Esittele kotiympäristöäsi Google Street Viewissä + parhaat bongaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jami2003
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täähän on ihan perhanan hienoo! Pistin kans menemään matkan koululta keskustan läpi kämpille. Sit kävin kotiseudulla tsiigailemassa ja ainakin auto oli pihassa. Papan koiraa en päässyt kattomaan:D

Puumalan siltaa ja hissitorni. Tuolla ylhäällä on pieni kahvila, missä on mukava käydä kaljalla kesällä.

edit. Mä sekoilen jotain kohta tulee oikea kuva...

http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=oulu&sll=62.593341,27.575684&sspn=14.891721,35.595703&ie=UTF8&hq=&hnear=Oulu&ll=65.01118,25.472442&spn=0.026505,0.069523&z=14&layer=c&cbll=65.011281,25.472058&panoid=-ujpJzMbpH2bXEoHvx22Tg&cbp=12,142,,2,6.75

Tossa meikä fillaroi tuulispäänä halki Oulun keskustan :D Ainaki oon 99% varma että on meikä. Muistan ku tuossa nimenomaisessa risteyksessä tuli Google-auto vastaan ja luulin että ne nappas mun kuvan edestäpäin. Ilmeisesti kerkesin kuitenki tien yli ennen ku välähti.

Tunteja koittanut jo bongailla itteeni mutta ei nii mistää löydy. Oon onnistunut piilottelemaan noilta

Auto löyty kesän duunipaikan pihasta.

Jumalauta, bongasin itseni myös kahdesta muustakin kuvasta! Tästä ja sitten suoraa kotipihasta mutta sitä en laita näytille edes pienen anonymiteetin säilymisen vuoksi :)

Hesarin keskustelupalstalla kunnon foliohattuilua aiheesta. Perus-Pertit haastamassa Googlea oikeuteen, kun heidän kotitalonsa ja Corollan romunsa on alistettu kansainvälisen riistäjäyhtiön rahanteon välineeksi. Myös StreetView:ta hyödyntävät maahanlaskujoukot mainittu...

Foliohattuheebot saa haastaa googlea ihan vapaasti. Jokaisella heillä olisi ollut yhtäläinen mahdollisuus ottaa kuvat itse ja rakentaa tuollainen nettipalvelu, vaan taisi jäädä näiltä hattupäiltä tekemättä. Ja julkisilla paikoilla kuvata saa vapaasti joten.. so not.

Jaahas, oma auto ei ollut kotipihalla, vaan työpaikan parkissa kuten kuuluukin keskellä päivää. Minua ei siis ainakaan saada kiinni mistään..
Kotipaikan lähellä oli auto läjässä ja paloauto vielä läheisellä bussipysäkillä, pitäisikin kysäistä isäukolta milloin sellainen kolari on ollu, niin tietäis miten vanhaa kuvaa tuolla on kotiseudulta. Pienellä kylällä aivan kotinurkilla tuollainen kolari on kyllä varmasti jäänyt mieleen..
On kyllä koukuttava systeemi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom