Ihan pätevä tredin nosto BTW...Itse teen mutkatangolla seläntakaa 15-20 toistoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan pätevä tredin nosto BTW...Itse teen mutkatangolla seläntakaa 15-20 toistoo.
ok tehdään tästä lähtien uusia
Sellainen mietityttää, kun näkee monen tosiaan "nytkyttävän" toistot hyvinkin nopeasti ko. liikkeessä. Itse ainakin saan parhaan tuntuman, kun pidän kunnon pysäytyksen yläasennossa ja lasken hallitun hitaasti alas.
Sitten vielä huvittaisi tietää, onko siitä olkapäiden pyörittämisestä liikkeen aikana mitään hyötyä? Tätäkin tyyliä kun on salilla vastaan tullut.
Kyllä loppuu reenaaminen lyhyeen jos ainoa motiivi on naiset.
ja niitä kyllä riittää joka salilla:jahas:
(siis niitä jotka treenaa vain, et näyttäs hyvältä naisten silmissä)
Nojaah. Onko se hirveästi sen kummoisempi motiivi näyttää hyvältä naisten silmissä kuin vaikkapa kehonrakennustuomareiden. Itse näyttäisin ennemmin niiden naisten silmissä, jos noiden välillä pitäisi valita. Ette voi väittää etteikö lihasten kasvatus olisi paljolta osin kuitenkin hyvin turhamaistakin ja ulkonäkökeskeistä toimintaa monille meistä.
Itsestäni isot epäkkäät ovat kuitenkin näyttävät, joten aion kasvattaa sellaiset siitä huolimatta mitä muut niistä ajattelevat.
Nojaah. Onko se hirveästi sen kummoisempi motiivi näyttää hyvältä naisten silmissä kuin vaikkapa kehonrakennustuomareiden. Itse näyttäisin ennemmin niiden naisten silmissä, jos noiden välillä pitäisi valita. Ette voi väittää etteikö lihasten kasvatus olisi paljolta osin kuitenkin hyvin turhamaistakin ja ulkonäkökeskeistä toimintaa monille meistä.
Itsestäni isot epäkkäät ovat kuitenkin näyttävät, joten aion kasvattaa sellaiset siitä huolimatta mitä muut niistä ajattelevat.
kysymys oli lähinnä siitä, et jos ainut motiivi on treenata se, että näyttäs naisten silmissä hyvältä, ollaan metässä.
Kuitenkin yleensä hedelmällinen motiivi on tehdä _itsensä_ takia.
Kuuluuko tämä nyt siihen "naiset meikkaa itsensä takia" -teoriat ryhmään.
Se että tekee jotain miellyttääkseen naisia (- saa toosaa) tai ammattikehonrakennustuomareita (- saa palkintorahaa ja mainetta ja sitäkautta toivottavasti myös toosaakin) ovat aivan yhtä itsekkäitä ja yhtä "ulkoisia" motiiveita.