Elämänilo hukassa/kiinnostavia asioita

Jos joku näkee sen, voisitko ystävällisesti palauttaa minulle? Havahduin nimittäin juuri siihen kiinnostavaan tosiasiaan, että en muista, koska olisin viimeksi ollut oikein innostunut tai kiinnostunut jostakin asiasta ainakaan pidempään kuin pari minuuttia.

Eli kertokaa tyhmälle vinkkejä, mikä tekee elämästänne elämisen arvoista? Erityisiä kiinnostuksen kohteita? Mitä muuta harrastatte kuin liikuntaa?

Vinkkejä kaivataan kipeästi, elämäni on ihan liian pitkään ollut sitä, että nousen aamulla, laahauduin töihin, puuhastelen töissä jotain mikä ei kiinnosta ketään niin kauan kun mikään ei mene vikaan, laahaudun salille, laahaudun kotiin, luen vähän aikaa ja kaadun sänkyyn. Muistelisin, että ennen muinoin olin iloinen mennessäni töihin, innoissani mennessäni treeneihin ja nukkumaan ei olisi malttanut mennä kun oli hyvä kirja kesken. Nykyään ei tahdo viitsiä edes ystäviään nähdä. :wanha: :wanha: :wanha:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihminen on vaan sen luontonen että kaikkeen tahtoo kyllästyä. Jotain uuttahan tuo varmasti taas kaipaa. Vaihda vaikka kokonaan toisenlaisiin duuneihin. Muuta toiselle paikkakunnalle tai maahan. Tai jos tahdot säilyttää nuo edellä mainitut ja muuten vaan tarttee lisävipinää elämääsi niin hommaa vaikka uusi vaimo ja liuta muksuja niin takaan että et kerkiä tylsistymään. :)

jep. eikä tähän tylsistymiseen vaikuta välttämättä mikään uusi asia, minulla vaan tuo lähinnä maanisdeprsessiivisiä oireita. innostuu jostain uudesta, jonka jälkeen kaikki vanha tuntuu vieläkin tylsistyttävämmältä.

uudet kaverit ja uudet harrastukset voisivat auttaa?

Anonymous sanoi:
Reinhardt on nainen

:david:
Korjattu versio: Hommaa vaikka uusi mies ja liuta muksuja niin takaan että et kerkiä tylsistymään.

Originally Posted by 123jippo
hommaa vaikka uusi vaimo ja liuta muksuja niin takaan että et kerkiä tylsistymään.

Reinhardt on nainen

- Siinähän sitä riitää puuhaa pidemmäksikin aikaa...

Viimeksi muokattu:
nevahood sanoi:
uudet kaverit ja uudet harrastukset voisivat auttaa?

En usko, että se auttaisi. Ongelma on se, että jotenkin tuntuu, ettei mikään kiinnosta -ja kun ennen olin kiinnostunut lähes kaikesta. Nykyään en viitsi enää edes väitellä ihmisten kanssa. Oikein kunnon millään ei ole mitään väliä -fiilikset.

Jotenkin myös tuntuu, että ei olisi hirveän oikein jotain miesparkaa kohtaa olla sen kanssa vain sen takia, että on tylsistynyt...

Mutta kertokaa, mitä te muut teette yleensä vapaa-ajallanne, mitä harrastatte, mikä kiinnostaa?

Sillä välin taidan pitää oikein kunnon bulkkausviikonlopun ja vähän treenitaukoa ja ehkä jopa pari lomapäivää.

reinhardt sanoi:
Jotenkin myös tuntuu, että ei olisi hirveän oikein jotain miesparkaa kohtaa olla sen kanssa vain sen takia, että on tylsistynyt...
No hö, ton takiahan ihmiset just menee yhteen... :)

reinhardt sanoi:

Mutta kertokaa, mitä te muut teette yleensä vapaa-ajallanne, mitä harrastatte, mikä kiinnostaa?

Sillä välin taidan pitää oikein kunnon bulkkausviikonlopun ja vähän treenitaukoa ja ehkä jopa pari lomapäivää.

Ei me miehet olla koskaan "parkoja" toiset ei vaan välitä pikkuasioista. ;)

Aika menee arkisin aika tarkkaan töissä, salilla, kaupassa, kotosalla pikkuhommissa ja lasten kanssa. Viikonloppusin käydään yleensä mökillä. Muuta ei enää juurikaan kerkiä.

Edit: Mutta mikäs mä olen neuvomaan kun naisnäkökulmaa tässä varmaan enämpi tarvitaan. :nolo:

Anonymous sanoi:
Reinhardt on nainen

Entä sitten? Nimen omaan jotain uutta ja repäisevää. Kokeile sadomasokismiä(vaikka mun kanssa). Mene kirkkokuoroon(mitä hirveämmin laulat sen parempi). Tai harrastelijateatteriin. Opettele japania tai kiinaa. Ala tutkimaan hyönteisiä. Lue kaikki Pentti Linkolan kirjat. Opettele teeseremonia. Pese vessanpönttö hammasharjalla ja Pepsodentillä ja laula samalla lastenlauluja. Laske Myllyn paras-makaroonien lukumäärä.

Mielikuvitusta vaan hiukan.

reinhardt sanoi:
Jos joku näkee sen, voisitko ystävällisesti palauttaa minulle? Havahduin nimittäin juuri siihen kiinnostavaan tosiasiaan, että en muista, koska olisin viimeksi ollut oikein innostunut tai kiinnostunut jostakin asiasta ainakaan pidempään kuin pari minuuttia.

Eli kertokaa tyhmälle vinkkejä, mikä tekee elämästänne elämisen arvoista? Erityisiä kiinnostuksen kohteita? Mitä muuta harrastatte kuin liikuntaa?

Vinkkejä kaivataan kipeästi, elämäni on ihan liian pitkään ollut sitä, että nousen aamulla, laahauduin töihin, puuhastelen töissä jotain mikä ei kiinnosta ketään niin kauan kun mikään ei mene vikaan, laahaudun salille, laahaudun kotiin, luen vähän aikaa ja kaadun sänkyyn. Muistelisin, että ennen muinoin olin iloinen mennessäni töihin, innoissani mennessäni treeneihin ja nukkumaan ei olisi malttanut mennä kun oli hyvä kirja kesken. Nykyään ei tahdo viitsiä edes ystäviään nähdä. :wanha: :wanha: :wanha:

www.kilroytravels.fi suuntaudu jonnekkin

kekexx sanoi:
Entä sitten? Nimen omaan jotain uutta ja repäisevää. Kokeile sadomasokismiä(vaikka mun kanssa). Mene kirkkokuoroon(mitä hirveämmin laulat sen parempi). Tai harrastelijateatteriin. Opettele japania tai kiinaa. Ala tutkimaan hyönteisiä. Lue kaikki Pentti Linkolan kirjat. Opettele teeseremonia. Pese vessanpönttö hammasharjalla ja Pepsodentillä ja laula samalla lastenlauluja. Laske Myllyn paras-makaroonien lukumäärä.

Mielikuvitusta vaan hiukan.

Nimenomaan en halua tehdä mitään uutta ja repäisevää, vaan haluan takaisin sen, että elämä tuntuu mukavalta jopa astioita tiskatessa. Pentti Linkolan kirjoja en kyllä ole yhtään lukenut, sitä voisin ehkä kokeilla.

No kuule, teet just jotain repäsevää vähän aikaa ja kun lopulta palaat normaaliin elämään, niin huomaat, että se oliki just sitä mitä etsit!
Itellä ainaki hoksannu sen. Entiseen on kato kiva palata pienen "seikkailun" jälkeen.

reinhardt sanoi:
Pentti Linkolan kirjoja en kyllä ole yhtään lukenut, sitä voisin ehkä kokeilla.

Emmä tiedä kannattaako. Jos sulla on joskus sellainen fiilis, että voisi vetää ranteet auki, niin puolivälissä Penan "Johdatus 1990-luvun ajatteluun"-teosta kipaiset jo sittarista hakemaan Pirkka-partakoneenteriä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom