Erilainen penkkigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konnari
  • Aloitettu Aloitettu
koska tänne tulee ne "luonnonlahjakkuudet" voimapuolelta selittelemään niitä "10v nous 85kg, nyt 14v 130kg" juttujaan... vai onko ne edellisillä sivuilla?

ettei ihan offtopiciksi mene, niin ekan kerran kokeilin maa-uimalassa 13-14v -> 5x35kg ja sit seuraavan viikon ajan jokapäivä kävin kokeilee sitä 40kg mut ei se ikinä tainnu nousta. lihakset oli nii kipeenä, että hädintuskin jakso aidan yli kiivetä. joku vuos sen jälkee aloin yhellä kertsillä kokeilee kännipäissäni maxeja kavereiden kanssa. 55kg ku sain nostettuu ni rupesin harkitsee saliharrastusta ja noin 6kk päästä sen sit alotin.

burdock sanoi:
Kun ensimmäisen kerran kokeilin penkkipunnerrusta joskus ysillä, niin silloin jo pelkkä tanko jäi rinnalle :D.

Mä sain tangon kolme kertaa 16weenä, eli lähtötasoltaan heikompaa saa kyllä hakea:D

Mä nostin alottaessani joskus kolmisen vuotta sitten varmaan noin 30kg, sen jälkeen on tullut reenattua välillä aika tosissaan, välillä vähän sinnepäin. Tällä hetkellä olen kesäkuntoon-dieetil ja penkkaan sinne jonnekin 100-110kg väliin.

Tarkkaan en muista, mutta ehkä 40kg-45kg kieppeillä on liikuttu!

Juu.. 15 vuotiaana tuli koitettua ja meni peräti 30 kg :D Pituutta oli aika tarkkaan sama 190 plus jotain, kuin nyt ja elopainoa oli silloin ruhtinaalliset 68 kg :D :D Siis ei hitto, että oon ollut KYNIS, vaikka kyllä sitä vieläkin ollaan :rolleyes:

Kyllä se tais olla tiukka 30 kg joskus 5 luokalla :D :whip: . Sillon olin alipainonen ja taisin painaa tyyliin 40 kg.

Olisinkohan ollut ala-asteen 4-5 luokalla, kun nostin n.27kg liikennemerkin putkesta ja vesikanistereista kyhätyllä viritelmällä, takapihan metsässä...:D Ekan kerran kokeilin oikeaa penkkiä joskus yläasteella ja tulos oli jotain n.60kg.

Back
Ylös Bottom