Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noin 30-35kg ;) Olin pienenä tosi alipainonen, toisin on nyt :D
EDIT: Jos lasketaan kunnon lajit, niin 9-vuotiaana meni 100kg kyykyssä ekan kerran...
Sama isäpappa kun nytkin ;)
Ööh, kuka sua oikeen treenas sillon?
Eikä ole tainnut hirveästi aikainen aloittaminen pituuskasvuun vaikuttaa kyseisellä kaverilla. Tai eihän sitä tiedä, jos siitä olisi tullut vielä vaikka puoli metriä pidempi ja 100 kiloa painavampi. :DTuo VoimaSuomen treenihistoria on todella harvinainen. Suurin osa taitaa aloittaa yli 15 vuotiaana treenaamisen. VoimaSuomella oli tuon ikäisenä jo vuosikymmenen verran treeniä takana.
noin 30-35kg ;) Olin pienenä tosi alipainonen, toisin on nyt :D
EDIT: Jos lasketaan kunnon lajit, niin 9-vuotiaana meni 100kg kyykyssä ekan kerran...
Kyllä pekdekissä 100kg menee ainakin pari toistoa, mutta penkki ei oo 200...Ojentajat vielä liian heikot :jahas: .juuh no tommosen runkkupenkin kyllä ymmärrän :D tollases pecdecis mist kuvan postasin saa olla aika hiton vahva rinta, että 100kg:lla sarjaa vääntää.
Kyllä pekdekissä 100kg menee ainakin pari toistoa, mutta penkki ei oo 200...Ojentajat vielä liian heikot :jahas: .
Sitä en tiedä, mutta joku tuossa puheli aikasemmin että jos ottaa 100kg peckdeckistä niin pitäs mennä 200kg penkistä .rinnan puolesta menis vai?
Sitä en tiedä, mutta joku tuossa puheli aikasemmin että jos ottaa 100kg peckdeckistä niin pitäs mennä 200kg penkistä .
On mulla kyllä tuo rinta aina ollu reilusti ojentajia vahvempi. Oon vasta noin vuoden tehny kunnon voimaharjoittelua ojentajille, ja on tässä penkkitulos kivasti noussu.
Jos sen 200kg saan joskus rikki näin natuna, niin voin sanoa että oon aika tyytyväinen.