Trans, woke, WTF? Tykittäkää meneen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tota noin, kannattaa tutustua näyttelijä Sophie Craigin Shes Not Funny facebook sivustoon. Hän on hauska tyyppi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aamulla oli Yle taas vauhdissa. Kolme (!) eri asiantuntijaa oli kärrätty kommentoimaan, että oikeestaan se kullin kurkkuun ottamisen opettaminen alaikäisille koululaisille on ihan hyvä asia :heart: Joku heitti vielä jotain tyyliin "jos tämä asia pöyristyttää sinua, niin kannattaa miettiä mitä se sinusta ja saamastasi seksuaalivalistuksesta kertoo"

View: https://x.com/ivanpuopolo/status/1862018533783200087

"
Opetushallituksen asiantuntija Mirka Råbackin mukaan viime päivinä keskustelua herättänyt Respektiä – Seksikirja pojille ei ole oppikirja, jota käytettäisiin kouluissa osana terveystiedon opetusta.

”Seksivalistus on osa yläkoulujen opetusta ja kouluilla on vapaus valita, mitä oppikirjoja ne käyttävät osana tätä opetusta. Nyt keskustelussa oleva kirja ei kuitenkaan ole oppikirja, eikä ainakaan minun tiedossani ole, onko sitä käytetty missään opetusmateriaalina”, Råback toteaa."

"Ruotsalaisen kirjailijan ja seksuaalikouluttajan Inti Chavez Perezin kirjoittama teos julkaistiin suomeksi vuonna 2019. Opas jaettiin samana vuonna suomalaisiin ylä- ja yhtenäiskouluihin osana Suomen kulttuurirahaston rahoittamaa Lukuklaani-hanketta. Hankkeen tavoitteena oli muun muassa tukea nuorten lukutaitoa, ja siinä kouluille lahjoitettiin yli sadan kirjan kirjapaketti."

"
Sen vuoksi Opetushallitus ei myöskään ota kantaa siihen, mitä kirjoja koulut saisivat valikoimassaan pitää ja mitä ei.

”Itse ehkä kuitenkin ajattelen, että tämä on sen verran vapaa maa, että jos joku itse hakeutuu tällaisen kirjan äärelle ja haluaa siihen tutustua, ei siinä rikoksesta ole kyse”, Råback toteaa."

Lainaukset on Hesarin jutusta. Sata kappaletta kirjaa jaettu vuonna 2019.

Zone-sarja -42%
Vaimo kävi 5v tyttären kanssa uimakoulussa Espoossa. Naisten suihkussa tuli vastaan noin 16-vuotias nuori mies joka oli runnellut kehonsa hormoneilla ja leikkauksilla, oli osa jotakin tyttöjen urheilujoukkuetta. Tytöt kuulemma kävivät uikkarit päällä suihkussa vaikka normaalisti suihkuttelevat alasti. Omat tytöt olivat onneksi jo vaatteet päällä ja lähdössä.

Kävin kysymässä uimavalvojalta millaisia ohjeistuksia heillä on asiaan liittyen. Nuori tyttövalvoja ei osannut vastata oikein mihinkään. Hän ei ollut tietoinen että tällaista oli tapahtunut. Kysyin millä ehdoilla mies saa mennä naisten pukkariin. Kuulemma ymmärtääkseen riittää että identifioi naisena. Kysyin saisinko minä nyt mennä naisten suihkuun. Kuulemma saisin.

En grillannut enempää, kehotin selvittämään esimieheltään millaiset ohjeistukset heillä on vastaavien tilanteiden varalle, ja korvaavatko he tyttäreni kalliin uimakoulun kun emme sinne voi enää mennä.

Poika oli vaimon arvion mukaan selvästi alaikäinen kuten joukkueen tytötkin. Silti penis oli leikattu irti ja rakennettu jonkinlainen ulkoisesti hieman vaginaa muistuttava värkki. Kuulemma pienet hormonitisut, kasvoista näki että hormonihoidot on aloitettu ennen puberteettia. Suomessa ei saa eikä ole saanut silpoa sukupuolielimiä alaikäisiltä, mahtoiko olla ulkomailla runneltu teini.

Kysyin vaimolta vielä oliko varma sukupuolesta. Hartiat, yleinen kookkuus, jalkojen koko, absit ja räikeä jalkoväli kuulemma saivat varmaksi että oli mies. Näytin vielä kuvaa Brock Lesnarin tyttärestä ja sanoin että tuossa on oikea tyttö. Oletko varma. Kyllä oli ja kehui Mya Lesnaria kauniiksi tytöksi tämän olion rinnalla.

Huomenna sitten kyselläänkin Epoon kaupungilta onko kenen oikeudet tässä ovat etusijalla. Lain mukaanhan oikeushyviä voidaan loukata jos niillä suojellaan suurempaa oikeushyvää. (Minua voidaan kiristää työnteon estämisellä jos se edesauttaa Pfizerin osakkeenomistajien oikeutta rikastumiseen). Onko miehen joka identifioi naisena oikeus saada muut osallistumaan harhoihinsa suurempi kuin vaimoni ja tyttäreni oikeus yksityisyyteen.

Onko kellään kokemuksia aiheesta?

Vaimo kävi 5v tyttären kanssa uimakoulussa Espoossa. Naisten suihkussa tuli vastaan noin 16-vuotias nuori mies joka oli runnellut kehonsa hormoneilla ja leikkauksilla, oli osa jotakin tyttöjen urheilujoukkuetta. Tytöt kuulemma kävivät uikkarit päällä suihkussa vaikka normaalisti suihkuttelevat alasti. Omat tytöt olivat onneksi jo vaatteet päällä ja lähdössä.

Kävin kysymässä uimavalvojalta millaisia ohjeistuksia heillä on asiaan liittyen. Nuori tyttövalvoja ei osannut vastata oikein mihinkään. Hän ei ollut tietoinen että tällaista oli tapahtunut. Kysyin millä ehdoilla mies saa mennä naisten pukkariin. Kuulemma ymmärtääkseen riittää että identifioi naisena. Kysyin saisinko minä nyt mennä naisten suihkuun. Kuulemma saisin.

En grillannut enempää, kehotin selvittämään esimieheltään millaiset ohjeistukset heillä on vastaavien tilanteiden varalle, ja korvaavatko he tyttäreni kalliin uimakoulun kun emme sinne voi enää mennä.

Poika oli vaimon arvion mukaan selvästi alaikäinen kuten joukkueen tytötkin. Silti penis oli leikattu irti ja rakennettu jonkinlainen ulkoisesti hieman vaginaa muistuttava värkki. Kuulemma pienet hormonitisut, kasvoista näki että hormonihoidot on aloitettu ennen puberteettia. Suomessa ei saa eikä ole saanut silpoa sukupuolielimiä alaikäisiltä, mahtoiko olla ulkomailla runneltu teini.

Kysyin vaimolta vielä oliko varma sukupuolesta. Hartiat, yleinen kookkuus, jalkojen koko, absit ja räikeä jalkoväli kuulemma saivat varmaksi että oli mies. Näytin vielä kuvaa Brock Lesnarin tyttärestä ja sanoin että tuossa on oikea tyttö. Oletko varma. Kyllä oli ja kehui Mya Lesnaria kauniiksi tytöksi tämän olion rinnalla.

Huomenna sitten kyselläänkin Epoon kaupungilta onko kenen oikeudet tässä ovat etusijalla. Lain mukaanhan oikeushyviä voidaan loukata jos niillä suojellaan suurempaa oikeushyvää. (Minua voidaan kiristää työnteon estämisellä jos se edesauttaa Pfizerin osakkeenomistajien oikeutta rikastumiseen). Onko miehen joka identifioi naisena oikeus saada muut osallistumaan harhoihinsa suurempi kuin vaimoni ja tyttäreni oikeus yksityisyyteen.

Onko kellään kokemuksia aiheesta?
Tuo on hyvä kysymys, että mitkä ovat ne juridiset vaatimukset, jotka pitää täyttää, ennen kuin mies voi mennä naisten pukuhuoneeseen vai onko mitään vaatimuksia edes.

Jos nyt vaikka itse haluaisin mennä kuntosalini naisten pukuhuoneeseen, koska olen nähnyt salilla kuumia minkkejä ja tulisi tarve nähden heidät vähemmissä vaatteissa, niin pitääkö sukupuoli olla vaihdettu väestötietojärjestelmään vaan riittääkö pelkästään suullinen ilmoitus kuntosalin henkilökunnalle, että identifioidun juuri sillä hetkellä naiseksi, vaikka väestötietojärjestelmässä olen mies? Onko kuntosalin henkilökunnalla edes oikeutta kysyä sukupuoltani vai loukkaako se jotain oikeuksia eli voinko vaan marssia sisään tuosta vaan? Entä jos olisin pedofiili, joka haluaa nähdä uimahallissa tyttölapsia ilman vaatteita, onnistuuko sekin yhtä helposti? Jos nyt vaikka mietitään lisäksi takapajuisia muslimimaita, jossa pedofilia ja lapsiavioliitot ovat normaalia. Näistä maista on tullut Suomeen kymmeniä/satoja tuhansia miehiä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom