Espoon pakkislaiset

Joo, suuri osa classicilla kävijöistä on sellasia mitkä vetävät ekaa treenivuottaan ja sillon tollaset jutut pistää silmään. On tuolla kyllä muutama oikeestikin aika mielenkiintonen tapaus mitä täällä ei ole vielä mainittu mutta mä en viitti lähteä niistä puhumaan täällä :P Ne on asioita jotka oikeesti vähän vituttaa ja huonontaa omaa treeniä.
Ihmetyttää kyllä että mistään muista mestoista ei puhuta, pelkästään classicista :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^Mun mielestä edelleen netti on netti ja kaikki ne, jotka mä olen tähänkin ketjuun kirjoittaneista tunnistanut, ovat IRL ihan asiallista porukkaa. Jos "pienestä ähinästä" tai "painojen tiputtelusta" tulisi sanomista, niin tuonnehan jäisi jäljelle vain RHP-nuorisoketju enkä mä itse kehtaisi näyttää naamaani koko mestassa, tästä ketjusta puhumattakaan.

^Jep, on tuollakin muutama tapaus, joille joskus tekisi mieli sanoa jotakin, mutta sitten jos en enää malta olla hiljaa, niin sanon mieluummin päin naamaa kuin täällä.

Niin ja nololla tarkoitan sitä, että joku täällä ensin dissaa jota kuta ja sitten kummatkin paljastuu pakkislaisiksi - sitten onkin facepalmin aika.

Ihmetyttää kyllä että mistään muista mestoista ei puhuta, pelkästään classicista :D

Lepuskin Fressi taitaa esiintyä useammin tuol salikomedia-osastolla, mut onhan se täälläkin jo ehditty haukkua paskaksi - Varsin kelpo treenipaikka kuitenkin jos multa kysytään ja sijainti sopivasti tuossa 400m päässä. Pakkisporukkaakin tuol jumppailee useampi tyyppi, mut eqq:ta lukuunottamatta kirjoittelevat tänne varsin niukalti..

^^Mun mielestä edelleen netti on netti ja kaikki ne, jotka mä olen tähänkin ketjuun kirjoittaneista tunnistanut, ovat IRL ihan asiallista porukkaa. Jos "pienestä ähinästä" tai "painojen tiputtelusta" tulisi sanomista, niin tuonnehan jäisi jäljelle vain RHP-nuorisoketju enkä mä itse kehtaisi näyttää naamaani koko mestassa, tästä ketjusta puhumattakaan.

^Jep, on tuollakin muutama tapaus, joille joskus tekisi mieli sanoa jotakin, mutta sitten jos en enää malta olla hiljaa, niin sanon mieluummin päin naamaa kuin täällä.
Juu, totta se on tuokin :) Ja ylipäänsä useimmat ihmiset on monesti ihan jees kun niiden kanssa juttelee, suomalainen on vaan niin helvetin epäluulonen toisia kohtaan eikä vähiten täällä espoossa ;)

Lepuskin Fressi taitaa esiintyä useammin tuol salikomedia-osastolla, mut onhan se täälläkin jo ehditty haukkua paskaksi - Varsin kelpo treenipaikka kuitenkin jos multa kysytään ja sijainti sopivasti tuossa 400m päässä. Pakkisporukkaakin tuol jumppailee useampi tyyppi, mut eqq:ta lukuunottamatta kirjoittelevat tänne varsin niukalti..

Pitää käydä lukemassa. Kyseisen mestan tiedän kyllä ja olen siellä joutunut toisista syistä käymään.. Ja kamala helvetti se on kuten kaikki nuo kuntokeskukset, en koskaan voisi treenata tuollaisessa paikassa.. Eikä mua sinne varmasti tervetulleeksi toivotettaisikaan :D Lähinnä tollasista paikoista on se tekeminen niin kaukana. Mutta näistä mä oon jo valittanu täällä ihan liikaa. Ja toki siellä käy sitä vanhaa danafitness jengiäkin treenaamassa joten on sinäänsä poikkeus ketjusalien joukossa. Tulee vaan sellanen fiilis kun tulisi kauneushoitolaan tai kylpylähotelliin kun noihin astuu sisään...

Kävin pari vuotta sitte aktiivisesti Länsiväylän Elixiassa, voi jumalauta sitä paikkaa. Olin about 15kg pienempi ja sillo jo osoteltii sormella, katottii vihasesti ja syytettiin horkan käytöstä. Heti ku vähä päästi ääntä tai pudotti painon ni tuli sanomista. Ainut hyvä asia siel oli naisasiakkaat; todella hyviä hanureita.

^Jep, hyvä jos on edes yksi mesta missä kukaan ei ala heti itkemään, jos vähän lähtee ääntä. Jollen erehdy, niin oltiin perjantaina viereisillä penkeillä vääntämässä ja melkein meinasin tulla puhumaankin, mutta kun oli uusi runkkupenkkiykkönen haussa niin en sitten kuitenkaan ollut riittävän sosiaalisella tuulella saadakseni mitään aikaiseksi.

Kävin pari vuotta sitte aktiivisesti Länsiväylän Elixiassa, voi jumalauta sitä paikkaa. Olin about 15kg pienempi ja sillo jo osoteltii sormella, katottii vihasesti ja syytettiin horkan käytöstä. Heti ku vähä päästi ääntä tai pudotti painon ni tuli sanomista. Ainut hyvä asia siel oli naisasiakkaat; todella hyviä hanureita.

Meillä kävi duunissa ko.lafkan neljä tikkua ja räkää välissä edustaja vihreässä tuulipuvussa jakamassa treenikuponkeja/käyntikortteja että vois tulla tutustumaan.. Lato niitä kortti toisensa jälkeen siihen pöydälle. Sanoin vaan sille että en usko että haluutte meikästä asiakasta ja sitäpaitsi teillä ei saa treenata kunnolla. Vastas vaan että "meillä on parhaimman näköset personal trainerit" Sanoin että en mä salille tule niitä jyystämään tai kattelemaan vaan treenaamaan. Meitä on niin moneen junaan ja eri asiat on ihmisille tärkeitä, joillekin se on hyvät kyykkypaikat ja tilaa treenata, joillekin taas tollaset jutut ja hyvät lehdet. Pyörihän stadissa ainakin kuukauden verran homppeleillekin erilainen sali, missä kiellettiin järjestyssäännöissä dopingaineiden ja huumeiden käyttö sekä määrättiin pukeutumaan hyvin ja puhtaisiin treenikuteisiin : http://homosuomi.fi/fi/uutiset/uutiset-helsinki/62-miesten-kuntosali-gym-4-men-avattu :D

^Jep, hyvä jos on edes yksi mesta missä kukaan ei ala heti itkemään, jos vähän lähtee ääntä. Jollen erehdy, niin oltiin perjantaina viereisillä penkeillä vääntämässä ja melkein meinasin tulla puhumaankin, mutta kun oli uusi runkkupenkkiykkönen haussa niin en sitten kuitenkaan ollut riittävän sosiaalisella tuulella saadakseni mitään aikaiseksi.

Paljonko nous? Siis rautaa, ei perse...:D

Näyttää toi Classicin asiakaskunta vaa menevän alaspäin päiväpäivältä. Tänää siel oli joku läski ämmä, joka tuli varastaa meikän käsipainon kesken supersetin eikä edes kysyny et käytänks sitä. Vitutti. Vitutusta lisäs se, et mun välilevy taas oireili ja piti lopettaa treenit kesken. Onks Espoossa enää mitään salia, jossa ei kävis läskejä ja keskitysleirin asukkaita?

Näyttää toi Classicin asiakaskunta vaa menevän alaspäin päiväpäivältä. Tänää siel oli joku läski ämmä, joka tuli varastaa meikän käsipainon kesken supersetin eikä edes kysyny et käytänks sitä. Vitutti. Vitutusta lisäs se, et mun välilevy taas oireili ja piti lopettaa treenit kesken. Onks Espoossa enää mitään salia, jossa ei kävis läskejä ja keskitysleirin asukkaita?

Joo se voi olla sama läski mikä muakin vituttaa aina kun se varaa sen kässärialueen aika tehokkaasti :D Vois sanoa sille seuraavan kerran että "Go be fat somewhere else"
Ei taida olla kyl.. Classicilla käy niitä vähiten lähiseudun saleista ehkä mutta ihan riittävästi.

Tänää tais olla joku lätkämatsi, salilta puuttu kaikki turhakkeet! Saatoin vähän kolistella ja murista, saa nähä miten kävely onnistuu huomenna :D.

Tänää tais olla joku lätkämatsi, salilta puuttu kaikki turhakkeet! Saatoin vähän kolistella ja murista, saa nähä miten kävely onnistuu huomenna :D.

Joo huomasin saman, ilta-ajaksi suorastaan hieno meininki. Ja hyvältä näytti, toivottavasti on navasta välilihaan asti turvoksissa huomenna ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom