- Ikä
- 50
Todennäköisesti, mutta evoluutio ja lajien monimuotoisuus ei kuulu niihin.Aina tulee olemaan asioita, joita tiede ei kykene selittämään.
Joka selittää vielä vähemmän :DSilloin astuu kuvaan henkimaailma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todennäköisesti, mutta evoluutio ja lajien monimuotoisuus ei kuulu niihin.Aina tulee olemaan asioita, joita tiede ei kykene selittämään.
Joka selittää vielä vähemmän :DSilloin astuu kuvaan henkimaailma.
Muistetaan vielä kuiteskin että evoluutioteoria ei ole elämänkatsomus eikä ota kantaa henkimaailman asioihin ;)Mitään henkimaailmaa ei ole olemassakaan. Jos on niin TODISTA se.
Kyllä luomisopillakin riittää kannattajia. Ja jos on päättänyt olla jotakin mieltä, niin sitä myös ollaan. Se pätee evoluutioteorian kannattajiinkin. Kreationismiin päätyminen vaatii nykymaailmassa enemmän omaa ajattelua kuin virallinen uskonto evoluutio.
Kreationismiin päätyminen vaatii nykymaailmassa enemmän omaa ajattelua kuin virallinen uskonto evoluutio.
Yksikään itsenäisesti (ainakaan järkevästi) ajatteleva ei voi päätyä mietinnöissään siihen, että evoluutio on täyttä paskaa..
Sitäpaitsi tiede muuttuu koko ajan. Mikä oli eilen totuus, on tänään valhe, ja huomenna sekin kumotaan. Tiede ei ole ikuista. Mistä te tiedätte, mikä on yleinen totuus 300 vuoden päästä?
Kuinkas paljon olet asiaa pohtinut? Kun tällaiseen tulokseen päädyit? Oletko varannut asian ajattelemiseen aikaa ja mielessäsi kyseenalaistanut evoluution?
Pistäkääpä nyt joku tänne jokin vedenpitävä todiste evoluutiosta ja miettikää miten siitä voidaan nähdä evoluution tapahtuneen.
Sitäpaitsi tiede muuttuu koko ajan. Mikä oli eilen totuus, on tänään valhe, ja huomenna sekin kumotaan. Tiede ei ole ikuista. Mistä te tiedätte, mikä on yleinen totuus 300 vuoden päästä?
Kuinkas paljon olet asiaa pohtinut? Kun tällaiseen tulokseen päädyit? Oletko varannut asian ajattelemiseen aikaa ja mielessäsi kyseenalaistanut evoluution?
Pistäkääpä nyt joku tänne jokin vedenpitävä todiste evoluutiosta ja miettikää miten siitä voidaan nähdä evoluution tapahtuneen.
Mikä oli eilen totuus, on tänään valhe, ja huomenna sekin kumotaan. Tiede ei ole ikuista. Mistä te tiedätte, mikä on yleinen totuus 300 vuoden päästä?
kuin 300 vuoden päästä todettaisiin että eiväthän ne lentokoneet oikeasti lennäkkään.
Sitten ei kuitenkaan saa pitää sitä ihmistä tärähtäneenä, joka tulee selittämään minulle 2000 vuotta sitten kuolleesta miehestä joka nousi kuolleista ja haluaa pelastaa minut joltain. Minä en oikeastaan tiedä miltä minut pitäisi pelastaa. Kukaan ei ole koskaan näyttänyt minulle miksi olen pelastamisen tarpeessa, mikä minua uhkaa.
No mutta semmoista...
Ja kyllä, jokaisesta ideologisesta suuntauksesta ja uskonnosta löytyy umpimielisiä. Vaan kun katsoo vaikka Yhdysvaltoja, ei ole vaikea huomata että suurin osa umpimielisistä republikaaneista on fundamentalistisia kristittyjä kun taas vapaamielisemmät demokraatit tuppaavat olemaan ateisteja.
Ps. Joku kysyi mitä evoluutioteoriaan uskovat luulevat tapahtuvan kuoleman jälkeen. Oma näkemykseni on ettei mitään. Ihminen kuolee ja aistit katoavat. On vain tyhjyys.
Ja nyt mä lähden mökille, ja kun sieltä palaan en enää vilkaisekaan tätä keskustelua. Jatkakaa. Tai ennemminkin lopettakaa.