Epäkkäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snoopie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai se likin niin helppoa, kas kun en olekaan aiemmin tajunnut... :D

Mutta ihan tosissaan, niin jos on tiedossa olkapäille hyviä liikevariaatioita, joissa epäkkäät on kaikkein helpoin pelata pois, niin antaa tulla. Jonkun verran tulee esim sivu- ja takavipareita tehtyä vinopenkkiin nojaten, jolloin epäkkäistä ei paljon ole apua. Ja on mulla niitä olkapäitäkin, etten nyt ihan pulloniska ole, mutta suhteet voisi olla paremmatikin.

^ Outo kommentti... Ja sorry vaan, ne vaakasuorat hartiat on komeammat ja niistä vasta hienot treenaamalla saakin. Treeniä mä en ole koskaan mollannut.
Missä mielessä outo? Sä et itse jaksa treenata epäkkäitä ja olet saanut uskoteltua itsellesi että ei tarvii kun nehän on vielä rumatkin. Ei siinä mitään, mielipide saa jokaisella olla, mutta jos kommentteja katsoo niin olet vähemmistössä.

Missä mielessä outo? Sä et itse jaksa treenata epäkkäitä ja olet saanut uskoteltua itsellesi että ei tarvii kun nehän on vielä rumatkin. Ei siinä mitään, mielipide saa jokaisella olla, mutta jos kommentteja katsoo niin olet vähemmistössä.

Mun ei tarvitse treenata epäkkäitä erikseen, koska ne on mulla kehittyneet sopiviksi muun treenin yhteydessä. Ja salin porukoilta olen jo kauan sitten ekana kuullut kritiikkiä epäkkäistä, ja niiden epäesteettisestä vaikutuksesta yläkroppaan. Ja kuten edellä mainitsin, telinevoimistelijoiden hartianseutu on mun mielestä ihanne, johon tähtään.

Olen ehkä vähemmistönä tässä epäkäs-väännössä, mutta se johtuu siitä että niiden treenaamisesta on kiinnostuneita vain pieni vähemmistö jossain takahikiän pimeillä punttisaleilla :)

Suuri enemmistö, joita epäkkäät ei kiinnosta pätkääkään, eivät ole väittelemässä tässä ketjussa.

Isot epäkkäät on ihan saatanan tyylikkäät, kunhan on suhteessa muuhun kroppaan.

Se vasta tyhmän näköistä on, jos ei ole epäkkäitä.

MF9nbs_F.jpg

Tuossa juuri sellainen "ei epäkkäitä" tyyppi. Täällä puhutaan muutenkin niin epäolennaisia niin eiku lisää vettä myllyyn. Mä olen varma että tämä alla oleva "epäkäs" -kaveri tienaa enemmän kuin tämä yllä oleva "ei epäkkäitä"-henkilö.

Brock+Lesnar+Wallpapers+2.jpg

Juu ja epäkkäitä kannattaa treenata, lisää voimaa yläkroppaan. Epäkkäistä et saa treenaamalla koskaan liian isoja, jos treenaat kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti.

^ Ei ole kehumista ylemmässäkään kuvassa... mutta tuo alempi on yksinkertaisesti ruma, treenannut itselleen pullohartiat ihan itse. Ja muistuttaa enempi jotain muumihahmoa kuin treenattua miestä. Sellaiseen kroppaan ei löydy sopivaa pukua muuten kuin mittojen mukaa räätälin tekemänä.

^ Ei ole kehumista ylemmässäkään kuvassa... mutta tuo alempi on yksinkertaisesti ruma, treenannut itselleen pullohartiat ihan itse. Ja muistuttaa enempi jotain muumihahmoa kuin treenattua miestä. Sellaiseen kroppaan ei löydy sopivaa pukua muuten kuin mittojen mukaa räätälin tekemänä.

Kun tuossa puhuttiin enemmistöstä ja vähemmistöstä, mitä mieltä ovat "ei epäkkäitä"- ja "epäkkät"-tyypeistä. Enemmistö koko maailmassa pitää Brock Lesnaria alfana ja äijänä. Varsinkin kun näet livenä, niin vaikutelma vakuuttuu entisestään.

Kun tuossa puhuttiin enemmistöstä ja vähemmistöstä, mitä mieltä ovat "ei epäkkäitä"- ja "epäkkät"-tyypeistä. Enemmistö koko maailmassa pitää Brock Lesnaria alfana ja äijänä. Varsinkin kun näet livenä, niin vaikutelma vakuuttuu entisestään.

On päivänselvää, että Brock Lesnar olisi paljon paremman näköinen ilman ylikorostuneita epäkkäitä.

No eihän noista kummastakaan kuvasta edes näy, millaiset epäkkäät herroilla on, varsinkaan alemmasta :D

Muok. Ja muutenkin tää väittely on hupaisaa - jos toisen ideaali on joku telinevoimistelija ja toisen kehonrakentaja, niin onhan se nyt selvää, että muutenkin mieltymykset on ihan erilaiset.

On päivänselvää, että Brock Lesnar olisi paljon paremman näköinen ilman ylikorostuneita epäkkäitä.

Ei Brock Lesnarilla ole mitään ylikorostuneita epäkkäitä. Se on lapsesta lähtien treenannut vapaapainia ja siellä tehdään niskaa vahvistavia harjoitteita todella paljo. Painissa niskaan kohdistuu paljon rasitusta ja niska/epäkäs treenillä tarkoitus on estää loukaantumiset. Jos katsot mitä tahansa olympia tason painijaa, jokaisella epäkkäät ja vahva niska.

ps. Jos Brock Lesnarilla ei olisi noita epäkkäitä ja niskaa niin se ei olisi Brock Lesnar, eikä sitä pidettäisi enää alfana ja äijänä. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ On aika irvokasta että vertaat Brock Lesnaria painijoihin, olkoonkin että hän on nuorempana vapaapainia harrastanut. Painijat on upeakroppaisia, varsin solakoita äijiä, koska siinä on pakko olla notkea ja nopealiikkeinen. Iso bodattu lihasköntti pärjää vain "painin tapaisissa" sirkushuvinumeroissa. Itse asiassa painijan kroppa kokonaisuutena on ihanteeni, ja menee ohi telinevoimistelijasta, jolla enempi vaan yläkroppa on se mikä kiinnittää huomioni. Käsite alfa ja äijä on makuasia.

^ On aika irvokasta että vertaat Brock Lesnaria painijoihin, olkoonkin että hän on nuorempana vapaapainia harrastanut. Painijat on upeakroppaisia, varsin solakoita äijiä, koska siinä on pakko olla notkea ja nopealiikkeinen. Iso bodattu lihasköntti pärjää vain "painin tapaisissa" sirkushuvinumeroissa. Itse asiassa painijan kroppa kokonaisuutena on ihanteeni, ja menee ohi telinevoimistelijasta, jolla enempi vaan yläkroppa on se mikä kiinnittää huomioni. Käsite alfa ja äijä on makuasia.

Tossa Brock Lesnar vuonna 2000 D-1 NCAA vapaapaini mestarina. Näyttäisi olevan epäkkäät jopa suhteessa paremmassa kunnossa mitä nykyään.
BrockNCAA.jpg

Puhutaanko tässä keskustelussa epäkkäistä vai vain epäkkäiden yläosasta? Joka tapauksessa on todella typerännäköistä, mikäli ei epäkkäitä ole muuten treenatussa kropassa.

Mun ei tarvitse treenata epäkkäitä erikseen, koska ne on mulla kehittyneet sopiviksi muun treenin yhteydessä. Ja salin porukoilta olen jo kauan sitten ekana kuullut kritiikkiä epäkkäistä, ja niiden epäesteettisestä vaikutuksesta yläkroppaan. Ja kuten edellä mainitsin, telinevoimistelijoiden hartianseutu on mun mielestä ihanne, johon tähtään.
Otetaanpa nyt tämä vielä käsittelyyn. Sanoit mun edellistä kommenttia omituiseksi niin koitan vääntää rautalangasta. Siinä siis sanoit tarkalleen ottaen että "epäkkäiden treenaus on turhaa". Käsitätkö että et voi antaa tuollaista lausuntoa ja pitää sitä yleispätevänä neuvona? Kaikilla ei kasva kaikki lihasryhmät yhtä hyvin. Mulla on just nyt tuollainen hyvin lähelle telinevoimistelijan yläkroppa epäkkäineen kaikkineen, mutta mulla ei todellakaan olisi epäkkäitä juuri ollenkaan ellen treenaisi niitä. Ja se vasta tyhmän näköistä olisi. Eli ota tuollainen telinevoimistelija ja siltä epäkkäät pois niin ei se ole sopusuhtainen. Kuten sanoin niin näitä näkee joskus ja heille todellakin suosittelisin epäkkäiden treenaamista erikseen.

Powerhousu,

En tosiaan olen kiinnittänyt asiaan huomiota salilla, enkä ole kertaakaan törmännyt kaveriin jolta epäkkäät puuttuisi, niin että pistäisi ihan silmään. Mutta aion jatkossa tarkkailla tilannetta. Eniten on herättänyt huomiota tyypit joiden ei todellakaan tarvitsisi niitä epäkkäitä pumpata, ainakaan yhtään enempää. Ja meidän salilla epäkäs-trreenaajia näkeekin aika harvoin.

Powerhousu,

En tosiaan olen kiinnittänyt asiaan huomiota salilla, enkä ole kertaakaan törmännyt kaveriin jolta epäkkäät puuttuisi, niin että pistäisi ihan silmään. Mutta aion jatkossa tarkkailla tilannetta. Eniten on herättänyt huomiota tyypit joiden ei todellakaan tarvitsisi niitä epäkkäitä pumpata, ainakaan yhtään enempää. Ja meidän salilla epäkäs-trreenaajia näkeekin aika harvoin.
Ootko muuten joskus nähnyt naturaalin jolla on liian isot epäkkäät? Niitäkin on aika harvassa. Itse asiassa en muista yhtäkään. No, ihmisillä on erilaiset kauneusihanteet eikä kaikkia kiinnosta tippaakaan joku esteettisyyshomoilu ja siksi mä ainakin mietin yleensä pari kertaa mitä möläytän ellen sitten halua väkisin aiheuttaa tappelua. Mieti jos sanoisin että hauista ei kannata treenata ja liian iso hauis on vieläpä rumakin, niin saiskohan sillä tappelun aikaan? No en mä oikeasti ole sitä mieltä ja vaikka olisinkin niin tuskin sitä julistaisin ihan edellämainitusta syystä.

^ En ole nähnyt naturaalia liian isoilla epäkkäillä.

Ei kannat päästää powereita housuun tämän asian takia. Meidän salilla käy treenaajia harrastelijoista kehonrakentajiin, ja pakko sanoa että esteettisyys ja komea ulkonäkö on tärkeä asia lähes kaikille. Liian isoja hauiksia (suhteessa) näkee vain niillä jotka ei paljon muuta treenaakaan kuin yläkroppaa, rintaa ja hauista. Kokonaisuus on ratkaisee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom