailemaan. Pitkästä aikaa sitä itsekin innostuu pelaamaan konella jotain single playeriä!

Megatonni kuitenkin räjäytettiin samantien. Juoksin lvl 1 tai 2 sinne ja väistelin ties mitä öttömöttöjä. Lopussa kiitos seisoi :) Hienon näköistä. Sit vaan load ja hyvikseks takas.

Mä en vielä räjäyttänyt sitä, jätän sen seuraavaan pelikertaan :D

Ainoa huono puoli pelissä on se, että ainakin PC:llä rupee työpöytä tai vastaava vilkkuun ruudun oikeassa reunassa ja että peli on pääjuoneltaan liian lyhyt. Tätä herkkua kun haluisi jatkaa loputtomiin.

Menin pelin jo läpi kun pelasin 30 tuntia viikonloppuna ja nyt toisenlaisella hahmolla jo levelliä 7 ja ihan erilainen peli ollut ensimmäiseen verrattuna. Jaksaa vieläkin ihmetyttää tämän pelin laajuus ja monipuolisuus. Vuoden peli mielestäni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoa huono puoli pelissä on se, että ainakin PC:llä rupee työpöytä tai vastaava vilkkuun ruudun oikeassa reunassa ja että peli on pääjuoneltaan liian lyhyt. Tätä herkkua kun haluisi jatkaa loputtomiin.

Käytätkö Samurizea tai muita hilavinkuttimia työpöydällä? Itselläni niiden sulkeminen lopetti tuon työpöydän vilkkumisen pelissä.

Mulla on samanlainen kun tuo komponentti mutta siinä on vaan noi rgb piuhat mutta tuossa on kytkin josta voi laittaa hdtv asetuksen... Ymmärtääkseni toi mun on komposiitti/komponenttikaapeli.
Se sun kaapeli on komponenttikaapeli, mutta siinä ei ole vain noita äänipiuhoja (left ja right). Äänen saat kulkemaan sit jotain toista kautta.

Jos boxissa on VGA lähtö niin kyllä sitäkin voi käyttää. En näe siinä mitään pahaa. Mutta ensisijaisesti tosiaan käytä HDMI/komponentti kaapeleita. Boxiin saa tosiaan vielä tollasen RGB kaapelin joka on kuin paranneltu Scartti. Siinä on erona vain se, että Red Green ja Blue signaalit kulkee omissa johdoissaan telkkarille ja näin ollen tuottaa parempaa kuvaa. Mutta rajoitteena siinä on edelleen tuo max 576i reso.

Käytätkö Samurizea tai muita hilavinkuttimia työpöydällä? Itselläni niiden sulkeminen lopetti tuon työpöydän vilkkumisen pelissä.

Joo, kyllä sen on pakko olla joku erillinen softa joka tuon tekee, mulla ei ole työpöytä vilkkunut pelissä kertaakaan.

Oonko mä yber paska pelaamaan vai onko tää peli vaikeahko normal tasolla?
En oo pelannut aiempia osia joten en vielä oo kunnolla päässy fiilikseen.
Mä vaan kuolen aina johonkin muurahaisiin tai zombeihin. Patit loppuu kesken ja aseet
hajoaa. Sain just GTA4sen läpi ja se oli ihan puistokävelyä tohon wastelandiin verrattuna.
Pelin epätoivoinen ja pelokas tunnelma on erittäin mukaansatempaava. Ei pitäs pelata illalla kun möröt hiipii uniinkin :)

Oonko mä yber paska pelaamaan vai onko tää peli vaikeahko normal tasolla?
En oo pelannut aiempia osia joten en vielä oo kunnolla päässy fiilikseen.
Mä vaan kuolen aina johonkin muurahaisiin tai zombeihin. Patit loppuu kesken ja aseet
hajoaa. Sain just GTA4sen läpi ja se oli ihan puistokävelyä tohon wastelandiin verrattuna.
Pelin epätoivoinen ja pelokas tunnelma on erittäin mukaansatempaava. Ei pitäs pelata illalla kun möröt hiipii uniinkin :)
Käytä vatsia enemmän niin ei lopu kudit niin helposti ja repair skilli kannattaa ottaa tagiks koska aseiden/armoreiden korjaus on aika olennainen osa tätä peliä.

Ei mulla oo kun Vista 64bit. Onhan siinä se gadget hässäkkä oikeassa reunassa, jonka kohdalla tää välkkyminen näkyy välillä. Täytyy kokeilla ilman gadgetteja.

Ei mulla oo kun Vista 64bit. Onhan siinä se gadget hässäkkä oikeassa reunassa, jonka kohdalla tää välkkyminen näkyy välillä. Täytyy kokeilla ilman gadgetteja.

Mulla on myös Vista 64bit, mutta ei ole sidebar käytössä, joten voipi hyvin olla, että se aiheuttaa sulla sen välkkymisen, kun mulla sellaista ongelmaa ei tosiaan ole ilmennyt.

Aika mahtavan fiiliksen ovat peliin kehittäneet. Voitte kuvitella miten siistiä tota on veivaa 150 tuuman kuvalla ja surround äänillä. Vaikka peli onkin hidastempoinen, niin onneksi pääsee warppaamaan paikasta toiseen, muuten tota kävelyä ei jaksaisi.

Manuskaa en ole lukenut, joten mitä ne prosentit ovat VATS:systeemissä?

Aika mahtavan fiiliksen ovat peliin kehittäneet. Voitte kuvitella miten siistiä tota on veivaa 150 tuuman kuvalla ja surround äänillä. Vaikka peli onkin hidastempoinen, niin onneksi pääsee warppaamaan paikasta toiseen, muuten tota kävelyä ei jaksaisi.

Manuskaa en ole lukenut, joten mitä ne prosentit ovat VATS:systeemissä?

Prosentit kertovat millä todennäköisyydellä osut kohteeseen. Isompi parempi tottakai. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom