Originally posted by kiewi
Huhhahhei ja terse taas. Seuraavassa yritän kyseenalaistaa palautusjuomaa, joka tuntuu lähes kaikkien mielestä olevan välttämätön.
Syön tuntia ennen treeniä välipalaa(niinkuin moni muukin), sekä treenaan vain yhden lihasryhmän per kerta (5 jakonen ohjelma). Tästä aiheutuu se, että en ole tyhjä energiasta kun tulen salilta pukariin. Te vääräoppiset ajattelette, että treenin jälkeen olet totaalisessa kataboliassa koska olet kuluttanut varastosi tyhjäksi. Minä en ainakaan ole. Jos sinä olisit, niin sut saisi kantaa pois sieltä salilta.
Salin jälkeen sitten ihan normaalia ruokaa eikä mitään sokerilitkuja. Kasvu on taattu.
Mä oon iso ja kaunis ja lisäksi tampereen insinööri joten olemukseni puolesta olen oikeutettu keskustelemaan aiheesta, toisin kuin threadin aloittaja tomin mielestä.
-K
Minun puolesta saat kyseenalaistaa vaikka lepakot Nigeriassa. kts edellinen postaukseni. Miksi siitä pitää tehdä ongelma, että joku ottaa sen "0,5€" maksavan proteiini/malto shaken treenin jälkeen. Koska se on kätevä tapa ottaa ravintoa treenin jälkeen? Ehkäpä se kehityskin on hieman parempaa. Kotona sitten voi jatkaa taas ns kotiruualla. Tuohan tulee jo edullisemmaksikin ottaa esim 500kcal treenin jälkeen jauhoista. Edelleen painotan sanoja hinta ja helppous.