Ensimmäinen penkkikoulu 19.2 lauantaina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pidämme Mähösen Akin kanssa ensimmäisen penkkikoulun ensi viikon lauantaina Mayorilla. Mukaan mahtuu ekalla kertaa 6 punnertelijaa, mielellään aloittelijoita jotka kaipaavat lisäkiloja ja opastusta tekniikassa. Koulu keskittyy vain raw punnertamiseen. Ilmoittautumiset mike @ pakkotoisto.com.

Koulu on ilmainen, lukuunottamatta Mayrion sisäänpääsymaksua.

Voi pojat.. Ensimmäinen kerta kun toivon että asuisin hesassa :thumbs:

Sopis kyllä mulle. Tuntuu että mulla ei ole mitään käsitystä oikeasta penkkitekniikasta.

Ottakaa joku videopätkää kyseisestä tilaisuudesta jos on mahdollisuus ja pojat antaa luvan. Olisi kiva saada vähän opastusta kun en paikanpäälle pääse.

Voisin kyllä ilmottautua mukaan mutta prkl:n sähköposti ei tietenkään toimi :curs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Perklö kun pitääkin asua täällä "hieman" kauempana. :jahas:
Ei tosiaan ole mahdollista pistää pätkää nettiin missä opastetaan "se oikea" tekniikka ihan alusta loppuun?

Eli tosiaan joo...nyt ois hyvä jos joku vierestä seuraajista sais kameran matkaan ja kuvais tuon session. Vois nimittäin olla monellekkin hyötyä tuosta pätkästä. Olikos teillä mike tarkotus käydä muitakin liikkeitä läpi myöhemmin? siitähän sais kohtuu kovan paketin kasaan ku joku kuvais nuo. Ne sitte jakoon pakkikselle jakoon joko vipeille tai sitten kaikille. :)
Hienoa että tollasia järkkäillään :thumbs:

Onkos minkään suuntaisia suunnitelmia sitten seuraavan penkkikoulun pitoon (siis lähinnä ajankohdasta)?
Itse muuten tulisin ilman muuta paikalle, mutta abi-riennot ovat nyt pienoisena esteenä. :rolleyes:

haittaako vaikka on totaalinen kynis ja vasta 17v ? jos ei, niin tulisin messiiin...

ja maksaako mikää mitään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom