Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon myyny kaikki mun thieves guild armorit kauan sitten- nyt en voi ostaa tolt yhelt muijalt mitään...sanoo, että mun pitäis hankkii ainakin 1 thieves guildin armor osa takaisin...mistä? :o

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on jännä juttu, kun bethesda ei ole koskaan osannut patchata pelejään. Latasin tuon 1.2 patchin, niin se toi enemmän ongelmia, kun korjas :D No onneksi backuppasin kaiken ja uusi asennus.

En tiedä pelaako kukaan muu samalla tavalla, mutta itsellä tuo homma mennyt ihan samoiluksi, koska jotenkin pelkkä kartan tutkiminen kelpaa ajantapoksi. EI jaksa stressailla mistään questeista.

Lvl 27 tällä hetkellä. ARchery 81, smithing 90 light armor 51 ja glass armor+glass bowi kourassa. Sen verran vois vielä tsempata että tekis sen dragon armorin.

Mä samoiln käytännössä karttaa ympäri lvl 40 asti. Tein tietenkin vastaan tulevia lyhyitä random questeja.

Miinuspuolena tuossa on se että monet suuret questlinet on liian helppoja kun hahmoa on kehitetty paljon samoilemalla. Nuo questien vastukset kun eivät scaalaa sinun leveliisi yhtä hyvin kuin muu maailma.

Pleikkarilla tota samoilemista myös vaivaa se, että kuva päivittyy niin vitun hitaasti ja tökkii yhtäkkiä porukkaa saattaa ilmestyä sun ympärille kun pysähyt tms :rolleyes:

Eipä noihin luoliin paljon jaksa huvikseen mennä, kun kaikki ovat niin samanlaisia. Saa nyt nähdä paljon tätä jaksaa pelata main questin jälkeen. Sisällisota ja varkaiden kilta ainakin vielä jäljellä.

Eipä noihin luoliin paljon jaksa huvikseen mennä, kun kaikki ovat niin samanlaisia.

Tässähän nuo luolastot ovat ilahduttavan erilaisia. On kääpiöiden metallisia luolia, jäisiä, sulaneita trooppisia luolia jne. Ja kaikki ovat vielä aivan eri muotoisia. Toista oli Oblivionissa, jossa ne oli aivan liian samanlaisia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässähän nuo luolastot ovat ilahduttavan erilaisia. On kääpiöiden metallisia luolia, jäisiä, sulaneita trooppisia luolia jne. Ja kaikki ovat vielä aivan eri muotoisia. Toista oli Oblivionissa, jossa ne oli aivan liian samanlaisia.

Täysin samaa mieltä.
Tosin, Oblivionin luolatkin oli suorastaan häkellyttävän erilaisia, jos niitä vertaa Dragon Age 2:n luoliin... :D

Onkos tässä muuten mitään esineitä joilla saisi näkymättömyyden kuten Oblivionissa?

No jos potionit lasketaan.. Muusta en ite tiedä mut yks sellanen potioni kyl pelasti mun hengen Main Questia tehdessä :D

No en nyt tarkoittanutkaan luolien ulkonäköä, vaan niiden sisältöä. Sieltä yleensä löytyy bandiitteja, chauruksia, vampyyreja tai dwemer ruineista niitä robotteja, jotka tapettua luolasta voikin poistua. Toki jostain paikoista löytyy jotain pientä questlineakin, kuten sieltä eräästä majakasta Winterholdin lähistöllä, joka oli oikeasti aika mielenkiintoinen. Saisi olla enemmän sellaisia.

No jos potionit lasketaan.. Muusta en ite tiedä mut yks sellanen potioni kyl pelasti mun hengen Main Questia tehdessä :D

Lähinnä meinasin enchattuja tavaroita kuten armoreita ja koruja. Oblivionissa oli muistaakseni näitä joilla sai esim. 10% tai 30% (ja luultavasti enemmänkin) näkymättömyyttä. Miksiköhän ovat poistaneet nuo Skyrimista?

Lähinnä meinasin enchattuja tavaroita kuten armoreita ja koruja. Oblivionissa oli muistaakseni näitä joilla sai esim. 10% tai 30% (ja luultavasti enemmänkin) näkymättömyyttä. Miksiköhän ovat poistaneet nuo Skyrimista?

Ehkä siksi, että niillä ei tee yhtään mitään?
Sneak skill on tässä niin kova, että kun se on tarpeeksi korkealla niin voi olla käytännössä vihollisten vieressä ja ne ei silti huomaa.

Minkäs takia
Call of Valor shoutti ei toimi koskaan? Se vaan yrittää mylvästä jotain mut se "tähtäin" välkähtää punasena jne. Kokeillut erilaisissa paikoissa mut huonolla menestyksellä. Vihjeitä?
:confused:

882452346.jpg

Tiputin sitten morokei maskin jonnekki helvetin kuuseen kampetta vähennellessä. Ei mitään hajua missä päin maailmaa se vois olla, huomasinki varmaan jotain paria IRL päivää myöhemmin et oon kadottanu sen. Se siitä sitten, ei ollukkaan yhtään hyödyllinen arkkimaagin kaapua jatkuvasti pitävälle darkelftaikurille. Vittu.
Ja samalla voi heittää toiveet niiden naamareiden keräämisestä labyrinthianiin.

Ephelle: Itsellä ainakin toimii normaalisti, kunhan muistaa näissä summon-jutuissa katsoa maahan, niin onnistuu. Ilmaan ei voi ketään summonata.
Raskolnikoville: konsoli auki --> "additem 00061c8b" ilman lainausmerkkejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom