Vähällä olen elämässäni päässyt verrattuna moneen täällä. Viime jouluna jouduimme keskelle hyökyaallon runtelemaa lomakohdetta. Hätä omasta hengestä meni ohi parissa tunnissa muutamalla onnekkaalla yhteensattumalla, mutta sen korvasi pohjaton suru muiden puolesta. Pahinta oli katsella suomalaisperheitä joista puuttui äiti, isä, kumppani tai pieniä lapsia. Siihen tuskaan pystyi todella samastumaan. Elämän arvaamattomuus ja selittämättömyys kulki ohitse ruumisrekoissa.
mut jokainen kokee omat vastoinkäymisensä omalla tavalla, eikä voi sanoa ettei esim. sun vastoinkäymiset ole mitään mun vastoinkäymisten rinnalla. kuitenkin noi kaikki mitä olen käynyt läpi ja tulen vielä pitkään käymään läpi, aiheuttaa joskus pientä vitutusta, kun esim. joku kaveri 21v tilittää tosissaan kuinka inhottavaa on asua kotona kun ei saa määrätä kuka kattoo telkkaria kun tän pikkusisko 15v haluaa kanssa kattoa telkkaria. fiilis on vähän että what the fuck, sun ongelma on??!! kun mä kuitenkin olen sille kertonut omasta elämästäni, ei vain voi ymmärtää. mä vaihtaisin omat ongelmani hetkesssä tuohon yhteen pieneen ongelmaan, mutta pelikortit on jaettu ja niiden mukaan on pelattava parhaansa mukaan. ainaista taistelua elämän tyylimyllyä vastaan on joskus vaikea kestää, mutta oman elämän vuoksi sitä on yritettävä vain jaksaa.