Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite taas oon ihme masokisti kun kattelen joitain ikävän olon aiemmin aiheuttaneita leffoja. Antichrist mistä vähän aikaa sit puhuinkin, niin en ymmärrä miks mun pitää katsoa sitä aika ajoin ku se on niin älyttömän synkän masentavan ja pahan olon luova leffa.
...et hyvää Joulua vaan...
Kyllä minä jo jollakin lailla osaan tulkita sun huumoria.
Ja ihan oikeasti on aina tosi mielenkiintoista lukea, miten eritavalla ihmiset kokevat ja haluavat kokea leffoja.
Tuo sun valitsema pätkä ei ollut ihan niin "paha" kuin pelkäsin, mutta tunnelma kävi kyllä tosi hyvin ilmi.
Hyvää Joulua myös sinulle Tigre.![]()
Tosta Blade Runnereista sit niin ite taas tykkään mahdottomasti niistä molemmat ollen täysin 10 leffoja.
...tunnelma käy tosiaan hyvin ilmi, mut sit se vasta moninkerroin verroin käykin ilmi jos leffan kattoo alusta loppuun. Miten se tunnelma kehittyy katkeamatta koko ajan leffan aikana...

The Edge...
Heräs muuten mielenkiinto tota Backcountrya kohtaan.
Pakko mainita jatkoksi Intruders(1992) suom. Pelon lähettiläät. Tuossa on semmoinen paketti ahdistavaa ja uhkaavaa tunnelmaa. Esitettiin joskus 90-luvulla kolmeosaisena tv-sarjana. Katsottiin tässä lähivuosina kaverin kanssa uudestaan ja ihmeteltiin miten tuon on voinut lapsena edes katsoa.
Netflix tarjosi mulle kauhuleffaa nimeltä The Autopsy of Jane Doe. Oli aikas hyvä.
Pakko mainita jatkoksi Intruders(1992) suom. Pelon lähettiläät.
Oliko tässä sellaista, että kun alienit tuli hakemaan, niin koko makkari kylpi valkoisessa valossa, kun siinä niiden aluksessa oli niin kirkkaat valot?
Ysärin alkupuolella tuli aika paljon kaikkia alien-aiheisia ohjelmia myöhäisillan ohjelmistossa, leffoja, sarjoja ja dokumentteja kaappauksista. Ne tais olla muotia siihen aikaan.
Ennen tuota Intruderssia taisi olla V, jossa oli sellaisia alieneja, jotka oli ihmishahmossa olevia ihmisiä syöviä matelijoita.
Ei sekään aivan lastenohjelma ollut, mutta uteliaana penskana piti katsoa.
Et oo Alicia muistaakseeni Antichristia nähnyt, mut tässä hyvä esimerkki leffan tunnelmasta et hyvää Joulua vaan...
Minkä takia tää pitää aina nostaa esiin? :D Just ku tän leffan olemassa olon unohtaa, ni tää tupsahtaa jostai esiin... NEVER AGAIN !
Rauhallista Joulua Tigrelle ja muille leffa narkkareille!

Tuli tsekattua serbian film ja meni kyllä yökötysleffojen piikkipaikalle mulla. Sinänsä ihan ok laatu leffassa ja näyttely, mut meni kyllä nyt liian pitkälle omaan makuun. Viimeiset 10min oli jotain aivan käsittämättömän sairasta.
Irreversible, unelmien sielun messu, martyrs, inside, anticrhist yms jää kyllä kauas tästä,vaikka niissäkin tunnereaktiot on kovat.