Erilainen penkkigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konnari
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
30 kg.

Keskellä yötä, nelisen kuukautta sen jälkeen kun olin yleensäkään alkanut salilla käydä. Treeniohjelmassa oli tavallisia punnerruksia joita inhosin oikein tosissani, joten... kun kukaan ei ollut näkemässä - penkille! Toistoja taisi tulla viitisen kappaletta.

Yläasteella 8. luokalla tiukka 40.

Myöhemmin kun aloin käydä nyt lukion 3. vuoden alussa niin 45. Onneks on jo tuplaantunu. :)

50 niostin joskus kasilla ja 60 jäi rinnalle. Vitutti kun kaveri nosti sen. Ei sitten tullut taas pariin vuoteen koitettua mitään voimailun tyylistäkään...

Konnari sanoi:
Yleisin kysymys salilla kävijöiden keskuudessa on tietenkin se paljonko menee penkistä. Nyt kysymys kuuluu kuitenkin, Kuinka vähän meni penkistä?
Eli mikä on varhaisin muistikuvasi siitä, paljonko meni penkistä kun ensimmäisen kerran enkkoja kokeilit?

Itse muistan kun koulun liikkatunnilla yläasteella kokeiltiin maksimeja niin tais 45kg nousta vapisevin käsin (pieksin muuten monet kaverit tuolla tuloksella). Myöhemmin sitten aikuisiällä kun aloin salilla käymään niin hikiset 60kg oli lähtötaso.

30kg 6 luokalla.. kun aloin treenaan lukion ekalla niin 40kg.. nyt vähän enemmän :thumbs:

Noo.. 34 kiloa jäi rinnalle vielä viime talvena. :D Tosin siitä on jo hieman kehitytty.

EDIT: se olikin edellistalvena.. Vissiin, en oo kyllä ihan varma..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kysymyksenä olis että miten ton penkki tuloksen sais nousee ku olen 90kg ja penkist nousee vaivaiset 75kg kerran. En oo kyllä vähään aikaan kokeillu huomenna pitäis testata.

Tekniikka ja harjottelua penkkiä varten?!

Kyllä taisi jossain hikisissä kolmenkympin lukemissa olla kun kellarin punttiksella aloin sikiönä käymään. Muistan kuinka kateellisena katsoin, kun rotevampi kaverini sai penkattua kultaiset Weiderin 15 kiloset tangonpäissä ja päätin, että vielä jonain päivänä..:hyper:

Joskus yläasteella fysioterapeutti mut salille vei ja pelkkä tanko vihlo olkapäissä pahasti, eli 20kg. Että aika hyvässä kunnossa sitä on oltu.. :rock::rolleyes: Harmi kun ei alkanut käymään sillon salilla, mutta kiertäjäkalvosinliikkeitä tuli tehtyä muistaakseni suht paljon :) Ja aika kiitettävästi taas meen :offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom