Facebook

Facebook rulaa! Et voi laittaa kuin yhden maan Networkiksi. Itse kokeilin kikkailla sillä ja sain viestin, että 60 päivää pitää odottaa että voi vaihtaa uudelleen. Nyt en kuulu mihinkään maan networkkiin.

Ainoastaan silloin voit selailla jonkun profiilia, jos se kuuluu samaan alueelliseen networrkiin kuin sinä, tai käyttäjä on antanut luvan kenen vain selata profiiliasia.

Ja mitä kavereiden lisäämiseen tulee, niin tuskin se haittaa facebookin käyttöä, että lisäät jonkun tutun/puolitutun listaasi. En näe mitään haittaa "hirveästä" määrästä frendejä, jos kerran ovat jostain tuttuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En näe mitään haittaa "hirveästä" määrästä frendejä, jos kerran ovat jostain tuttuja.
Itselläni ei niin paljon kavereita (facebookissa) ole, mutta ilmeisesti etusivu täyttyy hieman turhan nopeasti uutisista ja kaikenlaisia kutsuja satelee jatkuvasti jos on iso kaverilista. Jotkut varmasti pitävät siitäkin.

Itselläni ei niin paljon kavereita (facebookissa) ole, mutta ilmeisesti etusivu täyttyy hieman turhan nopeasti uutisista ja kaikenlaisia kutsuja satelee jatkuvasti jos on iso kaverilista. Jotkut varmasti pitävät siitäkin.

Nekin mun mielestä saa blokattua. Mutta emmä nyt tiedä miksi porukka käyttää tuota palvelua, jos niitä häiritsee palvelun olennaisesti suosituimmat osat. Sitä varten oikeasti on ne puhelimet ja pulupostit. Itseäni esim Galleria on alkanut kyrsiä ihan kybällä. :rolleyes:

Nekin mun mielestä saa blokattua. Mutta emmä nyt tiedä miksi porukka käyttää tuota palvelua, jos niitä häiritsee palvelun olennaisesti suosituimmat osat. Sitä varten oikeasti on ne puhelimet ja pulupostit. Itseäni esim Galleria on alkanut kyrsiä ihan kybällä. :rolleyes:

noh, ohan galtsussaki paljon vastaavaa kilkettä(vaikkakin vähän eri muodossa, ts. sälät )

pakkotoistollekin on luotu jo oma group, joten samanhenkiset harrastajat pystyvät halutessaan nyt stalkkaamaan toinen toisiaan ja voivat miettiä kenen nimimerkki matchaa minkäkin facen kanssa. jänskää!

Facebook grindausta:

Fight Club:

Awards

You have won 925 (of 1069) non competition fights. Your awards are listed below:
Bronze Medal
Silver Medal
Gold Medal
Platinum Medal
Medal of Valor
Lightweight Champ

pakkotoistollekin on luotu jo oma group, joten samanhenkiset harrastajat pystyvät halutessaan nyt stalkkaamaan toinen toisiaan ja voivat miettiä kenen nimimerkki matchaa minkäkin facen kanssa. jänskää!

Aivan kaameita kaappeja koko group täynnä! :D

Voisko johtua, että kun en ole Finland verkossa, niin en pääse liittymään? Ei kyllä pitäisi, sillä pystyn liittyä muihin grouppeihin kyllä. Hakutuloksissa ei löydy pakkista:

Viimeksi muokattu:
Voisko johtua, että kun en ole Finland verkossa, niin en pääse liittymään? Ei kyllä pitäisi, sillä pystyn liittyä muihin grouppeihin kyllä. Hakutuloksissa ei löydy pakkista:

todenäkäsesti joo, koska ainaki itellä näkyy heti hakutuloksen vieressä teksti, jota klikkaamalla pääsee jäseneksi. Nää muut groupit jossa jo oot on sitten ilmeisesti globaaleita/tms(oon ainaki käsittäny et siel semmosiiki on)? vai ootko liittyny niihi ennen sitä maan vaihtoa?

Kyllähän toi koukuttaa valitettavasti huolella, varsinkin jos on yhtään hiljaisempi duunipäivä :nolo:

Olin aluksi suht skeptinen koko naamakirjaa kohtaan, mutta kun kaverikutsuja alkoi tipahdella meiliin niin aatteilin katsastaa mistä on kyse. Suht viihdyttävä aikusten irc-galleriahan toi tuntuu olevan. En vaan tajua niiden kaikkien lisäosien merkitystä... vähän turhan sekavaa niiden kanssa puljata

Eipä moiset ylihypetetyt "sosiaaliset verkostot" kiinnosta, ei facebookki, linkedin tai irkki galleriatkaan... en tajuu miksi moisissa pitäs itteään mainostaa. Emaili ja puhelin on yksinkertaisin tapa pitää yhteyttä jos tarvii. Linkediniin joskus vahingossa liityin työtoverin houkuttelemana mutta tuossa vähän aikaa sitten suttasin kaikki tietoni sotkuksi... siellä ei näes ole yksinkertaista "poista minut täältä" toimintoa.
On siellä "poista minut toiminto." Klikkaa account ja sieltä deactivate account.

Olin aluksi suht skeptinen koko naamakirjaa kohtaan, mutta kun kaverikutsuja alkoi tipahdella meiliin niin aatteilin katsastaa mistä on kyse. Suht viihdyttävä aikusten irc-galleriahan toi tuntuu olevan. En vaan tajua niiden kaikkien lisäosien merkitystä... vähän turhan sekavaa niiden kanssa puljata

Toi on ihan totta. Mä oon vallan ihastunut Facebookiin, se luo ennennäkemättömän mahdollisuuden ottaa yhteyttä ihmisiin joita ei ole nähnyt vuosiin tai jopa vuosikymmeniin, ja mahtavaa nähdä mitä kavereille kuuluu vaikka niitä näkisi muutenkin aina vähän väliä!
Mutta ne notificationit joissa on joitain zombeja, slayereitä... mitä ikinä. Nyt olen päättänyt vaan klikata ignorea oudoimpiin kutsuihin. Sitten seuraa perässä inboxiin kutsu samasta asiasta jonka juuri äsken ignorasit. Ihme juttu, loukkaanko mä muita kun kieltäydyn olemasta joku slayeri tai vampyyri tai vastaava :lol2:
Oon poistellut vaikka mitä juttuja sieltä profiilisivulta, mutta lisää tulee kuitenkin vähän väliä. Pitänee vaan jatkossa painella ignorea ja olla töykeä.

Nyt tässä pari viikkoa olleena käyttäjänä tuntuu kyllä siltä, ettei kehittäjät tiedä mihin suuntaan koko facebookkia viedä. En ole kyllä moneen noin hankalasti käytettävään sivustoon törmännyt.

käytettävyys on ihan itsestä kiinni ja siitä kuinka rajaa ne sovellutukset ja ominaisuudet. ei kaikkeen tarvitse vastata "yes". senkus ignoret vaan kaiken sellasen lelu- ja pelipaskan jota et tarvitse ja itse pidät oman sivusi simppelinä. KIS.

En ole liittynyt enkä myöskään aio liittyä. Kavereihin pitää yhteyttä kännykällä ja mesellä. En enää halua että minusta liikkuu henkilökohtaisia kuvia tai tietoja netissä. Nykyään sitä haluaa suojella omaa yksityisyyttään jonkun verran. Vainoharhaiseksi en nyt ole ryhtynyt mutta esim. kuvia pakkikseen tai irc-gallerioihin jne en ole lisäämässä. Näin ollen pystyy ainakin jotenkuten kontrolloimaan sitä tietoa mikä itsestään leviää ja kuinka moni tuntematon minua "bongailee".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom