Facebook

Saako tuota facebookia enää nykyään muokattua siten, että se näyttäisi pelkästään noita tilapäivityksiä heti etusivulla eikä kaiken maailman viimeisimpiä uutisia jostain ihme cityville-peleistä? Joskus vanhaan hyvään aikaan se onnistui, mutta onnistuuko enää? Vaikka koko facebook ei kyllä henkilökohtaisesti kiinnostakaan, niin sen kerran kuin sieltä jotain katson, olisi kiva, ettei koko sivu olisi täynnä jotain typeriä "mikä kissa/lause/johanna tukiainen olet"-testejä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ne pelit saa ainakin piiloon, kun klikkaa x:ää sen päivityksen kohdalta ja valitsee, että ei näytä enää niitä pelipäivityksiä. Kai ne testit saa samalla tapaa.

Saako tuota facebookia enää nykyään muokattua siten, että se näyttäisi pelkästään noita tilapäivityksiä heti etusivulla eikä kaiken maailman viimeisimpiä uutisia jostain ihme cityville-peleistä? Joskus vanhaan hyvään aikaan se onnistui, mutta onnistuuko enää? Vaikka koko facebook ei kyllä henkilökohtaisesti kiinnostakaan, niin sen kerran kuin sieltä jotain katson, olisi kiva, ettei koko sivu olisi täynnä jotain typeriä "mikä kissa/lause/johanna tukiainen olet"-testejä.

Siinä "Viimeisimmät"-kohdan vieressa olevasta pikkuisesta nuolesta saa valittua nähtäväksi pelkät tilapäivitykset.

Omia kokemuksia Facebookista, jossa olen vuoden ollut (vastoin periaatettani).

-minullahan on siis ollut tähän mennessä vain 2 tyttöystävää, toinen pyysi minut kaveriksi Facebookissa ja siitä sitten kahville..:pano:
-tajusin, että ihan kaikkea ei kannata huudella, jos vaikka klikkaan Porin alueelta randomin henkilön, niin yleensä on sen kanssa ainakin joku yhteinen kaveri
-olen ollut vähän enemmän kontaktissa vanhoihin kavereihin
-sain Facebookista tiedon, että pikkuserkun bändi menestyy (tosin kotimainen yleisö ei lämpene, Mexicosta tosin sain kaveripyynnön, oli ihan mimmi ihan innoissaan, kun sai fanin pikkuserkusta kaverin :))
-olen pikkuhiljaan tyhjentänyt "seinää" ja nyt koko "seinä" on tyhjä, toivotan vain hyvät yöt, annakohan nyt vähän epäsosiaalisen kuvan?

- olen pikkuhiljaan tyhjentänyt "seinää" ja nyt koko "seinä" on tyhjä, toivotan vain hyvät yöt, annakohan nyt vähän epäsosiaalisen kuvan?
Jos nyt aloittaisin uudestaan Facebookissa, en luultavasti pistäisi juuri ollenkaan kuvia. Nyt jos niitä poistelee niin joku kuitenkin ihmettelee jossai välissä.

Miten saan tämän erittäin vittumoisen "picture viewer black box" jutun pois? Eli kuin klikkaa kuvia niin ne kaikki on samankokoisia mustalla taustalla.. Outoa, että kavereilla ei ole sitä. Tossa kuva jos jollekkin jäi epäselväksi..
feisss.jpg

Kyllä, olet oikeassa. Vielä kun siihen lisätään sellainen oikein oikein syyllistävä sävy ja tungetaan ihan vitusti niitä saatanan perkeleen vitun helvetin sydämiä, niin koko homma on viety äärimmäiseen typeryyteen. Mua ylipäänsäkin vituttaa tuo jatkuva sydänten viljely. Mä ymmärrän, että naiset sen tekee mutta niin tekee vittu karvaiset äijätkin. Se ei vaan mene mun jakeluuni.

Ugh, Lomax on avautunut.

+1

Se sovellus on varmaan täyttä huijausta, sillä facebook vakuuttaa estämistietojen olevan luottamuksellisia. Tai no tietäähän ton facebookin tietoturvan kyllä :D

Copy and paste this if you know someone, or have heard of someone who knows someone. If you don't know anyone, or even if you've heard of someone who doesn't know anyone, then still copy this. It's important to spread the message. Oh and the hearts ♥ ♥ ♥ ♥ For crap's sake, don't forget the hearts ♥ ♥ ♥ ♥

Miten saan tämän erittäin vittumoisen "picture viewer black box" jutun pois? Eli kuin klikkaa kuvia niin ne kaikki on samankokoisia mustalla taustalla.. Outoa, että kavereilla ei ole sitä. Tossa kuva jos jollekkin jäi epäselväksi..
katso liitettä 64620

Tämän minäkin haluaisin tietää... Anyone?
Ihan helvetin ärsyttävä toi musta boksi.

Onko avoin html käyttö oikeasti riski facebookin kanssa? http://erkka.posterous.com/mina-luen-facebook-mailiasi
Tarkoitat siis salaamatonta http-yhteyttä? Kyllä on ihan mahdollista kaapata liikennettä erityisesti avoimissa wlan-verkoissa, mutta esim. kotoa nettipiuhan päässä ei kovin todennäköistä ole, että joku tähän liikenteeseen pääsisi käsiksi. Kannattaa silti ehdottomasti ruksata tuo salaus päälle, kun siitä ei mitään haittaakaan ole.

Ööö onkos normaalia että "käyttäjätilin toiminnan" speksien mukaan joku loggautuu Helsingistä XP / operalla jatkuvasti mun sivulle (vaikka olen itse siis turussa)? Vai kierrättyykö nuo jotenkin tuolla tavalla jos kännyllä kikkailee itsensä aina välillä ineen.

EDIT: näyttäs mokkulaliikennekin myös tietty menevän Hkin kautta, eipä tuolla nyt sitten mitään ihmeellistä merkitystä ollutkaan. Melkein paskoin housuihini turhaan.

Onpa tosi salaista tavaraa facebookissa JAOSSA kun pitää murehtia jos joku tekee paketticapturea jos ei ole SSL salattua liikennettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom