del32157754
Banned
no enempi mua hämmästyttää tuo pecdeck 100kg:lla se meinais vähän samaa, ku ~200kg penkkitulos
Kyllä mäkin Pecdeckissä satasen työnnän vaikka penkki ei ole lähellekkään kahta sataa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no enempi mua hämmästyttää tuo pecdeck 100kg:lla se meinais vähän samaa, ku ~200kg penkkitulos
Mave,penkki,kyykky. Eikö tuo Mavessa mene 100kg ihan normaalilla miehelle treenittä? Tiedän ainakin omin silmin nähtynä erittäin monta kaveria/tuttavaa, jotka kokeilivat ekan kerran mavea ja saivat latoa sen 100kg tankoon. Osa oli tosin entisestä työpaikasta näitä "duunareita" joille teräsputkien nostelu oli jokapäiväistä leipää montussa.
Kyllä mäkin Pecdeckissä satasen työnnän vaikka penkki ei ole lähellekkään kahta sataa..
Eiköhän se kuitenkin prässi ollu. :D
Yläkropalle tehtävistä liikkeistä oli penkkipunnerrus vipuvarsilla.
Ps. Aika tyhmä tredi. Viksumpi olis että missä meni 2 markkaa rikki jos ei prässia lasketa.
http://www.sportujeme.sk/fotky/pecdeck_2.jpg puhummeko tälläisesta laitteesta ?
Onhan näitäkin kavereita olemassa, jotka ovat kuulemma 200 nostaneet ensi yrittämällä mavessa. Tosin en tiedä ovatko puheet .
No niin justiinsa... Siinä taisi sitten mennä viimeinkin pohja tältä trediltä. Painokin taisi olla sillon jo yli 100 kiloa. :DJalkaprässissä se tuli 6-vuotiaana jo ekalla kokeilulla :D
Ei.. Vaan meidän salilla sellasessa "runkkupenkissä" lukee että peckdeck en tiedä miksi.. Ja tollanen pecdeck taas on nimeltään pecback siinä pystyy tekee tota liikettä ja takaolkia koska siinä on säädettävät noi kahvat ja penkki.. Myös mun mielestä toi on virallinen pecdeck..
juuh no tommosen runkkupenkin kyllä ymmärrän :D tollases pecdecis mist kuvan postasin saa olla aika hiton vahva rinta, että 100kg:lla sarjaa vääntää.
noin 30-35kg ;) Olin pienenä tosi alipainonen, toisin on nyt :DNo niin justiinsa... Siinä taisi sitten mennä viimeinkin pohja tältä trediltä. Painokin taisi olla sillon jo yli 100 kiloa. :D