Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu tuli tässä itekki lopettettua wowi ja ostettua skyrim. :D Tähän mennessä peli on täyttäny kaikki odotukset ja on se vaan hieno peli..ei voi muuta sanoa. :D Tekemistä tosiaan on vaikka millä mitalla. Luulen että tää pitää mut "kylläisenä" diablo3 julkaisuun asti. ;)

On ollu paljon puhetta skyrimin bugisuudesta ja nyt tuli itelläki eka iso bugi vastaan elikkä ajattelin tota way of the voice questiä jatkaa ja kiivetä nuo 7000 askelta ylös sinne high hrothgarille..on muuten hyvin eeppiset maisemat sieltä ylempää...huh huh. :D Jokatapauksessa eräässä tietyssä kohdassa peli jostain syystä heittää työpöytä näkymään ja steami jää päällä. Kone ei huuda enkä muutenkaa usko että johtuu koneesta..mutta wtf? En meinaan pääse tosta kohdasta ylemmäs ku joka kerta käy sama juttu. :( Tosiaankin toivon että seuraavalla viikolla tuleva patchi korjaa tälläset..

Nonii eipä näköjää tullu korjausta tähän...yritin mennä high grothgarille ja TAAS samassa kohdassa CTD!!!!!! Stna...olis niin timanttipeli mut sitte on tälläsii vitun bugeja...:curs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Uusi kipinä iski Skyrimiin, kun aloitin uuden pelin tällä kertaa oikeen äärimmäisen luihulla maagi dark elffillä :) Vaikeustaso myös experttiin, nyt on joissain pomoissa jo vähän vastusta!

Tarkotus olis kehittää sneakki ainakin 50 asti, että pystyisi sitten tarpeentullen myös daggeroimaan vihuja. Mitenhän tota pystyisi kehittämään pikkuhiljaa samalla kun pelaa magetyylillä? Tällä kerralla vältän viimeiseen asti "How to level up quickly skill X" -videoita youtubesta :wall:

Eikö sitä uutta korjauspatchia ole vieläkään tullut? Eikö sen tällä viikolla pitänyt tulla?

1.3 tuli just? Kenties kai silti kaikkea korjattavaa...

Aijaa. Ei mun pleikkari oo ainakaan ilmotellut mitään lataavansa. Muuten varmaan peli toimiikin ihan ok, mutta toi resistancepuutos homma viel häiritsee, koska noi frostit tekee niin perkeleen kipeää vaikka mulla pitäis olla 50% Frost resistance jo luonnostaan. Eikä mun mielestä Frost dragoneistakaan ollut juurikaan vastusta ennen mutta nyt saa healata ja juoksennella pitkin poikin kun niitä näkee. Tai sit niissä on leveli vaan noussu ja on pahempia en osaa sanoa :) Pelikin kyllä tökkii aika pahasti välillä että pakko lopettaa pelaaminen aina silloin.

Jatkoinkin pelaamista tolla mun ekalla hahmolla (wood elf) ja oon pikkuhiljaa luisunu pimeälle puolelle.
Tapoin ahneuksissani sen Dawnstarin museon pitäjän kun aattelin että saan nyt jotain daedric-kamaa. Sitten uhrasin Lydian että sain sen Boethian ilmestymään mulle. Ja tietenkin Molag-Balin nuija piti hommata, sillä on makea lyödä päitä mäsäksi. nyt level 41 ja tuntuu että perkkejä tarttis vaikka mihin mutta tosi hiasta tuo expan keräys.

Nyt pyrin kehittämään enchantingii ja destructionia ylöspäin. Vahingossa menin tuhlaamaan yhen perkin dual castingiin, en mä ammu taikoja kuin yhellä kädellä (toisessa kädessä tietenkin Molag-Bal)

Uusi kipinä iski Skyrimiin, kun aloitin uuden pelin tällä kertaa oikeen äärimmäisen luihulla maagi dark elffillä :) Vaikeustaso myös experttiin, nyt on joissain pomoissa jo vähän vastusta!

Tarkotus olis kehittää sneakki ainakin 50 asti, että pystyisi sitten tarpeentullen myös daggeroimaan vihuja. Mitenhän tota pystyisi kehittämään pikkuhiljaa samalla kun pelaa magetyylillä? Tällä kerralla vältän viimeiseen asti "How to level up quickly skill X" -videoita youtubesta :wall:

Ei taida sneak kehittyä tässä muuten kuin tekemällä iskun huomaamatta? Oblivionissa riitti, että käveli kyykyssä vihollisten lähellä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo elikkäs sain tuon 7000 steps CTD:n korjattua tai oikeestaan kierrettyä. :D Tää on kai keino mitä voi käyttää jos CTD tulee vastaan jossain tietyssä kohdassa. Consolessa eka tcl 0 ja enter...sitte "kiertää" ongelmakohan. Concole päälle ja tcl 1 ja enterii. :D Yksinkertasta. Nyt voi taas nauttia pelistä..Ahhhhhhhhhhhhhh. :D On muuten hieman päräyttävät maisemat tuolla high hrotgharin huipulla...HUH HUH. :wtf:

Itsehän menin ekan kerran High Hrothgariin vastakkaisesta suunnasta kiipeämällä vuorenseinämää hevosen kanssa :D Ei ollut aavistustakaan että siellä menee portaat, menin vain lyhintä mahdollista reittiä. Hieman ohi meni koko tuo kohta.

Itsehän menin ekan kerran High Hrothgariin vastakkaisesta suunnasta kiipeämällä vuorenseinämää hevosen kanssa :D Ei ollut aavistustakaan että siellä menee portaat, menin vain lyhintä mahdollista reittiä. Hieman ohi meni koko tuo kohta.

Hevoset on kyllä eeppisiä tässä pelissä :lol2:

Mulla taas rupes tökkii niin saaaaaatanasti ja lohikäärmeet jumitti ilmassa :jahas: Prkl

Näkeekö sieltä Hrothgarin päältä muka jotain? Ite kun kävin niin myrskypilvet peittivät kaiken näkyvyyden.

Ite ainakin kehitin alkuun sitä ihan vaan hiippailemalla niissä luolissa ja ampumalla jouskarilla sneak attackeja. Sit ne hyökkää kimppuun niin ammut taioilla ne. Sneak nousee niillä sneak attackeilla ja hiippailemalla ja destruction sit kun lopetat ne. Ja esim. dark brotherhoodista saa aika hyviä kamoja, jotka parantaa sneakingia et pääsee jo kohtalaisen nopeesti puukottelemaan eikä tartte sen jousen kanssa pelleillä

32 leveliä samoilua ja maailma vaikuttaa niin tyhjältä kun tavoitteena on ollut tappaa kaikki mikä liikkuu..kettuja ja kanoja myöten. Archerylla hauska vetää kun voi harjoitella kaikkia trick shotteja ja pelleillä vihujen kanssa, mutta lohikäärmetappelut ovat täysin triviaaleja. Aivan sama mikä lohikäärme tulee, jos seudulta löytyy yksikään puu tai kivipaasi jonka taakse pääsee suojaan.

Se täytyy myöntää, että pelin palkkamurhaajat ovat hauskoja lisiä. Kun on listinyt tarpeeksi sivullisia niin näitä tapporyhmiä on kimpussa vähän väliä:D

H2vhi.jpg

www.reddit.com/r/skyrim

Löytypä paljon taas lisää pelattavaa tuostakin kun rupesin juoksemaan noiden word of powereiden perässä. Eli high hrothgarista karttaan merkki ja eikun hakemaan. Vaikka luulin tosissani että olen samoillut koko skyrimin ympäri, niin kyllähän sieltä löytyi vielä vaikka kuinka monta aivan uuttakin tyrmää koluttavaksi.

Vaihdoin myös pelityylin lennosta puhtaasta maagista tuollaiseen battlemageen. Eli lopetin destructionin käytön ja miekka tuli tilalle. Alkoi kyllästyttää tuo taikominen vähän kun siinä ei enää voinut kehittyä. Nyt sitten kehitetään mm. 1h, light armor ja sneak skillejä. Leveleitä on ehtinyt kertyä se 62 :D ja vaikeustaso master (alussa 0-~30lvl expert)

Ps. On muuten aika kova tuo conjuration 100 ja death thrallit. Kiva herättää rinnalle juoksemaan esimerkiksi 2x draugr deathlordia ilman aikarajoituksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom