Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lopulta EI OLE kaulaa :lol2: varmaan fiksun näköistä,sika hyvä liike muuten piti sit mennä kokeilemaan ottaa kyllä aivan excellent tuntumaa :thumbs:Pulla sanoi:Ite sain vallan yybererilaisen tuntuman epakkaisiin kun kokeili Dorian Yatesin Blood and Guts leffassa kayttamaa kohautustsydeemia. Eli siis painot molempiin kasiin ja kun kohautat ylos niin samalla koukistat kyynerpaasta hiukan ja saat infernaalisen rutistuksen ja tuntuman. Sivuvaikutuksina niskan ja kaulan katoaminen epakkaiden alkaessa olkapaasta ja loppuen hieman korvien ylapuolelle. :D
Oho, tulipas paljon noita a-kirjaimia. No toivottavasti saat selvaa :thumbs:
Nipsu sanoi:Tanko lähtee joskus pyörimään käsissä ja se ei oo hauskaa. Enää ei voisi kuvitellakkaan tekevän muutakun ristiotteella.
Weeboomi sanoi:Mitä luulette mulla olevan tulossa joskus vastaan, kun en reenaa epäkkäitä ollenkaan?
and1_ sanoi:onkoha 6 sarjaa viikossa epäkkäille liikaa? :whip:
Eipä varmaan muuta kuin, että saatat näyttää melko huvittavalta. Näitä on kyllä nähty, joilla on muuten hyvin kehittynyt lihaksisto, mutta epäkkäitä ei ollenkaan. Omasta mielestään näillä tietenkin on ihan hyvät epäkkäät, eikä niitä tarvitse erikseen treenata. Monessa tapauksessa olen ollut eri mieltä. En sitä sano, etteikö olisi mahdollista, että joillakin ne kasvaa vaikkei suoraa treeniä saakaan. Kannattaa tarkkailla tilannetta.Weeboom sanoi:Mitä luulette mulla olevan tulossa joskus vastaan, kun en reenaa epäkkäitä ollenkaan? Tai varmaan hiukan maastavedossa, mutta ei erikseen kuitenkaan. Haittaako jotain liikettä?
Powerhousu sanoi:Tosta otteen pitävyydestä vielä sen verran, että itse käytän vetoremmejä aina, kun tanko roikkuu käsistä tai itse roikun tangossa, vaikka olisi mahdollista, että ote pitäisikin. On ärsyttävää, kun täytyy keskittyä pitämään tanko käsissä siihen sarjaan keskittymisen sijaan. Mulla on ihan muut intressit treenaamisessa, kuin saada hyvä puristusvoima. Kyynärvarret treenataan sitten erikseen. Siinä ei kauaa nokka tuhise, kun ne kerran viikossa hinkkaa jonkun treenin päätteeksi.
Juu, no enpä ole sarjaakaan noita tehnyt tähänkään päivään mennessä. Joskus kulmasoutusarjassa tuntuu menevän noillekkin rasitusta, kun ovat olleet kipeinä seuraavana päivänä. Kehittyneeseen lihaksistoon on vielä matkaa. En noita kyllä ala tekemään vieläkään, yritän maksimoida olkapäiden näyttävyyden.Powerhousu sanoi:Eipä varmaan muuta kuin, että saatat näyttää melko huvittavalta. Näitä on kyllä nähty, joilla on muuten hyvin kehittynyt lihaksisto, mutta epäkkäitä ei ollenkaan. Omasta mielestään näillä tietenkin on ihan hyvät epäkkäät, eikä niitä tarvitse erikseen treenata. Monessa tapauksessa olen ollut eri mieltä. En sitä sano, etteikö olisi mahdollista, että joillakin ne kasvaa vaikkei suoraa treeniä saakaan. Kannattaa tarkkailla tilannetta.
Oot vaan lihonnu :lol2:Weeboom sanoi:On se kyllä kummaa tämä epäsuora rasituskin. En ole esimerkiksi alaselkää reenannut millään tavoin pariin kuukauteen, mutta siellä havaitsin ensimmäiset raskausarpeni viikonloppuna.
No niin sitä vois aatella. :Dweismyller sanoi:Oot vaan lihonnu :lol2:
Tee ne kohautukset vasta viimeisenä. Syy siihen on se, että viparit ottaa kuitenkin joka tapauksessa vähän epäkkäisiin, vaikka miten puhtaasti tekisi. (Maksimipuhdas tekniikka ei muuten ole paras mahdollinen olkapäiden kasvun kannalta, IMO) Sarjamäärät näyttää ihan hyvältä, mutta pitää muistaa, ettei näissäkään mitään totuuksia ole. Kannattaa aina tehdä niin monta sarjaa kuin miltä tuntuu. Kun olkapäät alkaa oleen valmiit, niin se riittää.sinisteri sanoi:Teen epäkkäät samassa treenissä olkapäitten kanssa ja tuli nyt mieleen että onko tämä järjestys hyvä treenissä:
Pystypunnerrus (3 sarjaa)
Kohautukset smithissä (4 sarjaa)
Viparit koneessa (2 sarjaa)
Viparit sivulle kp (2 sarjaa)
Viparit eteen kp (1 sarja)
Teenkö kohautukset tuossa välissä vai teen ensin viparit ja muut ja sitten lopuksi vasta kohautukset? Ja jos viitsitte noita sarjojen määriäkin kommentoida nii hieno homma!
Haluutko kuulla salaisuuden? Olkapäät todellakin näyttää isommalta jos sulla on kunnon epäkkäät. Epäkkäät ei jatku niin pitkälle tonne sivulle, että ne peittäis olkapäiden näkyvyyden. Sen sijaan jos sulla on isot epäkkäät, näyttää olkapäätkin isommalta, koska olkapäiden ja epäkkäiden raja on selvempi. Mietipä sellaista kuvitteellista tapausta, että henkilöllä ei ole epäkkäitä ollenkaan. Eli kaulasta olkapäähän asti on vaakasuoraa. Ei varmaan näyttäisi olkapäätkään oikein miltään, vaikka olis millaset tykinkuulat.Weeboom sanoi:En noita kyllä ala tekemään vieläkään, yritän maksimoida olkapäiden näyttävyyden.
Niin on. Mä en oo tehny ikinä treeniurani aikana alaselkää. En ikinä, jos ei paria kokeilua lasketa. Mutta siis säännöllisesti en ole tehnyt. Alaselkä saa muutenkin niin paljon rasitusta muusta treenistä, että sen treenaaminen erikseen saattaa jopa olla este sen kasvamiselle. Liikaa treeniä siis.On se kyllä kummaa tämä epäsuora rasituskin. En ole esimerkiksi alaselkää reenannut millään tavoin pariin kuukauteen, mutta siellä havaitsin ensimmäiset raskausarpeni viikonloppuna.