Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mave,penkki,kyykky. Eikö tuo Mavessa mene 100kg ihan normaalilla miehelle treenittä? Tiedän ainakin omin silmin nähtynä erittäin monta kaveria/tuttavaa, jotka kokeilivat ekan kerran mavea ja saivat latoa sen 100kg tankoon. Osa oli tosin entisestä työpaikasta näitä "duunareita" joille teräsputkien nostelu oli jokapäiväistä leipää montussa.

Mave,penkki,kyykky. Eikö tuo Mavessa mene 100kg ihan normaalilla miehelle treenittä? Tiedän ainakin omin silmin nähtynä erittäin monta kaveria/tuttavaa, jotka kokeilivat ekan kerran mavea ja saivat latoa sen 100kg tankoon. Osa oli tosin entisestä työpaikasta näitä "duunareita" joille teräsputkien nostelu oli jokapäiväistä leipää montussa.

Onhan näitäkin kavereita olemassa, jotka ovat kuulemma 200 nostaneet ensi yrittämällä mavessa. Tosin en tiedä ovatko puheet totta.

Minulla meni ensiksi prässi, mave, pohkeet hakcissa, normi hack, kyykky. Siinä ne sitten olikin, penkki ehkä seuraavaksi. Täytyy tosin myöntää että luultavasti penkissä olisin ensimmäiseksi tuon sata saanut ellei olisi tullut ongelmia olkapäiden kanssa.

Noita prässejä ja koneita on mun mielestä ihan turha vertailla kun niitä on tuhatta ja yhtä eri sorttia.

Mave, pena, kyykky ja kulmasoutu. Mavessa sain ekaa kertaa kokeillessa 185kg, treenattu oli ehkä reilut puol vuotta kaikkea muuta noh, ehkä krhm hieman penkkipainotteisesti. Ekaa kertaa kun kokeilin kyykkyä tein 100kg sarjaa. Kulmiksessa sama. Noita tehdessä olikin treeniä jo jotain vuosia takana joten "ei voi laskea".

Eiköhän se kuitenkin prässi ollu. :D
Yläkropalle tehtävistä liikkeistä oli penkkipunnerrus vipuvarsilla.

Ps. Aika tyhmä tredi. Viksumpi olis että missä meni 2 markkaa rikki jos ei prässia lasketa.

Mavessahan tuo meni kun ilman mitään järkevää tekniikkaa joskus vähän "kisailtiin", tais mennä joku 130 kg jos en väärin muista ja seuraavana päivänä oli "vähän" paikat paskana. Penkki tuli sitten tuon jälkeen ja kyykystä ei viitti ees haaveilla. Menishän se vaikka samantien mutta sitten ois varmaan taas selkä siinä tikissä ettei tarttis pariin viikkoon edes ajatella jalkatreenejä.

Dipissä varmaan menis aika nopeeta satku, lisäpäinoilla siis, jos vaan uskaltas jotain ykkösiä alkaa tekemään. :D

EDIT: Hiton vaikee sanoo muuten milloin esim. jossain ylätaljassa on satanen mennyt puhki kun ei siinä yleensä alle 6 toiston sarjoja ole tullut tehtyä.

No jos 2 markkaa ois tiedusteltu niin siihen ei kovin moni olisi edes vastannut ja ne vastanneetkin olisivat laittaneet sen penkki, mave ja kyykky koska kukapa nyt ensimmäisenä saisi tuommosta kilomäärää rikki jossain pystypunnerruksessa tai hauiskäännössä jne. Eli liikekirjo jäisi pienemmäksi, mutta tuon satasen on jo suurin osa saanut jossain liikkeessä rikottua ja paljon on eri vastauksia tullut, eikä vaan sitä ennustettua mavea, penkkiä ja kyykkyä ;)

Eiköhän se kuitenkin prässi ollu. :D
Yläkropalle tehtävistä liikkeistä oli penkkipunnerrus vipuvarsilla.

Ps. Aika tyhmä tredi. Viksumpi olis että missä meni 2 markkaa rikki jos ei prässia lasketa.

No eiköhän sitten laiteta suoraan se kolmemarkkaa :lol2: :D ;)
Siihen ei tulis varmaan ihan samanlaisia määriä eri liikkeitä... olis ihan hauska nähä ne 3markan ylittäjät ja missäkin lajissa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Onhan näitäkin kavereita olemassa, jotka ovat kuulemma 200 nostaneet ensi yrittämällä mavessa. Tosin en tiedä ovatko puheet .

Se olisi suht kova veto, täytyy myöntää :eek: Suurin paino mitä minä olen nähnyt mavessa repäistävän kylmiltään on 190kg eräältä 203/128kg duunarilta. Itse olin vieressä katselemassa, kun tuli käymään "huvin vuoksi" salilla ja nöyryytti koko itä-suomen salin sillä "just for fun" käynnillään muissakin lajeissa. Joillain sitä jerkkua on vaan luonnostaan aika perkeleesti :)

Jalkaprässissä se tuli 6-vuotiaana jo ekalla kokeilulla :D
No niin justiinsa... Siinä taisi sitten mennä viimeinkin pohja tältä trediltä. Painokin taisi olla sillon jo yli 100 kiloa. :D

Ei.. Vaan meidän salilla sellasessa "runkkupenkissä" lukee että peckdeck en tiedä miksi.. Ja tollanen pecdeck taas on nimeltään pecback siinä pystyy tekee tota liikettä ja takaolkia koska siinä on säädettävät noi kahvat ja penkki.. Myös mun mielestä toi on virallinen pecdeck.. :)

juuh no tommosen runkkupenkin kyllä ymmärrän :D tollases pecdecis mist kuvan postasin saa olla aika hiton vahva rinta, että 100kg:lla sarjaa vääntää.

juuh no tommosen runkkupenkin kyllä ymmärrän :D tollases pecdecis mist kuvan postasin saa olla aika hiton vahva rinta, että 100kg:lla sarjaa vääntää.

Juu todella vahva saa rinta olla.. Ja tämä eräs herra joka sanoi satasen ottaneensa pecdeckissä tarkoitti varmaan juuri sellaista "runkkupenkkiä".. :)

Tapahtumisjärjestys:
- Mave-sarja markalla (saman tien)
- Kyykkysarja markalla (½v treeniä)
- Ylätalja (1v treeniä)
- Penkki maksimi (1½v treeniä)

Sillasta... aika köyhää...

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom