Ei liity taaskaan auton vetotapaan, mutta mersussa ainakin tarkenee ihan helvetin hyvin. Vaikka auto olis ankkajäässä niin hetkeksi puhaltimet ja lämmöt täysille niin ikkunat on sulat ja autossa helvetin kuuma.
Kakkosauto Toyota Yaris Verso taas ei lämpene mitenkään. Näillä -6 keleillä lämmöt on oltava 90% teholla että on hyvä olla ja -30 pakkasilla ei tarkene ilman että pitää lisätä vaatetusta. Enkä todellakaan ole mikään vilukissa, inhoan lämpöä/kuumuutta.
e: sama oli myös mutsin ex- nissanissa.
e2: Pajerokin mulla joskus oli. Sai vuoronperään päättää onko 100% höngästä tuulilasille että siitä näkee, tai puhaltaa hetki itselleen että itse tarkenee.
Summa summarum = Saksalaisessa autossa ei ole kertaakaan ollut kylmä (paitsi ooppelissa), japanilaisissa sitten lähes poikkeuksetta.