Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Olankohautuksetmattibodari sanoi:Siis kertokaapa mulle tarkemmin, mitä nämä epäkkäät ovat ja miten niitä treenataan.
mattibodari sanoi:Siis kertokaapa mulle tarkemmin, mitä nämä epäkkäät ovat ja miten niitä treenataan.
Löytyisikö jostakin niistä jopa kuvia?
kannattaa keskittyä sitten niiden toistojen puhtauteen,omalla kohdalla toimii parhaiten.smithissä kannattaa muuten sit lyödä rautaa paljon pinkkaan :thumbs:Timba79 sanoi:Ja noita olankohautuksia voi tehdä monella tavalla, käsipainoilla, tangolla edestä ja seläntakaa ja smihtissä nyt tuli heti mieleen. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu parhaalta.
sTecs sanoi:kannattaa keskittyä sitten niiden toistojen puhtauteen,omalla kohdalla toimii parhaiten.smithissä kannattaa muuten sit lyödä rautaa paljon pinkkaan :thumbs:
Timba79 sanoi:Juuri näin. :thumbs: Smith on mullakin eri testailuista ehdottomasti paras! Ja rautaa vaan niin että tuntuu!
rautaP sanoi:Edestä vai takaa?
Nipsu sanoi:Risti ote
NHB sanoi:Kokeilkaa rinnalle vetoa, vaikka tuosta polvienpäältä ja käsien varasta jos haluaa keskittyä noihin epäkkäisiin enemmän. Oiekastaan mikään ns. eristävä nitkutusliike ei tunnu ottavan mulla yhtä raskaasti epäkkäisiin. Plussana tietysti se että rinnallevedolla on paljon muitakin hyviä seuraamuksia kehoon.
Ite ku oon vääntäny takaa myöskin tangolla nii menee ojentajat lukkoon,niitä saa sit hieroskella et aukee taas... toistoina sellasta smithissä 12-15 :D :lol2: ja kyllä peilikuva näyttää hyvältäTimba79 sanoi::lol2: tästähän keksis vaikka mitä...
Mutta asiaan, edestä oon tehnyt, takaa tehtynä vääntää ja sattuu olkapäähän eli ei sovi mulle takaa tehtynä.