Viitsu, mä luin vaan että painissa. Miten se niin perkeleesti hajos, what happend?
Samaa mäkin ihmettelin, what happend?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viitsu, mä luin vaan että painissa. Miten se niin perkeleesti hajos, what happend?
Oho..rupes tuntuu acl-korjaus aika mitättömältä. Mahtava asenne sulla on, ei voi ku ihmetellä ja nostaa hattua!
Joo, tänään oon kävelly yhellä sauvalla ku sain siihe fyssarin siunauksen. 10 asteen vajaus oli mullekkin vaan jääny ojennukseen vaikka mä itte kuvittelin ettei sellasta oo. Jalka tuntuu vähän vieraalta kävellä, aikamoista ontumista, vapinaa ja nykimistä tää on. Kipua tuntuu vähän kokoajan. Luottamus jalkaa on yhtä kova ku virolaiseen sustaan.
Taas kolmen viikon päästä on fyssari, sillon pitäs jo kuulemma kävellä ilman keppejä. Ny opetellaan siis kävelemään.
Kun se luottamus siihen omaan jalkaan on mennyt niin sitä on yhtä vaikea saada takaisin kuin kadonnutta lihasvoimaakin.
Meikäläisellä tuo polvilumpio vihoittelee edelleen, en kyllä ymmärrä mikä sitä vaivaa... Naksuu, on liikuteltaessa arka ja ihan kuin hinkkais luuta vasten ajoittain. Fyssarin hieronnan jälkeen se on yhden päivän parempi kunnes taas palaa ennalleen...
Osaako kukaan sanoa täällä millon uskaltaisi kokeilla hyppäämistä? Itelläni leikattiin eturistiside tossa maaliskuussa ja polvi tuntuu tosi hyvältä, mutta hyppäämistä en ole viellä uskaltanut kokeilla. Pelaan jalkapalloa ja siinä tulee kuitenkin hypittyä aika paljon.