Etukyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tuli terveisiä Torniosta 250 x 3 x 6
Jani illikainen... videota luvassa jossain vaiheessa
varusteena vyö. Rauta on kevyttä pohjosen ranta ruottissa ja vähän alempanakin...
Tuli tässä mieleen että taitaa petroolilla itselläkin liikkua melko romut tuossa etukyykyssä. Missä niistä videot? Mikä on kovin tulos?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuli tässä mieleen että taitaa petroolilla itselläkin liikkua melko romut tuossa etukyykyssä. Missä niistä videot? Mikä on kovin tulos?

sarjat 6x3x220 ja 210x2 225x2 235x2 240x2 siinä viime talven nosteluita ristiote huom.
nyt hauis keikattu ja paketissa kuntoutus edessä, joskus sitte nostellaan jotain :)

Zone-sarja -42%
Ihan kun olis 280kg tossa etukyykyssä. Jos saman kaverin boxi-kyykky videossa on 340kg. Mut pirun vahva joka tapauksessa. :worship:

Jotenkin epäilyttää kun ei ukosta mitään ole kuullut ja noin uskomattomia juttuja tekee...

Mutta en tuomitse, toki aina löytyy vahvempia kaikille, jopa Janille :)

Taito Haaran etukyykky enkka reeneissä 3*250kg,Kertoi juuri live lähetyksessä kun kysyin. Niin loppuupahan se arvuuttelu hänen jalka voimistaan.......

itse olen ottanut takakyykky 8*300kg, 4*330kg, 1*360kg rawina joskus kymmenen vuotta sitten. Nyt myöhemmässä vaiheessa keskittynyt etukyykkyyn. Olennainen tuo jalkavoima noissa kantolajeissa. Nyt olen rikki ja ensi vuonna vaihtuu mies, mutta illikainen on myös.

itse olen ottanut takakyykky 8*300kg, 4*330kg, 1*360kg rawina joskus kymmenen vuotta sitten. Nyt myöhemmässä vaiheessa keskittynyt etukyykkyyn. Olennainen tuo jalkavoima noissa kantolajeissa. Nyt olen rikki ja ensi vuonna vaihtuu mies, mutta illikainen on myös.

?Vaihtuu mies?Et kai lopeta:(
Ilmeisesti veljeäsi meinaat tilalle tulevalla Illikaisella :)

Taito Haaran etukyykky enkka reeneissä 3*250kg,Kertoi juuri live lähetyksessä kun kysyin. Niin loppuupahan se arvuuttelu hänen jalka voimistaan.......

Eräs entinen huippu painonnostaja kertoi minulle, että kukaan Suomalainen painonnostaja ei ole etukyykännyt 300 kiloa.

Täytyy kyllä ihailla noita kavereiden etukyykkyjä. Vaikkei itseään millään tapaa samalla viivalle voi laittaa niin olisihan se hienoa joskus vielä pukata "edes" 200kg. 50 kiloa ei kuitenkaan hirveä matka ole:).

Etukyykky on kyllä ihan kuningas liike!

Viikonloppuna räpisteltiin kesäkauden avajaisissa Kempele Gymillä muunmuassa etukyykkyjä.
Kyösti Koskinen otti komeasti 2*220 omapaino 105 ja verkkarit varusteena tietty! Kyllä se näyttää vaan niin helpolta kun on voimaa!! :rock: :dance:

Kaukana on meikäläisen räpistelyt ja niiaukset mutta periksi ei anneta :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikähän lienee Shane Hammanin ennätys? Miehen kyykyistä nyt ei tarvinne erikseen mainita ja kuvittelisi miehen treenanneen painonnostovuosina etukyykkyäkin aika lailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom