Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jortsu sanoi:Luulen tietäväni mitä tarkotat, mä kävisin ainakin juttelemassa lääkärille, kuulostaa tosiaan jonkin sortin masennukselta. Mielialalääkkeillä siitä pääsee.
En tiedä, kokeile. Nyt oli käsittääkseni kysymys siitä että normaali elämän ilo on kadoksissa. Ei siitä vahinkoakaan ole käydä lääkärille tilittämässä. Lääkäri voi sitten kirjottaa reseptin Cipramilille tai käskeä lähteä automatkalle Alpeille. Ei noista nykypäivänä ole pakko kärsiä.Dreamer sanoi:Toimiiko ne lääkkeet siten, että vaikka saa potkut, asunto menee alta ja mies jättää, niin jostain katuojasta krapulassa herättyään vetää vaan taikapillerin suuhun ja suu kääntyy isoon virneeseen: "JES! Elämä on ihanaa :D "
Jortsu sanoi:En tiedä, kokeile. Nyt oli käsittääkseni kysymys siitä että normaali elämän ilo on kadoksissa. Ei siitä vahinkoakaan ole käydä lääkärille tilittämässä. Lääkäri voi sitten kirjottaa reseptin Cipramilille tai käskeä lähteä automatkalle Alpeille. Ei noista nykypäivänä ole pakko kärsiä.
Tylsyys ja elämän päähän potkiminen on vähän eri asia kuin se että elämänilo on kadoksissa. Se voi iskeä vaikka asiat ois kunnossa ja elämä on hektistä. Sitä on vaikea ymmärtää jos ei ole kokenut.123jippo sanoi:Älkää nyt vaan mitään masennuslääkkeitä ruvetko popsimaan jos elämä tuntuu tylsältä tai potkii vaan muuten päähän.
Jortsu sanoi:Tylsyys ja elämän päähän potkiminen on vähän eri asia kuin se että elämänilo on kadoksissa. Se voi iskeä vaikka asiat ois kunnossa ja elämä on hektistä. Sitä on vaikea ymmärtää jos ei ole kokenut.
Jos joku näkee sen, voisitko ystävällisesti palauttaa minulle? Havahduin nimittäin juuri siihen kiinnostavaan tosiasiaan, että en muista, koska olisin viimeksi ollut oikein innostunut tai kiinnostunut jostakin asiasta ainakaan pidempään kuin pari minuuttia.
Eli kertokaa tyhmälle vinkkejä, mikä tekee elämästänne elämisen arvoista? Erityisiä kiinnostuksen kohteita? Mitä muuta harrastatte kuin liikuntaa?
Vinkkejä kaivataan kipeästi, elämäni on ihan liian pitkään ollut sitä, että nousen aamulla, laahauduin töihin, puuhastelen töissä jotain mikä ei kiinnosta ketään niin kauan kun mikään ei mene vikaan, laahaudun salille, laahaudun kotiin, luen vähän aikaa ja kaadun sänkyyn. Muistelisin, että ennen muinoin olin iloinen mennessäni töihin, innoissani mennessäni treeneihin ja nukkumaan ei olisi malttanut mennä kun oli hyvä kirja kesken. Nykyään ei tahdo viitsiä edes ystäviään nähdä.
Dobermann sanoi:Mä veikkaan, et noi masennuslääkket (Suomessa määrättävät) on useimmiten lähinnä lumevaikutteisia. Ei tosin ole kokemusta.