Ensiviikolle menee itselläkin Endgame ja voi pojat sitä oon ootettu! Infinity war nosti riman niin korkeelle supersankari leffoissa ja uskon että Endgame tekee saman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhdyn suuresti tähän lauseeseen. Veikkaisin olevan aika lähellä omaa ilmettä teatterissa:Leffan parhaimpia taistelukohtauksia oli kyllä varmaan se kun captain america paiskoo menemään thorin vasaralla.
Jotkut esiintymiskohtaukset oli kyllä hienoja, ja niissä päänäyttelijä vetikin hienosti. Varsinkin loppukohtaus. Valitettavasti muu näyttely oli ärsyttävää hipsuttelua ja näyttelijäkin joutui jatkuvasti pelkäämään milloin Pulttibois-tekarit putoaa suusta. Ei sillä Mercurylla nyt NIIN JÄÄTÄVÄT hampaat ollu johon tämä koko elokuva tuntuu panostavan.
Minä en vaan vieläkään osaa Malekin roolisuoritusta pitää niin kovana kuin yleinen konsensus tuntuu olevan. On tottakai erittäin haastava hahmo näytellä, mutta olihan tuo jotenkin letarginen hiirulainen verrattuna esikuvaansa.Toki aika paljon on kiinni puheäänestäkin, mutta Freddien olemuksesta olen saanut kepeämmän ja leikkisämmän kuvan kuin elokuvassa näytettiin. Osassa laulukohtauksista eläytyminen meni överiksi ja ilmeissä näkyi sellaista säikähtänyttä yllättyneisyyttä, jota on aika hankala kuvitella Freddien tunteneen.
En oo vielä nähnyt End Gamea, mutta mietin et jos kaikki loppuu siihen, niin kertokaa Marvel tietäjät, että tuleeko ton leffan jälkeen enää ollenkaan mitään Marvel leffoja?![]()
Tottakai tulee, kesällä on heti Spideyn uudet seikkailut Jake Gyllenhaalin Mysterion kanssa vuorossa seuraavana. Endgame vaan vetää nippuun Infinity Saagan ja sitten uudet tarinat ja sankarit jatkaa siitä.En oo vielä nähnyt End Gamea, mutta mietin et jos kaikki loppuu siihen, niin kertokaa Marvel tietäjät, että tuleeko ton leffan jälkeen enää ollenkaan mitään Marvel leffoja?![]()