Espoon pakkislaiset

Ok! Ite oon reenaillu kyykyllä kyllä reisi/pakara osastoa, että tota noin niin...:dance2: Harvemmin näkee muuten naispuolisten tuolla leukoja tekevän, tai edes yrittävän.. Voi tietty olla hieman raskas liike alkuun, ku ei ole sellaista avustushärveliä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok! Ite oon reenaillu kyykyllä kyllä reisi/pakara osastoa, että tota noin niin...:dance2: Harvemmin näkee muuten naispuolisten tuolla leukoja tekevän, tai edes yrittävän.. Voi tietty olla hieman raskas liike alkuun, ku ei ole sellaista avustushärveliä.

Kyllä syväkyykystä ja sumosta+ muista leveistä kyykyistä pitää tulla haaroväliin asti reidet niin helvetin kipeeksi että tuntee halkeavansa kahtia, tätä lähinnä juteltiin Setekhin kanssa ;)
Harvinaista on, sen takia just jeesasin likkoja vähän homman kanssa koska on se vaan niin kunkkuliike. On siel meinaan se jumppakuminauha.

Telkkarista sais tulla enemmän lätkää, taas oli sali täynnä ihmisiä. Tosin onneks porukka ei lepäilly laitteissa ni pääs kunnolla treenailee.

Kai sitä voisi espoolaiseksi tunnustautua kun täällä on 2 vuotta jo virallisesti asuttukin. Fressillä lepuskissa treenaan, ja ainakaan mielestäni siinä ei mitään vikaa ole. Käyn tosin yleensä aamulla aikaisin tai viimestään puolilta päivin tai vaihtoehtoisesti myöhään illalla välttääkseni tungoksen, ja noihin aikoihin treenatessa olen varmaan se pienin jätkä salilla. Kai mä sit oon se kelle nauretaan :jahas:

Jyväskylän JVK:n kaltaista salia yritin etsiä mutta eipä tässä lepuskin lähimaastossa taida oikein kunnon luolaa löytyä joten päädyin Fressille läheisen sijainnin takia.

Tulipahan kahlattua tuota salikomedia-ketjua läpi ja huomasin onnekseni että en yhtään itseeni sopivaa kuvausta sieltä löytänyt :)

Sen sijaan olen ilmeisesti treenannut aivan väärään aikaan kun olen missannut jotain noinkin mahtavia persoonia Fressiltä, tai sit se johtuu siitä, että kuljen laput silmillä ja napit korvissa salilla :D

Tosta classicista sais kyllä oman salikomedia threadin, tällä viikolla siellä on ollu joku special vammasten pyhiinvaellus ja siimat treenannu farkuissa.yms En tiiä onko muiden treeniä häirinnyt äijä kuka haisee niin vahvasti kissankuselle että kun tulet salille niin haistat kun se heiluu alakerrassa. On käynyt jo pitkään mutta nyt on alkanu migreeniä pukkaan tosta hajusta et pitää varmaan näyttää sille mistä saa pyykinpesuainetta viereisestä kaupasta..

Tän vois melkeen laittaa salikomediaketjuunkin:

Reenikamulla menossa tuskaakin tuskaisempi pudotussarjasetti prässissä, nimittäin desibelejä tais kaverista lähteä sarjan aikana enemmän kuin Colemannista ja Cutlerista yhteensä. Samaan aikaan fressin työntekijä näyttelee salin paikkoja jollekin perus 30v mammalle. Ai luoja, että repesin tuossa vaiheessa, oli nimittäin mamman ilme aika priceless kun ei näköjään ollutkaan mikään perusfressi kyseessä. Tais jäädä tällä mamilla sopparit tekemättä.

:dance:

Tosta classicista sais kyllä oman salikomedia threadin, tällä viikolla siellä on ollu joku special vammasten pyhiinvaellus ja siimat treenannu farkuissa.yms En tiiä onko muiden treeniä häirinnyt äijä kuka haisee niin vahvasti kissankuselle että kun tulet salille niin haistat kun se heiluu alakerrassa. On käynyt jo pitkään mutta nyt on alkanu migreeniä pukkaan tosta hajusta et pitää varmaan näyttää sille mistä saa pyykinpesuainetta viereisestä kaupasta..

Saatana, minähän se..! BUSTED!:D

Tai noh, en oo kyllä ehtiny tällä viikolla ku maanantaina reenille, ja sua en sillon paikalla nähnyt, joten voinen sulkea itseni pois...

Taidanpa tosin tietää tämän tapauksen.:D Itseeni ei ole juurikaan häirinnyt kenenkään hajut, mutta eräs nais-immeinen kyseisestä herrasta kerran lämmitellessäni mainitsi, niin on jääny mieleen...

:offtopic: Huomenna pääsee taas pitkästä aikaa reenille, prkl!!!:rock::puntti:

Saatana, minähän se..! BUSTED!:D

Tai noh, en oo kyllä ehtiny tällä viikolla ku maanantaina reenille, ja sua en sillon paikalla nähnyt, joten voinen sulkea itseni pois...

Taidanpa tosin tietää tämän tapauksen.:D Itseeni ei ole juurikaan häirinnyt kenenkään hajut, mutta eräs nais-immeinen kyseisestä herrasta kerran lämmitellessäni mainitsi, niin on jääny mieleen...

:offtopic: Huomenna pääsee taas pitkästä aikaa reenille, prkl!!!:rock::puntti:

Joo ei oo yks tai kaks maininnu, on meinaan oikeesti aika vittumainen reenata siinä lähellä. Ei tällainen possukaan hyvältä tuoksu mutta tollaseen en ole vielä törmännyt koskaan aikasemmin, ei vissiin pese koskaan niitä kireitä trikoitaan koska koko sali haisee kissankusen ja kasvin kirvantorjunta aineen sekotukselle ton ajan ja varmaan jälkeenpäinkin. ei oo mikään normi testohiki todellakaan :D

Tänään Lepuskin Fressillä joku äijä tsiigaili mua pukkarissa ja sillä oli semmonen virne naamalla ihan ku se ois naureskellu mulle tai sit se vaan yritti vetää jonku charmantin hymyn naamalle jolla se yritti vallottaa mut... Teki mieli käydä kysymässä siltä nauroko se mun pienille lihaksille vai pienelle vehkeelle :jahas:

Kuka Espoon virtuaalibodareista tunnustaa :rolleyes:

ei vissiin pese koskaan niitä kireitä trikoitaan

Nuo kireät trikoot ovat aika selvä tuntomerkki, sellaisten käyttäminen muilta kuin asiallisessa kunnossa olevilta naisilta pitäisi muutenkin kieltää lailla. Itse en oo tyypistä ikinä jaksanut enempää stressata, mutta ei se pesukoneen hommaaminen nyt välttämättä huonokaan idea olisi:rolleyes:. Tänään tosin huomasi, että kun ilma salilla alkaa taas olemaan vähän lämpimämpää, niin omatkin kuteet haisevat hikoillessa aika kuolemalta vaikka juuri pesty onkin. Taitaa olla vaateostoksien paikka, ennen kuin päätyy itsekin bongatuksi pelkän hajun perusteella:D.

Tänään Lepuskin Fressillä joku äijä tsiigaili mua pukkarissa ja sillä oli semmonen virne naamalla ihan ku se ois naureskellu mulle tai sit se vaan yritti vetää jonku charmantin hymyn naamalle jolla se yritti vallottaa mut..
...
Kuka Espoon virtuaalibodareista tunnustaa :rolleyes:

Varma saanti etkä käyttänyt tilaisuutta hyväksesi:wtf:?

Epäilen, että kukaan ei tunnusta...

Nyt vaihtu sali Länsiväylän Elixiaan...:D Ja ihan vain rajusti rajoittuneen vapaa-ajan johdosta, on meinaa aika optimaalisessa paikkaa ku dösällä joutuu matkustelee. Saas nähdä mitä treenaamisesta tulee tuolla "hyvinvointilaitoksella".:D Onkos täällä muita, jotka tuolla "reenailee"..?:whip:

Nyt vaihtu sali Länsiväylän Elixiaan...:D Ja ihan vain rajusti rajoittuneen vapaa-ajan johdosta, on meinaa aika optimaalisessa paikkaa ku dösällä joutuu matkustelee. Saas nähdä mitä treenaamisesta tulee tuolla "hyvinvointilaitoksella".:D Onkos täällä muita, jotka tuolla "reenailee"..?:whip:

Et oo tosissas :D Tähän on pakko olla joku parempi selitys kun vaan sijainti. Vaikka olet muistaakseni jo parisuhteessa elävä mies niin tuskin sä sinne "kamelinvarpaita"kaan menit kattelemaan :D

Et oo tosissas :D Tähän on pakko olla joku parempi selitys kun vaan sijainti. Vaikka olet muistaakseni jo parisuhteessa elävä mies niin tuskin sä sinne "kamelinvarpaita"kaan menit kattelemaan :D

:D

No selitys on tasan tarkkaan se, että kun en omista autoa, niin toi classicille kävely länärin varrelta alko jurppii. Eikä siinä kävelyssä mitään, mutta kun alko uus duuni ja sit on tollanen 3kk ikänen muksu, niin ei aika vaan tahdo riittää kaikkeen. Tulee myös käytyä kaupassa Omenassa aina, niin se on sopivasti siinä vieressä. Täytyy koittaa jotenkin pitää reenimotivaatio kuosissa tuolla aikakausilehtien luvatussa maassa..:puntti:

Niin ja ei niissä kamelinvarpaissakaan mitään vikaa oo!!;):lol2:

Ilmottaudun!! Tosin vasta eilen sopimuksen tein... Itsellä myöskin sijainti ratkaisi ja saahan tuolla treenit tehtyä vaikka ilmapiiri onkin tyypillinen ketjusali.

Ilmottaudun!! Tosin vasta eilen sopimuksen tein... Itsellä myöskin sijainti ratkaisi ja saahan tuolla treenit tehtyä vaikka ilmapiiri onkin tyypillinen ketjusali.

Joo, ite tein sopparin kanssa eilen. Kunnollinen mavepaikkahan tuolta puuttuu, mutta kuulemma siinä kumimaton päällä saa tehdä. Saa nähdä kuinka kauan saa tehdä, ku ensimmäisen mavetreenin siinä vedän..:D Nooooh, jos ei muuta niin sjmv sitten, kun siinä nyt ei lattia ainakaan itsellä pahemmin kolise.

Ennustan, että kovin pitkään sun päänuppis ei tuota paikkaa tule kestämään:D.

Vuoden verran nyt ainakin pitäs pään kestää tota...:D

Ilmottaudun Leppävaaran Fressin asiakkaaksi. Duunipaikalla on sopimus sinne, ja himastakin on matkaa 200m. Sopii mulle. Poikkeuksellinen ketjusali siinä mielessä, että siellä on näkyny ja näkyy kisaavia ukkoja ja naisia jonkin verran. Varmaan Dana-fitness taustalla on vaikutusta. Ja tuolla saa huutaa ja hikoilla. LL Cool J:kin näyttää välillä siltä, että on käynyt kamat päälle vetämässä pari altaanmittaa treenien välissä. ;) Itehän treenaan silleen ettei tuu hiki. :)

Kyykky- ja mavepaikat löytyy ja kyllähän niihin ihan hyvin mahtuu tekemään, vaikka ylimäärästä tilaa ei hirveesti ole. Enemmän ahdistaa lastata jalkaprässiin painoja, kun oma perse on vieressä pohkeita tekevän naamassa, ja samalla toisesta suunnasta reidenojennuksia tekevä potkii munille. Ja niinku Eqq mainitsikin, niin ihan helvetisti on levypainoja, varsinkin 20kg ja 25kg levyjä. Saa lastata laitteet ja tangot täyteen ja vielä jää kotiin vietäväksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom