Epäkkäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snoopie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis kertokaapa mulle tarkemmin, mitä nämä epäkkäät ovat ja miten niitä treenataan.

Löytyisikö jostakin niistä jopa kuvia?

Ois näköjään pitäny mennä tuonne aloittelijat osioon. :(

Ja noita olankohautuksia voi tehdä monella tavalla, käsipainoilla, tangolla edestä ja seläntakaa ja smihtissä nyt tuli heti mieleen. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu parhaalta.

Timba79 sanoi:
Ja noita olankohautuksia voi tehdä monella tavalla, käsipainoilla, tangolla edestä ja seläntakaa ja smihtissä nyt tuli heti mieleen. Kannattaa kokeilla mikä tuntuu parhaalta.
kannattaa keskittyä sitten niiden toistojen puhtauteen,omalla kohdalla toimii parhaiten.smithissä kannattaa muuten sit lyödä rautaa paljon pinkkaan :thumbs:

Jees itse oon tehny olankohautuksia käsipainoilla... Kiitti vastauksista! :)

sTecs sanoi:
kannattaa keskittyä sitten niiden toistojen puhtauteen,omalla kohdalla toimii parhaiten.smithissä kannattaa muuten sit lyödä rautaa paljon pinkkaan :thumbs:

Juuri näin. :thumbs: Smith on mullakin eri testailuista ehdottomasti paras! Ja rautaa vaan niin että tuntuu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Juuri näin. :thumbs: Smith on mullakin eri testailuista ehdottomasti paras! Ja rautaa vaan niin että tuntuu!

Edestä vai takaa?

Risti ote ja tangolla (60kg) sellaisia vähän pitempiä pumppisarjoja 10-14 3 kappaletta reenin loppuun niin alkaa komeat lihat paistaa t-paidan läpi. Kannattaa myös kuukausien aikana seurata, etteivät epäkkäät kasva liian isoiksi muuhun ruumiiseen nähden.
Epäkkäiden suuri koko voi "syödä" olkapäiden kokoa visuaalisesti ja alkaa viemään hartioita alaspäin..

Käsipainoilla tehtäessä liikeradan supistusvaiheessa voi suorittaa ylimääräistä olkapään pyöritystä lähinnä edestä taakse. Tämä siis valtti tankoversioon nähden.

rautaP sanoi:
Edestä vai takaa?

:lol2: tästähän keksis vaikka mitä...

Mutta asiaan, edestä oon tehnyt, takaa tehtynä vääntää ja sattuu olkapäähän eli ei sovi mulle takaa tehtynä.

Meitä on moneksi. Itse saan parhaimman tuntuman juuri takaa tehtynä (ja jätetään ne pervoilut tällä kertaa väliin) smith-koneessa.
Siihen perään (hmmm) vielä sarja tai pari käsipainoilla, ja epäkkäät tykkää

Kokeilkaa rinnalle vetoa, vaikka tuosta polvienpäältä ja käsien varasta jos haluaa keskittyä noihin epäkkäisiin enemmän. Oiekastaan mikään ns. eristävä nitkutusliike ei tunnu ottavan mulla yhtä raskaasti epäkkäisiin. Plussana tietysti se että rinnallevedolla on paljon muitakin hyviä seuraamuksia kehoon.

NHB sanoi:
Kokeilkaa rinnalle vetoa, vaikka tuosta polvienpäältä ja käsien varasta jos haluaa keskittyä noihin epäkkäisiin enemmän. Oiekastaan mikään ns. eristävä nitkutusliike ei tunnu ottavan mulla yhtä raskaasti epäkkäisiin. Plussana tietysti se että rinnallevedolla on paljon muitakin hyviä seuraamuksia kehoon.

Joo, toi rinnalleveto ottaa helvetin hyvin, mutta vähän vaikee soluttaa tollasta liikettä mikä ottaa moneen muuhunkin lihakseen sinne selkä tai olkapää treeniin.

Timba79 sanoi:
:lol2: tästähän keksis vaikka mitä...

Mutta asiaan, edestä oon tehnyt, takaa tehtynä vääntää ja sattuu olkapäähän eli ei sovi mulle takaa tehtynä.
Ite ku oon vääntäny takaa myöskin tangolla nii menee ojentajat lukkoon,niitä saa sit hieroskella et aukee taas... :david: toistoina sellasta smithissä 12-15 :D :lol2: ja kyllä peilikuva näyttää hyvältä

Ite sain vallan yybererilaisen tuntuman epakkaisiin kun kokeili Dorian Yatesin Blood and Guts leffassa kayttamaa kohautustsydeemia. Eli siis painot molempiin kasiin ja kun kohautat ylos niin samalla koukistat kyynerpaasta hiukan ja saat infernaalisen rutistuksen ja tuntuman. Sivuvaikutuksina niskan ja kaulan katoaminen epakkaiden alkaessa olkapaasta ja loppuen hieman korvien ylapuolelle. :D

Oho, tulipas paljon noita a-kirjaimia. No toivottavasti saat selvaa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom