Ekimies sanoi:
....paljon tekstiä
no siihen liittyi kyllä muitakin ongelmia kuin vain toi mun porukoiden tilanne,mutta tuskinpa tajusi oikeasti millaisessa pimeydessä mä tallustan toivottavasti kohti valoisampaa henkistä tulevaisuutta. kyllähän sitä varmaan asia vaivasi, kun puhui jotain häistäkin ettei hän ala katsomaan sitä jos mun faija ja broidi alkavat riehua. okei, no seurustelua takana sellaiset kuukauden päivät että tais jätkä vähän aikaisin häitä suunnitella.. kuitenkin kun ite tietää että joo, noinha se asia on, että sama pelko itelläkin sit jos sellainen päivä koittaa että naimisiin menen, että porukat alkaa vetää oma showtaan häissä. kyllä siinä itkua väännettiin kun tiesi miten toinen ajattelee, mutta ei vain voi käsittää sitä tuskaa ja häpeää jota kannan sisälläni. mutta toisaalta mä kuitenkin välitän vanhemmista ja veljestäni, on tuskaisen ristiriitaisia tunteita, kun omaiset tekevät tuollaista paskaa omassa elämässä mutta myös mun.
kaikki ne kerrat kun on saanut hävetä niiden julkista toilailua, ei jeesus sentään, mitä siitä tulee mieleen.. :( mutta kun ite tietää miten vitun rankkaa on elää epävarmuudessa, pelossa ja ainaisessa jännitystilassa että koska räjähtää, sitä vain haluaa löytää sellaisen suhteen, jossa voisi olla turvassa. että ei tarvitsisi pelätä tai tuntea olevansa vaarassa. kun tuollaisia tunteita on lapsuudesta asti ollut näihin vuosiin asti, on vaikea tottua siihen, että hei, ehkä mulla on oikeus turvalliseen elämään.
ja sit kun tietää että sitä se olisi voinut olla exän kanssa, jos en olis miettiny noita porukoiden juttuja liikaa + tietty muut ongelmat, alkaa vain tuntua että vika on mussa koko aikaa ja että pilasin koko jutun kun olin niin vakava exän mielestä. mut toisaalta sitä on kuullut lapsuudesta asti, kun faija haukkuu mutsia milloin huoraksi ja lesboksi ja että kaikki on tän vikaa, alkaa sitä pakostakin miettimään, että tää kaikki on mun vikaa. tai niinhän sitä helposti alkoholismin uhrien ajatusmaailmaan kuuluu, että jos mä oisin sitä ja tätä, ei toi yksi enää joisi. kuitenkaan asiat eivät mene niin, ja tiedän sen. mut sitä vain arvostaa sellaista, minkä toinen näkee ehkä itsestäänselvyytenä suhteessa. mutta ehkä tulee vielä sekin aika, että mä olen joskus onnellinen. edes vähän aikaa.
heh, ei ole sit yllätys että hoitoalalla olen ja kiltin tytön syndrooma on mussa. sit vielä yhdistettynä täydellisyyden tavoitteluun, ongelmia on jo enemmän kuin tarpeeksi. mutta kun on joutunut nuoruudesta asti pitämään langat ns. käsissään, ettei esim. toi faijan juominen ois paljastunut kaikille, mulla ainakin on tullut sellainen kontrollointi elämään, että pitää sitä ja tätä näin hyvin ja melkein täydellisestikin. sori, taas avautuminen. täytyy sopia terapia-aikoja tiheämmin ja säästä kanssaihmisiä mun tilityksiltä.