Erilainen näkökulma homoparien hedelmöityshoitoihin

Vielä kun saataisiin eronneille heteromiehille adoptio-oikeus omiin lapsiinsa. Vierestä olen seurannut kun sosiaalitantat meinaa viedä kaverin oikeuden lapsiinsa koska asuu ulkomailla ja äiti ei lapsia kykene enää hoitamaan. Lukuisia haastatteluita ja luvan anomisia että lapset saisivat muuttaa ulkomaille (suomalaisen) isänsä luokse eikä heitä pantaisi johonkin lastenkotiin tms.

Ei vittu tätä sosiaalivaltiota. Ei voi kuin kaverille hattua nostaa että jaksaa nöyristellä vaikka pirun iso mies onkin =) ...Mitäpä sitä mies ei lastensa eteen tekisi.

Itsekin huomannut kun suvussa eroja sattunut useita, niin kyllä aina sä äiti on niin ja niin tärkeä, isällä vitunkaan väliä.. toki elatusapu kelpaa, mutta edes yhteishuoltajaksi miehestä ei ole.. näin kärjistettynä :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä huomaa mihin suuntaan tämä kaikki on menossa, pari vuotta niin homopari saa adoptoida tenavia vaikka kiinasta.
Homoseksuaalisuus poistui tautiluokituksesta vuonna -84. Vielä viisi vuotta sitten ei osattu ajatellakaan, että homot voisi rekisteröidä parisuhteensa.

Laki rekisteröidystä parisuhteesta tuli voimaan vuonna 2002. Pitäskö nuin pitkästä muistikatkoksesta huolestua?
 
Mä luulen että porkkanaraastin ei katsos osannut sitä ajatella, vaikka se lain mukaan olikin jo tuolloin mahdollista. Epäilen myös, että porkkanaraastin ei osaa ajatella ylipäätään ollenkaan. :D
 
Kyllä huomaa mihin suuntaan tämä kaikki on menossa, pari vuotta niin homopari saa adoptoida tenavia vaikka kiinasta.
Homoseksuaalisuus poistui tautiluokituksesta vuonna -84. Vielä viisi vuotta sitten ei osattu ajatellakaan, että homot voisi rekisteröidä parisuhteensa.
No minkäs takia homojen ei pitäisi saada adoptoida lapsia Kiinasta, kun kerran heterotkin saa niin tehdä? Meinaatko, että homojen adoptoimista lapsistakin tulee sitten homoja? Ja jos tuleekin, niin onko se sitten niin kamala asia? Uskallan kyllä väittää, että esim. kiinalainen orpo saisi 99% varmuudella paremman elämän Suomessa homoparin lapsena kuin kiinalaisessa orpokodissa.
 
Back
Ylös Bottom