Elimistö hikoileen treenatessa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Millä elimistön saisi parhaiten hikoileen treenatessa tai jopa ennen salille menoa ? Ongelmana on se että vaikka sielä salilla on sen 1-2 tuntia ja tekee kaikki lihasryhmät ei siltikään se hiki ala virtaamaan, joten mikä tuohon auttaisi ?

Myöskään uni ei meinaa tulla iltaisin vaikka treenaisi ja olisi kokoajan liikkeessä. :rolleyes:

Polet pyörällä salille ja treenaat paksuissa tamineissa, siis college päällä, juot vettä reilusti.

Mulla sais sitä hikee tulla joskus vähä vähemmänki, mutta erityisesti hikeä erittyy jos ottaa pari guarana tablettii ennen salille menoa

Kyykkää. Mä hikoilen kyykätessä ainakin uskomattoman paljon.

Kyllä joku vähän kovempi ja pidempi lenkkikin pitäisi hikoilua aiheuttaa.

Kofeiinia ja tauriinia naamariin ennen salia, ni johan alkaa hiki valumaan....

Weeboomi sanoi:
Juu-u... Miksi pitäis hikoilla?

Jos ei hiki irtoa niin lähdetään kotiin. Mulla on ainakin parempi draivi päällä kun puskee hikeä niin saatanasti. Vettä meneekin sitten se 2 ja puoli litraa + palkkari. Saa aina juosta pari tuntia reenin jälkeen 10 minuutin välein kusella.

Kyse voi olla myös ylikunnosta tai flunssan tms. alkusoittoa. Itse olen huomannut, että olen sairastumassa kun ei salilla tule hiki vaikka kuinka riehuisi.

Jos ei ole kyse edellä mainituista, niin miksi pitäisi hikoilla??

:offtopic:
Legendaarisessa Kummeli-sketsissäkin kyseltiin liikunnanopettajalta että: " Onko pakko mennä suihkuun, jos ei ole hionnnut yhtään?".

Eipä tuota pahemmin tuu hikoiltua ellei ole sitte selkä-tai jalkapäivä menossa. Sillon kyllä hiki valuu, mutta muiden treenien jälkeen sitä vaan pelkästään haisee paskalle :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom