Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on toi sama 10 päivän kuuri tota verenohennusta + tukisukka.Tukisukkaa ei, mutta verenohennuslääkettä kyllä, tosin vaan 10 päivää..
Toi mitä mulle määrättiin on merkiltään Klexane.Oliks sul fragminia piikkeinä vai mitä vedit? Mulla tosiaa annettiin toi kuuri ku mul oli 3,5h jalka verityhjiössä ja se on aika paljo yli suurimman sallitun...
Oliks sul fragminia piikkeinä vai mitä vedit? Mulla tosiaa annettiin toi kuuri ku mul oli 3,5h jalka verityhjiössä ja se on aika paljo yli suurimman sallitun...
Aikalailla tapauskohtaisesti näyttävät noita määräävän, ja riippuu varmaan aika paljon lääkäristäkin. Mulla oli kuulemma siinä rajoilla määrätäänkö toi piikkikuuri vai ei.Mul oli jalka lähemmäs 5 tuntii verityhjiös eikä mitää tukisukkia tai verenohennuksia annettu.
offtopic
kuinka iso operaatio solisluuleikkaus on, jossa luut pistetään metalilla kasaan?
Mulla on syntymäpäivänäni [jee jee hyvät synttäribileet] aika leikkaavalle kirurgille konsultaatioon. Aika jännää... Sit saa kuulla mitä mieltä on, millo leikataan ja miten, vai lykätäänkö asiaa pitkällekin.
Oon jo alkanu totuttelee siihen että jos ei vaikka leikattaiskaan ihan heti. En tiedä. Haluisin tietää kuinka hyvin kyykkään ilman eturistisidettä, ei vaan uskalla hirveitä testailla vielä.
Mä kyykkäilin suht normipainoilla, vaikka ACL olikin poikki. Mavessakin vedin ennätykset ACL:n ollessa poikki. Ehkä oli vähän tyhmän rohkeaakin, mutta kun en ollut varma onko se poikki vai ei...
Että järki kädessä kai saa olla näissä silti
Mä en pystyny ACL:n ollessa poikki menemään ilman painojakaan kyykkyynMä en kyllä normaalipainoilla pystynyt edes kokeilemaan. Yli puolet huonompi tulos ja erittäin teknisesti paskaa kyykkäämistä. Lähinnä semmosta lätkänpelaajien nytkytystä kun ei uskaltanut kovin syvälle mennä, oli pelko etten tuu sieltä ylös.
Vaikka suht hyvin pystyy elämäänkin tuon kanssa niin ei tällä mun polvella kyllä mitään kyykkyennätyksiä ainakaan voi tehdä