Siis mie oon niin älytön 80 ja 90-luku "fani", vaatetusta myöten, joten nyt ehottomasti tuommonen paita ensi kesäksi käyttöön! Itse olen yrittänyt omalla toiminnallani tuoda mm vyölaukkuja takaisin muotiin! Vanhalle työpaikalle kun painelin vyölaukku lanteilla, sandaalit + sukat kombo jalassa ja samaa aikaa pauhasi korvanappeihin Glenn Freyn herkkä tulkinta, Heat Is On, toki sitä samalla hyräillen, saatoin muutamia sydämmiä murskata työmatkallani. Tai näin ainakin haluan itselleni uskotella. En vain kovasta yrityksestäni huolimatta ole onnistunut missiossani. Vielä. Edelleen Fuxin vyölaukulle naureskellaan kylillä, mutta ei pitkään!
Ja sitten asiaan, eli elokuviin:
Joo, tämmöset leffat on niin meikäläisen tyylisiä. Oikeastaan mitä irvokkaampi, sitä enemmän tykkään! Välillä tosiaan katson vähän totisempaa, mutta ei näitä pläjäyksiä mikään voita! Kuten sanoit, näistä tulee todella hyvä mieli ja kaikki huolet unohtuu! Elokuvat on itelle enemmänkin semmoinen irtiotto normi arjesta, ja siinä tämmöiset överi leffat toimii ylivoimasesti parhaiten. Pahoja jätkiä vedetään AINA pataan vaikka aluksi pahalle näyttää! Siis se fiilis mikä tuota kickboxeriakin katsoessa tuli on aivan uskomaton! Ja vaikka ikää on 33 vuotta, näitä katsellessa sohvalla istuu se pikku poika joka näitä silmä kovana lapsena tuijotteli. Mahtavaa!
Viikonlopun aikaan ajattelin katsoa Best of the Best! Ei helvetti! Eric Roberts ja se hänen puheensa tippalinssissä! Huh huh! Siinä herkistyy isokin mies kun Eerikki muutaman kyyneleen kauniilla saatesanoilla vuodattaa!
Siis katsokaa tää traileri!
View: https://www.youtube.com/watch?v=kRWygxReD_w