Etukyykky

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On vaikea tietää paljonko on ME, kun etukyykky on vain apuliike urheilijoille.

Kyselin etukyykyn ME painoja kansainvälisellä foorumilla ja eräs joka on yleensä hyvin perillä asioista, antoi seuraavia tuloksia. Tuosta listasta varmaan puuttuu nimiä esim. Koklyaev puuttuu.

Mark Henry 325
Antonio Krastev 310
Leonid Taranenko ja Joe Dube 3x300
Vladimir Marchuc 300

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Wikipedian mukaan Hossein Rezazadehin EK olisi 340kg. Tiedä sitten pitääkö paikkansa?

Minulla ei ole tietoa tuosta. Hosseinista oli juttu aikoinaan MILO lehdessä ja siellä oli muistaakseni 320 etukyykky tulos. Olisi kyllä mukava tietää tarkalleen Hosseinin ennätys.

Koko kysymys siitä mikä on kovin EK tulos on jossain määrin raivostuttava, kun kainsainvälisilläkin foorumeilla on ollut asiasta keskustelua, eikä kukaan tiedä mitään varmaa asiasta.

Joka tapauksessa Janin tulos on kova mailmallakin ja lähestyy sitä kovinta EK tulosta mikä se sitten onkaan.

tuollainen 300 kilon etukyykky on ihan käsittämätön suoritys. sama kun juoksisi alle 10 sekkaa satasen tai maratonin 2.15 min. omalla sarallaan uskomaton temppu. jokainen joka rautaa on nostanut ymmärtää sen. neljän sadan veto, kolmensadan etukyykky ja kolmensadan penkki ilman rättejä kertoo karua kieltä voimista. :rock:

on se hurrrja tulos. voidaan laskea raw-tulokseksi kun oli vain vyö ja polvenlämppärit. ja tuli jopa kevyennäköisesti. hyvänä päivänä muutama kymppi enemmänkin voi tulla.

paljonko lienee sitten raw takakyykky? 400 voi mennä kevyesti ylös?

onnittelut suomen ennätyksestä.

330-340 kg taitaa olla ainakin kisoissa otettu enkka tällä hetkellä takakyykystä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee vaan jotenkin mieleen että esim. pisarenkolla jää ns. hihaan etukyykky ennätyksessä. Sanoisin että ennätys on jotain 325 kg.Muistuttaa Adam Nelsonnin painonnosto ennätyksiä..

Huh! 305kg etukyykky on todella kova tulos! Voidaan sanoa jo vahvaksi mieheksi :).

Janille perustettu threadi mutta täytyy tässä nyt omaaki etukyykky tulosta vähän hehkuttaa 210kg otin tossa tiistaina helposti ja pohjasta, joku päivä ku itekki sais ton 300kg vois olla tyytyväinen

Janille perustettu threadi mutta täytyy tässä nyt omaaki etukyykky tulosta vähän hehkuttaa 210kg otin tossa tiistaina helposti ja pohjasta, joku päivä ku itekki sais ton 300kg vois olla tyytyväinen

Ootte te jumalauta aika veljekset!!! =)

Joo ei ole yli 200kg etukyykky mikään pikku juttu sekään. Monelta jää sekin suomessa tekemättä :). Oli JJI:lle . En yrittäny kopioida tota tekstiä tosta ,kun ei hallinut :D

Kolmenviikon sisällä otan 300kg etarista. Se on mun tavoite nyt. Ja vetoon ja lajeihin keskitytään keväällä. Onko suomalainen ottanut kolmea markkaa etukyykystä rawina? Minä otan.

huhuja oon kyllä kuullu, tiedä niistä. vahvoja ukkoja löytyy aikojen takaa.
vahvajalkalkaselle rajana vain oma pää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom