Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
1. Mave (ekaa kertaa tein mavea ja heti piti tietenki kokeilla ykköstä:david: )
2. Penkki
3. SJMV
4. kyykky smithissä
5. kulmasoutu

1.Kyykky
2.Mave (ois menny aiemminki mut maltilla tekniikka kuntoon :) )
3. toivottavasti penkki, 82,5kg menossa mut ylätalja haastaa kovasti :D

noin 30-35kg ;) Olin pienenä tosi alipainonen, toisin on nyt :D

EDIT: Jos lasketaan kunnon lajit, niin 9-vuotiaana meni 100kg kyykyssä ekan kerran...

:eek:

Ööh, kuka sua oikeen treenas sillon?

Tuo VoimaSuomen treenihistoria on todella harvinainen. Suurin osa taitaa aloittaa yli 15 vuotiaana treenaamisen. VoimaSuomella oli tuon ikäisenä jo vuosikymmenen verran treeniä takana. :worship:

Etukyykyssä tuli juur tehtyä ekan kerran 100kg ykkönen, kevythän tuo oli, mutta eka kerta kuitenkin.

Tuo VoimaSuomen treenihistoria on todella harvinainen. Suurin osa taitaa aloittaa yli 15 vuotiaana treenaamisen. VoimaSuomella oli tuon ikäisenä jo vuosikymmenen verran treeniä takana. :worship:
Eikä ole tainnut hirveästi aikainen aloittaminen pituuskasvuun vaikuttaa kyseisellä kaverilla. Tai eihän sitä tiedä, jos siitä olisi tullut vielä vaikka puoli metriä pidempi ja 100 kiloa painavampi. :D

itse asiassa noi pituuskasvu liiottelut on aika turhia IMO. jos tekniikat on kunnossa niin IMO kyllä kasvaa.

1. sjmv (ei treeniä 1*120kg)
2. penkki (treeniä 4kk)
3. kyykky (treeniä 2kk)
4. mave (ei treeniä 100kg*7)

e. antaa olla ei kuulu tähän thrediin

noin 30-35kg ;) Olin pienenä tosi alipainonen, toisin on nyt :D

EDIT: Jos lasketaan kunnon lajit, niin 9-vuotiaana meni 100kg kyykyssä ekan kerran...

ristus, mä en saa varmaa nykyäänkää kyykyssä 100kg. en tosin oo kokeillukkaa.

VoimaSuomesta tullaan kyllä kuulemaan vielä joskus, vaikka tosin kuuleehan nykyäänkin, mutta kuitenkin :rolleyes:. Vielä isommilla lavoilla

Ps. niin ja mavehan se oli mullakin.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mave se taisi olla joskus 15v kun ekoja kertoja testailtiin. Ja ylätaljassa taisin tehdä samoihin aikoihin tuon markan tuloksen.

Kyykyssä pyllistin muistaakseni 16 vuotaana yli 100kg, mutta syvyyttä taisi uupua aika paljon...:)

Olin 17v kun sain penkissä satasen rikki.

Edit: Ja se ei ollut "puolittava" ylätalja.... ;)

Viimeksi muokattu:
no mavehan se oli harjottelematta 110 ekalla kokeilulla ja pohjeliike tangolla 10x 100... saa nähdä mikä tulee seuraavaks

Mave tietenkin.

Jalkaprässiä kun ei tietenkään lasketa?

Sen vertta vahvasti haiskahti tuo alkuaikojen treeni rhp-touhulta, jotta kaipa se markka rikkoutui ekana penkissä... Noloa.

Noh, kaksi markkaa tulee aikanaan rikottua mavessa ekana, ja penassa tuskin koskaan.

Kyykky, joku pohjehässäkkä (tanko ja rojut niskan takana ja jonkun lankun reunalla) ja MaVe. Seuraavana kilpailevat tasaisesti askelkyykky(!), penkki ja soutu alataljassa. Ja muissa tuskin tulee koskaan sitten menemäänkään.

- m

juuh no tommosen runkkupenkin kyllä ymmärrän :D tollases pecdecis mist kuvan postasin saa olla aika hiton vahva rinta, että 100kg:lla sarjaa vääntää.
Kyllä pekdekissä 100kg menee ainakin pari toistoa, mutta penkki ei oo 200...Ojentajat vielä liian heikot :jahas: .

Kyllä pekdekissä 100kg menee ainakin pari toistoa, mutta penkki ei oo 200...Ojentajat vielä liian heikot :jahas: .

rinnan puolesta menis vai? :eek:

rinnan puolesta menis vai? :eek:
Sitä en tiedä, mutta joku tuossa puheli aikasemmin että jos ottaa 100kg peckdeckistä niin pitäs mennä 200kg penkistä :rolleyes: .
On mulla kyllä tuo rinta aina ollu reilusti ojentajia vahvempi. Oon vasta noin vuoden tehny kunnon voimaharjoittelua ojentajille, ja on tässä penkkitulos kivasti noussu.

Jos sen 200kg saan joskus rikki näin natuna, niin voin sanoa että oon aika tyytyväinen.:)

Sitä en tiedä, mutta joku tuossa puheli aikasemmin että jos ottaa 100kg peckdeckistä niin pitäs mennä 200kg penkistä :rolleyes: .
On mulla kyllä tuo rinta aina ollu reilusti ojentajia vahvempi. Oon vasta noin vuoden tehny kunnon voimaharjoittelua ojentajille, ja on tässä penkkitulos kivasti noussu.

Jos sen 200kg saan joskus rikki näin natuna, niin voin sanoa että oon aika tyytyväinen.:)

Saanko kysyy paljo menee nyt? :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom