Haluatko tulla testaamaan?;)
MÄ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluatko tulla testaamaan?;)
Aivan. Olen edelleenkin sitä mieltä että homoilla ei ole kohtua ja että kyseinen seikka hankaloittaa heidän lapsensaantiaan paljon paljon enemmän kuin lesboparin siittiöttömyys. Saamme varmasti tovin odottaa lakimuutosta joka sallisi toisen ihmisen kohdun maksullisen käytön jotta homomiehillekin saadaan yhtäläinen kyky hankkia biologisesti omia lapsia. Naiselle tehtävää hedelmöityshoitoa ei voi rinnastaa em. tapaukseen.Eli "voi voi kun ei homoil kato oo kohtuu"
Hienoa! Mehän saadaan se sperma ihan täältä pakkikselta.:hyvä:;)
Höh, miten tästä voi saada väännön aikaiseksi? Sijaissynnytys on aivan eri asia kuin koeputkihedelmöitys!
Hetero- tai lesbonainen pystyy ilmankin keinosiemennystä saamaan jälkeläisiä ilman että tarvitsee toisen henkilön sitoutumista asiaan (muumimukilla tai esim. baarista hakemalla tms), mutta yhteiskunta on riskien minimoimisen ja perusoikeuksien kuten naisen ihmisarvon toteutumisen turvaamiseksi järjestänyt niin, että tarjotaan mahdollisuus laillisesti tehdä koeputkihedelmöitys jos näin halutaan sen sijaan että turvauduttaisiin vaikka parisuhteen ulkopuolisiin irtosuhteisiin. Sen sijaan mies, hetero tai homo ei pysty omin neuvoinensa mitenkään saamaan lasta, vaan tarvitsee aina ns. palveluntarjoajan joka sitoutuu kantamaan ja synnyttämään lapsen. Siksi nuo asiat eivät ole todellakaan verrannollisia, ja tätä tarkoitetaan sillä että nainen pystyy itsenäisesti saamaan lapsia mutta mies ei.
Ei kukaan ole väittänytkään että ne ovat sama asia. Keskustelu käytiin siitä kuuluuko sijaissynnytys hedelmöityshoitoon. Ja onko homomiehen oikeuden vastaista jos hänellä ei ole oikeutta saada lasta sijaissynnytyksen kautta jos lesbonaisella on oikeus saada lapsi koeputkihedelmöityksen kautta.
Vahvaa argumentointia...Homot on ällöjä.:urjo:
Vahvaa argumentointia...
Hei, osku on sanoo niinku asiat on. Comprende, ese?Vahvaa argumentointia...
Ei siinä ole mitään kaksinaismoralismia, itse vaan sekoitat toisistaan erilliset asiat samaan pataan. On hieman eri asia synnyttää itse lapsi kuin laittaa ulkopuolinen synnyttämään se.
Lapsen synnyttäminen on sekä oikeus että taakka; muistelepas mitä puhutaan miesten ja naisten tasa-arvosta, työnantajan asenteesta äitiyslomiin, työuran katkeamisesta synnyttämisen takia jne.
nyt on epätasa-arvoa kun mies ei voikaan synnyttää? Naisen ja miehen biologia on erilainen, sille emme toistaiseksi voi mitään. Ja siinä vaiheessa kun mies muuttaa elimensä naisen elimiksi, hän ei ole enää mies. Tasa-arvon ajaminen ja tasapäistäminen ovat todellakin kaksi eri asiaa.
Miks kukaan ei puhu lapsen todellisuudesta vaan jostain oikeuksista ja tasaarvosta´. Mun puolesta vaikka päätön sika saa synnyyttää ja saada lapsia kunhan lapsi ei siitä kärsi. Mikäli syntyy homo perheeseen 9 vuotta elämästä tulee olemaan yhtä helvettiä ja ongelmat heijastuvat paljon kauemmaksi tulevaisuuteen. Ihmisillä jotka asioista puhuvat eivät tiedä kuinka helvetillinen peruskoulu voi olla noinkin tyhmän asian takia. Kysynkin jokaiselta lesbojen lapsen saamista puolustavalta, haluatko tuomita lapsesi vähintään 9 vuodeksi toisten lasten/nuorten kiusattavaksi ?
Olen nähnyt läheltä kuinka tämän tapaiset asiat tuhoavat nuoren elämän. Jatkuvaa nimittelyä, kiusaamista ja syrjimistä 5 päivää viikossa, 6 tuntia päivässä.
On puhuttu, sivutolkulla juuri tässä ketjussa. ;)
En meinannut tätä ketjua vaan keskustelua eri foorumeissa noin yleensä.
En meinannut tätä ketjua vaan keskustelua eri foorumeissa noin yleensä.
Ei, vaan epätasa-arvoa on se, että toisille naisille annetaan hedelmöityshoitoja ja toisille ei. Siinä on kyse tasa-arvosta. Tasapäistäminen taas näemmä toimii tässä kateusperiaatteella; koska mies ei pysty tulemaan raskaaksi, ei sitten lesbonainenkaan..? Mikähän tuossa mättääkään? Ai niin, se biologia..Ja nyt on epätasa-arvoa kun lesboparit eivät voi hedelmöittää keskenänsä munasolujaan? Naisen ja miehen biologia on erilainen, sille emme toistaiseksi voi mitään. Tasa-arvon ajaminen ja tasapäistäminen ovat sitten taas samoja asioita tässä yhteydessä. Ei Uwish, en todellakaan voi ymmärtää miten logiikkasi toimii...
Ei, vaan epätasa-arvoa on se, että toisille naisille annetaan hedelmöityshoitoja ja toisille ei. Siinä on kyse tasa-arvosta. Tasapäistäminen taas näemmä toimii tässä kateusperiaatteella; koska mies ei pysty tulemaan raskaaksi, ei sitten lesbonainenkaan..? Mikähän tuossa mättääkään? Ai niin, se biologia..