Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huhhuh et alko vituttaa ku viimeks pelasin, entiiä onko se joku bugi vai ei, mutta mua on kokoajan nuo vartijat ahdistellu samaan tapaan kuin pelin alussa tyyliin "hey wait a minute, I know you!" ja vaikka ei olisi bountya kyseisessä kaupungissa, tai missään muuallakaan, niin ne saakin päähänsä periä multa jotain mitätöntä 50 sakkoa, jonka sitten tällä viimeisellä kerralla maksoin hairahduksella, ja kappas! sehän vittu vei multa varmaan 20k edestä pöllittyä kamaa pelin alkuajoilta asti! ja edellinen normiseivi oli tietty jostain 6h pelaamisen takaa.. ei pitäisi käyttää pelkästään noita autosaveja..

6h eikä yhtään savea? Kannattaa ehkä vaihtaa autosavetuksen asetuksia :D Tai oppia käyttämään sitä F5:tä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
6h eikä yhtään savea? Kannattaa ehkä vaihtaa autosavetuksen asetuksia :D Tai oppia käyttämään sitä F5:tä.

niin siis kyllä mä tota F5 käytän, mutta sekun aina vetää vanhan quicksaven päälle, ja ehin taas käyttämään sitä uudestaan tän kyseisen maksun jälkee aika pian, ja heti perään huomasin että se vaksi vei multa ne kamatki samal. Eli en tarkistanu sitä heti sen maksamisen jälkee.

Voiko muuten tota tavaraa säilöä mihkään muualle kun ostamaansa kämppään niin että ne pysyiski siel? :D esim companionsien johku living quartersseihi kaappii ?

muuten, mitä toi vaakatasossa aseen nimen alla näkyvä mittari kuvaa oikein noissa lumotuissa aseissa? Ja riippuen liittyykö stormcloakkeihin tai imperialsseihin, niin menettääkö mahikset tehä mitään juttuja sitten ns. vastapuolen kaupungeissa yms?

muuten, mitä toi vaakatasossa aseen nimen alla näkyvä mittari kuvaa oikein noissa lumotuissa aseissa? Ja riippuen liittyykö stormcloakkeihin tai imperialsseihin, niin menettääkö mahikset tehä mitään juttuja sitten ns. vastapuolen kaupungeissa yms?

Se on se mittari, paljonko sitä "lumousta" on jäljellä. Sen jälkeen se muuttuu normaaliksi aseeksi. Ja stormcloak vs. imperial, niin ei mielestäni menettänyt mitään.

jeesh! ei hitto ei pitäisi alkaa illalla pelaamaan ku menee yöunet näköjää! noh, onneks pidennetty joululoma on jo päällä :D

160 pelituntia takana ja aikalailla pelialue koluttu kokonaan läpi. Sidequesteja tietysti riittää vielä vaikka kuinka. Ainoat pelin miinukset: pitkät latausajat (boxilla) ja liian helppo (kyllä, on master-taso päällä).

Ehkä kaikkien aikojen paras peli mitä oon ikinä pelannut.

Haha mä sain eilen itsekin käsiini varmaan pelin hauskimman loitsun, eli paralyzen. Toi on ihan mahtava kun vastaan tulee vaikka reilut viisikin vihua kerralla, niin kangistaa kaikki maahan makaamaan yhdeksi kasaksi ja sen jälkeen spämmää siinä kasan vieressä fire-stormia :D :D They never had a change!

Sellasta piti viel kysyy, et ootteko tehny paljonki questeja thievs guildille? jos ootte ni:

Kun sinne asti pääsitte että tapatte mercerin, niin jätittekö itellenne sen skeleton keyn, vai palautitteko heti? sehän on aika kätevä tossa lukkojen tiirikoinnissa. Saako sieltä jotain uuberiä kun sen palauttaa et menis vaa tekee sen..

Itseä alkoi vituttaa siinä vaiheessa, kun olin aina ennen säilönyt kaikki tavarat tonne solituden talossa olevaan tynnyriin joka on siinä portailla.No olin sitten myöhemmin mennyt ostamaan noita parannuksia ja jatkanut pelaamista normaalin malliin ja parin pelitunnin päästä menen tonne taloon tarkoituksena säilöä tavarat sinne tynnyriin, niin kas kummaa tynnyri on kadonnut ja tilalla joku helvetin kukkaruukku. Tavaraa siellä oli yli 50k edestä. Vittuunnuin tästä sen verran pahasti, että poistin kaikki savet tuolta kansiosta ja aloitin uuden pelin :D

En oo Skyrimia (vielä) pelannut, joten en osaa kuvitella niin hyvin tota tilannetta, mutta silti hajosin tolle xD

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toissa iltana pelin kävin poistaan hyllyltä ja siitä asti tullut kyllä aikalailla pelattua valveillaolo ajat. tällä hetkellä 26lvl ja pelaan adept vaikeustasolla, eilisen pelasin expertillä mutta oli mulle liian vaikiaa, alko vituttaan.

adept vähän liian helppo mutta expertillä sitten joku pahis örkki tappaa 20 kertaa niin menee hermot.

Tosi isot hyppäykset kyllä vaikeus tasoissa.

Mitenhän muka tuolla vaikeimmalla voi olla liian helppoa, ei ymmärrä?

Todella hyvä ja laaja peli. PS3 öykytän.

Se tässä eniten ärsyttääkin kun mistään päin pelimaailmaa ei löydy mitään haastetta. Lohikäärmeetkin ovat lähinnä rasite kun pitäisi päästä seuraavaan paikkaan. Noh jotain overhaul modeja odotellessa, josko sitten pääsisi pelaamaan niin kuin olisi pitänyt heti alussa. Master tasolla magella voi juosta mihin tahansa castaten parit dremorat, jotka tappavat pahimmatkin vihut minuutissa. Tosin vaikeahan tästä olisi tehdä sellaista, että levelin noustessa haaste säilyisi, varsinkin kun skaalaus on vielä huonompi vaihtoehto. Alussa tässä oli enemmän fiilistä kun sai oikeasti juosta karkuun esim. karhun tullessa vastaan.

Haha mä sain eilen itsekin käsiini varmaan pelin hauskimman loitsun, eli paralyzen. Toi on ihan mahtava kun vastaan tulee vaikka reilut viisikin vihua kerralla, niin kangistaa kaikki maahan makaamaan yhdeksi kasaksi ja sen jälkeen spämmää siinä kasan vieressä fire-stormia :D :D They never had a change!

Mistä?! :wtf:

Zone-sarja -42%
Ite oon level 47 ja experttikin tuntuu paikkapaikoin liian helpolta. Jos tohon tulee jotain vaikeustaso-moodeja niin toivon syvästi ettei ne ole mallia "laitetaan skeeverille 5000hp lisää".

Oblivioniinhan tuli noita modeja joka lisäsi vihollisten määrää sekä kokonaan uudenlaisia pahempia vihuja.

Oikein suututti main questin lopussa kun hypetetty Alduin oli ihan naurettavan paska. Expertillä sen tappo kesti about 30 sekunttia enkä ottanut kertaakaan osumaa. Olipa mahtava lopputaistelu. Minun puolesta edes tuo Alduin olisi saanut olla oikeasti vaikea, mutta ei... Jotkut necromanceritkin ovat 10 kertaa pahempia jos niihin törmää luolissa.

Yks tapa tehdä pelistä vaikeampi on olla olematta maagi. Kaverin menoa kattelin niin eihän siinä ole mitään järkeä. :)

[video=youtube_share;93W6mB0ZqCM]http://youtu.be/93W6mB0ZqCM[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom