Facebook

Tulipa itsekin liityttyä naamakirjaan.
Hassua kyllä,vanhat ala-asteaikaiset luokkakaverit ottaneet yhteyksiä.
Tää mua just huviittaa pikkasen tässä hommassa. Netin kautta pystytään lähestymään ja ollaan niin frendejä, mutta annas olla, kun kadulla tullaan vastaan...ei olla näkevinäänkään...hyvä suomalaiset ja meidän jurous.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ton lärvipookin kun sais suomeks niin ymmärtäis jotain, tuntuu muutenkin aika sekavalta koko systeemi. Ja uskomatonta kuinka tuollaisella naamapookilla voi olla nuin paljon arvoa..

[paranoid]Jos tuonne rekkaa, niin onko oletusasetuksissa jotain sellasta, mitä pitäisi ottaa pois päältä tai määrittää uusiksi?[/paranoid]

[paranoid]Jos tuonne rekkaa, niin onko oletusasetuksissa jotain sellasta, mitä pitäisi ottaa pois päältä tai määrittää uusiksi?[/paranoid]

Itse määritin profiilini niin, että se näkyy vain friend listillä oleville.
Oletuksena taisi olla friend list ja network, eli toisinsanoen kaikki suomalaiset näkevät sen.

Sorruin ja löin itseni tuonne. En osannutkaan arvata, että noin hyvin löytyisi tuttavia tuolta. Juuri äsken sattumalta parin tutun kautta löysin sellaisen tutun josta en vuosiin ole kuullut...eikä mikään ihme kun toisella puolella palloa asuu.

Toimivan oloinen homma kunhan karsii nuo pahimmat karkit pois ja pistää privacyn kuntoon.

Mä oon ihan pihalla ton sivuston kanssa. En löydä sieltä ketään prkl.

edit. Mistä toho pakkis grouppii voin joinia. en löydä mitää nappia...

Mä oon ihan pihalla ton sivuston kanssa. En löydä sieltä ketään prkl.

edit. Mistä toho pakkis grouppii voin joinia. en löydä mitää nappia...

Kannattaa muistaa laittaa ensin etunimi, sitten sukunimi, jostain syystä järjestys on se eikä esim. "Meikäläinen Maija" haku tuota tulosta lainkaan.

Mikäs vittu tää Facebook on? Liitynkö siihen?

En kyllä minäkään tajunnut noista kaikista asetuksista ja käytöstä oikein mitään. En kyllä tiedä mitä hyötyä tuosta on, kun en muista ihmisten nimiä. Ei tartte siis juuri hakuja tehdä. Mutta käyttöönotto sentään onnistui. Tiedät että olet vanha, kun et enää tajua niitä asioita jotka nuoruudessasi olivat yksinkertaisia.

Kannattaa muistaa laittaa ensin etunimi, sitten sukunimi, jostain syystä järjestys on se eikä esim. "Meikäläinen Maija" haku tuota tulosta lainkaan.

Joo, toi hakusysteemi on aika hämärä. Kannattaa käyttää sitä Advanced Searchia jos on mitään hajua, missä päin ihminen majailee.

Äh. iha sekava sivu. Ja ei noita käyttäjien kuvia saa edes isoiks. taidampa lähtee kävelee tuolta

Hyvinkin suuria kuvia löytyy mutta eihän kaikkien kuvat edes näy/saa isoksi pelkän haun perusteella jos et kaveri satu olemaan.

Aamulla tuli juuri viestiä Australiaan muuttanelta vanhalta tuttavuudelta. Tuollaiset on mielestäni juuri parhaimpia löytöjä tuossa systeemissä. En olisi uskonut, että ko. ihmiseen vielä törmään mitään kautta mutta hyvä näin.

edit: Sehän tässä on hyvä ettei ole kun joku ircci-galleria jossa kuvat on kaiken kansan pällisteltävänä ja kommentoitavana, tällä voi rajoittaa vain kavereilleen tuon ilon niistä kuvista.

Mä itseasiassa törmäsin noihin teiniajan tuttaviin, ainakin 1:een kappaleeseen tuota kautta. Viimeksi nähnyt vilaukselta Lahdessa 2006 ja sitä ennen meneekin varmaan 10v.

Ihan mukava juttu loppupelissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom