Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^ Haha nyt alko himottaa ruveta itsekin FUCKING BADASSiksi :D

Videon tyyppi taitaa kyllä pelata aikas helpolla vaikeustasolla. Vähän veikkaan että adeptilla tai vaikeammalla pelatessa voipi olla aiika hankalaa varsinkin aluksi :)

E: Khajitilla taitaa saada vielä jonkun bonuksen nyrkkitappeluun, am I right?

Zone-sarja -42%
^ Haha nyt alko himottaa ruveta itsekin FUCKING BADASSiksi :D

Videon tyyppi taitaa kyllä pelata aikas helpolla vaikeustasolla. Vähän veikkaan että adeptilla tai vaikeammalla pelatessa voipi olla aiika hankalaa varsinkin aluksi :)

E: Khajitilla taitaa saada vielä jonkun bonuksen nyrkkitappeluun, am I right?
Khajiitilla tais saada jonkinverran lisädamagea lyönteihin

Unarmedilla on vaan joku naurettava cappi laitettu damageen. Tais olla 60 tjsp joten myöhemmil levuil on aika vaikee hakata vihuja jos on vähänki korkeempi vaikeustaso.

Nyt on Skyrimi päästy läpi! 64 tuntia näyttää steam että on tällä hetkellä pelattu. Oli kyllä mahtava peli mutta loppu tuli ehkä kuitenkin aika yllättäen ja lopussa oli fiilis että "tässäkö tämä nyt oli.. ei tämän ihmeellisempää lopetusta" Mutta onneksi tässä vielä näitä sivutehtäviä riittää! :rock:

Two handed kerkesi kehittymään 97lvl kun käytin koko pelin ajan melkein kirvestä :P

Tarviikohan tätä rahaa tässä yhtään mihinkään kun yli 70 000 on jo rahaa ja varmaan 30 000 edestä arkussa säilössä kaikkea turhaa. Kaikki tarpeelliset armorit ja aseet löytyi aina kuolleilta ja arkuista.. toivottavasti tulisi joku lisäosa missä saisi ostettua jotain erikoisen hienoa tuolla rahalla.. vaikka joku hieno linna tai palatsi jostain jos ei muuta.. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tehtävä: Forbidden Legend
Kohta: Saarthallin ovi
Ongelma: Missä vitussa se avain on?

Käynyt koluamassa ne kaks muuta luolaa ja tämä jäljellä, mutta en pääse sisään kun tarvin jonkun avaimen.
Ei voi edes tiirikoida!

Se on College of Winterholdin tutkimusaluetta joten sinne ei pääse ilman lupaa :D Tee vähän aikaa Collegen questeja niin pääset sinne.

Monta shouttia olette löytäneet / monta niitä on?

Mulla nyt vissiin 19 eri shouttia. Ihan kaikkiin en ole kyllä kaikkia kolmea sanaa vielä löytänyt.

Monta shouttia olette löytäneet / monta niitä on?

Mulla nyt vissiin 19 eri shouttia. Ihan kaikkiin en ole kyllä kaikkia kolmea sanaa vielä löytänyt.

Wiki sanoo, että 20 shouttia ois. Itellä on vissii 14-15 ja osaan oon löytäny toisen ja kolmannenkin sanan.

Kysymys dark brotherhoodin tehtävästä...

Emperor of tamriel pitäs tappaa eli blue palacen naikkonen, jos tapan ton niin voinko enään tehdä Solituden tehtäviä jotka saa jaarlilta? Tekis mieli ostaa kämppä ko. paikasta mutta jos jaarlille ei voi tehdä tehtäviä niin jää luukut ostamatta...

Ja pikaseen jos joku vastais niin voi jatkaa peliä:D

Kysymys dark brotherhoodin tehtävästä...

Emperor of tamriel pitäs tappaa eli blue palacen naikkonen, jos tapan ton niin voinko enään tehdä Solituden tehtäviä jotka saa jaarlilta? Tekis mieli ostaa kämppä ko. paikasta mutta jos jaarlille ei voi tehdä tehtäviä niin jää luukut ostamatta...

Ja pikaseen jos joku vastais niin voi jatkaa peliä:D

Sanotaanko että erehdyt nyt henkilöstä ton Tamrielin Emperoorin suhteen ;) Eli anna mennä vaan tehtävää etiäppäin!

Joo, huomasin itekkin:D

huhhuh et alko vituttaa ku viimeks pelasin, entiiä onko se joku bugi vai ei, mutta mua on kokoajan nuo vartijat ahdistellu samaan tapaan kuin pelin alussa tyyliin "hey wait a minute, I know you!" ja vaikka ei olisi bountya kyseisessä kaupungissa, tai missään muuallakaan, niin ne saakin päähänsä periä multa jotain mitätöntä 50 sakkoa, jonka sitten tällä viimeisellä kerralla maksoin hairahduksella, ja kappas! sehän vittu vei multa varmaan 20k edestä pöllittyä kamaa pelin alkuajoilta asti! ja edellinen normiseivi oli tietty jostain 6h pelaamisen takaa.. ei pitäisi käyttää pelkästään noita autosaveja..

Itseä alkoi vituttaa siinä vaiheessa, kun olin aina ennen säilönyt kaikki tavarat tonne solituden talossa olevaan tynnyriin joka on siinä portailla.No olin sitten myöhemmin mennyt ostamaan noita parannuksia ja jatkanut pelaamista normaalin malliin ja parin pelitunnin päästä menen tonne taloon tarkoituksena säilöä tavarat sinne tynnyriin, niin kas kummaa tynnyri on kadonnut ja tilalla joku helvetin kukkaruukku. Tavaraa siellä oli yli 50k edestä. Vittuunnuin tästä sen verran pahasti, että poistin kaikki savet tuolta kansiosta ja aloitin uuden pelin :D

^Ei hitto että repesin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom