Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Itselleni kävi jo sillain, että rupesi pelaaminen kyllästyttää ennen kuin sain mainquestia loppuun. Tein itseasiassa mainquestista vain pari tehtävää. Kävi samanlailla kuin oblivionin kanssa :D nyt vain odottelen modeja, jos niillä saataisiin pari minua ärsyttävää asiaa korjattua.

Tuo Faster horses modi on muuten hyvä, on taas jotain järkeä matkustaa niilläkin. Vielä pitäisi saada joku modi, että voisi tapella hevosen selästä tyyliin Deadly reflex Oblivionissa. Ärsyttää aina nousta ratsailta parin susihukan tai mesikämmenen takia.

Hehheh, taas iski kipinä!Mage college tehtäviä on tullut tehtyä, vaikka maagi en olekkaan.Nyt tuntuu todella helpolta jopa expertillä..(Mutta jos laitan masterille niin maget tappaa parista iskusta mut...)

Voinko kuulua Companioniin ja Dark Brotherhoodsiin samanaikaisesti?

Olen kyllä jo Companionin johtaja, niin onko sillä väliä

void: Joo pitää kattoa tuo kun pelaan seukin kerran.

Lisäkysymys: Mistä saa noita potioneita helpoiten? Miten niitä vois ite tehä? Alchemya vaa ylöspäin? Täl hetkel pystyn tekee jotai restoration-putelita jotka antaa 26hp...

Paranna itses loitsulla, niitä voi käytää vaik ei maagi oliskaan luet vaan oikean scrollin ja noitahan sulla in jo iventaariossas jollet ole myyny kaikkia.

Kun opit sen healing loitsun se on aina käytössä ja toimii jos vain manaa on jäljellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo Faster horses modi on muuten hyvä, on taas jotain järkeä matkustaa niilläkin. Vielä pitäisi saada joku modi, että voisi tapella hevosen selästä tyyliin Deadly reflex Oblivionissa. Ärsyttää aina nousta ratsailta parin susihukan tai mesikämmenen takia.

Ei niistä tarvi välittää, kaasua vaan ja jätät ne taakses.

Aloin pelaamaan maagilla. Level 2 ja tuntuu paljo paremmalta hahmolta. Eikös tässä pelissä ole jonkinlainen karma-systeemi? Aattelin aika evil characterilla mennä nyt.

Aloin pelaamaan maagilla. Level 2 ja tuntuu paljo paremmalta hahmolta. Eikös tässä pelissä ole jonkinlainen karma-systeemi? Aattelin aika evil characterilla mennä nyt.

Ajattelin itse ihan samaa. Tällä hetkellä lvl 30 archer / dw warrior käytössä, menee peliin aavistuksen maku kun noi daedric setit sai niin helposti käsiin, nyt ei käytännössä ole muuta mitä tarvii kuin aseet (kai niitä on parempia olemassa kuin daedricit?). Maagille kun ei voi craftailla mitään tollasia joten saa se smithingikin jäädä sinne taka-alalle heilumaan, eipähän tule mitään powerlevelauksiakaan harrasteltua. Tosin itsellä ei ole mitään hajua että mistä edes saa mitään järkevää maagikamaa, kai se pitää suunnata suht aikasi winterholdin suuntaan katselemaan.

Voinko kuulua Companioniin ja Dark Brotherhoodsiin samanaikaisesti?

Olen kyllä jo Companionin johtaja, niin onko sillä väliä

Voit, ite tuli pelattua kaikkien kiltojen tehtävät läpi ilman ongelmia muiden kiltojen kanssa. Mitä nyt bugien kanssa meinas companionsien tehtävissä olla ongelmia.

Tuo on ihan perseestä että voi kaikkiin kiltoihin liittyä. Luulisi että jos kuulut rosvoihin tai palkkamurhaajiin niin ei ois asiaa esim. Companionsseihin.

Tuo on ihan perseestä että voi kaikkiin kiltoihin liittyä. Luulisi että jos kuulut rosvoihin tai palkkamurhaajiin niin ei ois asiaa esim. Companionsseihin.
Ei ne toiset sitä tiedä. En myöskään ymmärrä miksi haluat peliin ylimääräisiä rajotteita sen suhteen mitä voit tehdä?

Choices should have consequences, kyllä se mun mielestä lisää mielenkiintoa jos valinnalla on jokin merkitys.

Ei ne toiset sitä tiedä. En myöskään ymmärrä miksi haluat peliin ylimääräisiä rajotteita sen suhteen mitä voit tehdä?

Jotta se lisäisi jälleenpeluuarvoa?! Ja jos oot killan johtaja niin kyllähän siitä nyt sana kiirii muille. Ja niinku edellä sanottiin niin olisihan se kiva jos valinnoilla olisi jotain merkitystä. Eri asia jos tahdot valmiiks pureskeltua höttöä.

Jotta se lisäisi jälleenpeluuarvoa?! Ja jos oot killan johtaja niin kyllähän siitä nyt sana kiirii muille. Ja niinku edellä sanottiin niin olisihan se kiva jos valinnoilla olisi jotain merkitystä. Eri asia jos tahdot valmiiks pureskeltua höttöä.

Sama juttuhan se oli Oblivionissa. Mulla oli yks ukko samaan aikaan Archmage, Fighters Guildin Guildmaster, Grey Fox ja Dark brotherhoodin Listener samaan aikaan (ja tietty Arenan Grand Champion), mikä oli jo aika naurettavaa. Jännä että Bethesda ei oo korjannu tota.

Komppaan edellisiä, eli kyllä killat voisi tosiaan sulkea toisiaan pois. Ei siinä ole mitään järkeä, että sama kaveri on Companionsin (tai Oblissa Fighters Guildin) kunniakas taistelija ja samalla Dark Brotherhoodin kylmä murhaaja.
Siinä sivussa vielä hoitelee maagin hommat ja on myös ylivertaisen runollinen bardi.

Jos mulla olisi päätös valta, niin sama kaveri voisi kuulua maksimissaan kahteen kiltaan ja niidenkin pitäisi olla sellaisia, joiden arvot ja toimintapa eivät ole ristiriidassa. Kai se sitten vaan "rajoittaisi pelaajia liikaa" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom