Etu-, taka- vai neliveto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On mulla Corollassa lämmitys. Siinä mielessä vähän huono vertaus. Tai voihan se lämpö tuntua nelivedossa jotenkin erilaiselta, mistäs näitä tietää.

Vertaus kuului: "sinulla on paska auto, toisella hyvä auto" vs "minulla on paska asunto, sinulla kiva asunto"

Saitko?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Älä, kesällä se kaatuu 30km/h vauhdissa liikenneympyrässä ;)
No sen se kyllä voi tehdä. Ja on varmaan sellainen vempula etten jaksa sillä ajella. Ja pidemmät matkat maantiellä voi olla ikimuistoisia. Mutta eipä ainakaan jää pihaan kiinni eikä siitä tipu ovet ja peilit kun ajat sillä risteyksen yli missä on korkeat ajourat.

Joku x5 vois olla oikeesti hyvä. Hyvä neliveto, tarpeeksi korkea ja todennäköisesti hyvä veivata pidempääkin matkaa.

Vertaus kuului: "sinulla on paska auto, toisella hyvä auto" vs "minulla on paska asunto, sinulla kiva asunto"

Saitko?

En Corolla-kuskina kuulu siihen ryhmään joka saa vertailemalla autoja, mutta kiitos kysymästä.

Päivällä liikennevaloissa katos viereiseltä kaistalta vanha Hiace kauas horisonttiin "4WD" - teipit kyljissä! Ei auttanu vajaavetosen reilu hevosylivoima! Pikkasen meinas vituttaa... :rolleyes:

Keskustelu on välillä vähintäänkin uskomatonta. Viimeset...öö...13 talvea olen ajanut 4-vedolla, ja aion ajaa jatkossakin.

Vetelen tällä hetkellä toisella mantereella yhdistelmällä 412hv + takaveto + kesäslicksit. Keli on tällä hetkellä sama kuin Suomessa eli lunta joka kolossa. Aika jännää pistellä menemään varsinkin hoitamattomilla pikkupätkillä. Luistonestokin kyllä on mutta sekoaa näillä keleillä jo siinä vaiheessa kun heittää tallin oven auki :D

Darwin palkintoa odotellessa...

e:etuvetoon ei enää paluuta.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
6x6 -maasturin olen nähnyt. Toimis varmasti arkiajossa. :D

Kaikki saksalaiset on natsipakastimia + skooda lisäksi.

RaSia oon harkinnut talviautoksi.

Kaikki saksalaiset on natsipakastimia + skooda lisäksi.

RaSia oon harkinnut talviautoksi.

Mun 530d Bemari oli kyllä saamarin lämmin talviauto, sillon kun sen sai käyntiin eikä egr termari ollut rikki.

Mun 530d Bemari oli kyllä saamarin lämmin talviauto, sillon kun sen sai käyntiin eikä egr termari ollut rikki.

Mun Corollakin menee 0-100 alta 6s, kun on tarpeeksi jyrkkä alamäki / vapaa pudotus.

Mun Corollakin menee 0-100 alta 6s, kun on tarpeeksi jyrkkä alamäki / vapaa pudotus.

Mun Audi kuluttaa alle 10l/100km vain vapaassa pudotuksessa.

Mun BMW taas ei vie yhtään bensaa.

Turha ketju.. Eihän näistä voi edes väitellä, koska 4WD on aina paras!

Mutta etu- vai takaveto...?

Olisit hankkinut bensabemarin ni puolet ongelmista olis ollu poissa :D tietty jos ajaa Tosi paljon niin ei kannata mutta ei ois ollu niin usein pajalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom