eikö jengi uskalla treenata ilman lisäravinteita

Mitähän paskaa täällä jauhetaan? Herra kiewille, qwerille ja freestylelle varmaan maistuu kiinteet lihapullat ja mummon perunamuusi loppuun asti vedetyn jalkatreenin jälkeen... vai? Ei meinaan mulle ainakaan :urjo: Ja ku se imeytyy useamman tunnin päästä niin eipä paljoa auta nopeassa palautumisessa. Sen sijaan nestettä aina uppoaa treenin jälkeen. 500kcal menee huoviin palautusjuomana alta aikayksikön ja on varmasti halvemmat 500 kcal ku mamman murkinasta. Ja kuten on todettu, lisäravinteet on verraton apu täydentämään tasapainoista ruokavaliota. Harva jaksaa kilo tolkulla kiskoa pihviä naamaan päivässä. Aamuin illoin vaikka ruokajuomana menevät proteiinijuomat sen sijaan puolihuomaamattomasti lisää päivittäistä proteiinimäärää joka on kehittymisen kannalta melko olennainen juttu. Lisäravinteet on siis apu, ei oikotie onneen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by VahvaJussi
Mitähän paskaa täällä jauhetaan? Herra kiewille, qwerille ja freestylelle varmaan maistuu kiinteet lihapullat ja mummon perunamuusi loppuun asti vedetyn jalkatreenin jälkeen... vai? Ei meinaan mulle ainakaan :urjo: Ja ku se imeytyy useamman tunnin päästä niin eipä paljoa auta nopeassa palautumisessa. Sen sijaan nestettä aina uppoaa treenin jälkeen.

Blääblää. Ennoo ikinä sanonu että pitää syödä pelkkää muusia. Saa sitä nestemäistä ravintoa muustakin kuin reco2-juomasta. Joo just mä en juo nestettä reenin jälkeen koska muusilla pärjää.

Ja mähän sanoin jo että proteiini hyvä. l-glutamiini, kreatiini, yatesin unihiekka ihan sama, auttaa ehkä, mutta hifistelyä.

-Kiewi

Moskiitto voi elää kokonaisen vuoden yhdellä riisinjyvällä. Kannattaa ottaa siitä mallia.

Originally posted by kiewi
Ei siinä mitään ongelmaa oo idiootti. kts edellien postaukseni.

Okei, edellisessä postauksessa kyseenalaistit palautusjuoman. Minä taas sanoin, että "...se on kätevä tapa ottaa ravintoa treenin jälkeen? Ehkäpä se kehityskin on hieman parempaa. Kotona sitten voi jatkaa taas ns kotiruualla. Tuohan tulee jo edullisemmaksikin ottaa esim 500kcal treenin jälkeen jauhoista. Edelleen painotan sanoja hinta ja helppous."

Jos se tekee minusta idiootin niin kai sitten...
Kiewi, pyydän, että yrität käyttää argumentteja ja keskityt älylliseen keskusteluun. Uskon, että minun ei tarvi omaa kantaani enää toistaa, koska sen tein jo ekalla sivulla selväksi. Uskon myös, että palstaa seuranneet ovat törmänneet minun 200 postaukseen, joista tuskin kovin montaa ns idioottimaista löytyy. Toisaalta jos sinun viestejä katsoo niin älykkäämpiä argumentteja kuulee hiekkalaatikollakin. Siitä viis, meille kaikille on tilaa, kuten kaikkien mielipiteille. Koitetaan nyt vaan tulla toimeen ja pitäydytään henkilökohtaisista hyökkäyksistä.

Originally posted by Puterco
Okei, edellisessä postauksessa kyseenalaistit palautusjuoman. Minä taas sanoin, että "...se on kätevä tapa ottaa ravintoa treenin jälkeen? Ehkäpä se kehityskin on hieman parempaa. Kotona sitten voi jatkaa taas ns kotiruualla. Tuohan tulee jo edullisemmaksikin ottaa esim 500kcal treenin jälkeen jauhoista. Edelleen painotan sanoja hinta ja helppous."

Jos se tekee minusta idiootin niin kai sitten...
Kiewi, pyydän, että yrität käyttää argumentteja ja keskityt älylliseen keskusteluun. Uskon, että minun ei tarvi omaa kantaani enää toistaa, koska sen tein jo ekalla sivulla selväksi. Uskon myös, että palstaa seuranneet ovat törmänneet minun 200 postaukseen, joista tuskin kovin montaa ns idioottimaista löytyy. Toisaalta jos sinun viestejä katsoo niin älykkäämpiä argumentteja kuulee hiekkalaatikollakin. Siitä viis, meille kaikille on tilaa, kuten kaikkien mielipiteille. Koitetaan nyt vaan tulla toimeen ja pitäydytään henkilökohtaisista hyökkäyksistä.

Et ole varmastikkaan idiootti mutta jos haluat älyllistä keskustelua kanssani niin älä alkuun sano että sulle on ihan sama vaikka kritisoisin afrikan lepakoita. Ok? Itsekin sanot tuossa että kaikkien mielipiteille on tilaa.

Ja mä en jaksa aina laittaa maailmaa syleileviä kommentteja. Jos joku ei ymmärrä minua niin ei se on sitten voivoi.

Ja koska armeliaasti kerroit mielipiteesi postauksistani tässä sitten myös sinulle.

Sinä olet hifistelijä joka on aidosti kiinnostunut bodauksesta ja kaikkeen siihen liittyvästä. Lasket kalorisi, teet suoritukset erittäin puhtaasti salilla ja palautusjuomaa nauttiessasi suorastaan näet kuinka l-glutamiini imeytyy soluusi. Pidät itseäsi aika älykkäänä ja etenkin korrektina miehenä. Olet luultavasti hieman yli 30, naimisissa, kaksi lasta. Auto on vihreä opel vectra farmari ja asunto rivarineliö. Sosiaalisesti/ryhmässä et ole kovin äänekäs. Tykkäät ensin katsoa kun muut häslää ja nautit kun saat sitten esittää oman oikean mielipiteesi. Sinua pidetään yleisesti reiluna ja mukavana, myös luotettavana.

Lopputulos: Olet hyvä jätkä. Tsemppiä reeniin.:)

-K

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by taicaviitta
ilman proteiinilisiä, hiilarilisiä, kreatiinilisiä, niitä amppi-, ja nappilisiä joita joku oli salakavalasti silmäkulmastaan bondimaisella kyyristelyasennolla jonkun ´ison´ ´´kaapin´´ huomannut treeninsä jälkeen pukuhuoneessa ottavan; ei treeneistä tule mitään

Maailman pisin lause :D Josta ei millään meinaa saada selkoa..

Et ole varmastikkaan idiootti mutta jos haluat älyllistä keskustelua kanssani niin älä alkuun sano että sulle on ihan sama vaikka kritisoisin afrikan lepakoita....
Sinä olet hifistelijä joka on aidosti kiinnostunut bodauksesta ja kaikkeen siihen liittyvästä. Lasket kalorisi, teet suoritukset erittäin puhtaasti salilla ja palautusjuomaa nauttiessasi suorastaan näet kuinka l-glutamiini imeytyy soluusi. Pidät itseäsi aika älykkäänä ja etenkin korrektina miehenä. Olet luultavasti hieman yli 30, naimisissa, kaksi lasta. Auto on vihreä opel vectra farmari ja asunto rivarineliö. Sosiaalisesti/ryhmässä et ole kovin äänekäs. Tykkäät ensin katsoa kun muut häslää ja nautit kun saat sitten esittää oman oikean mielipiteesi. Sinua pidetään yleisesti reiluna ja mukavana, myös luotettavana.

Lopputulos: Olet hyvä jätkä. Tsemppiä reeniin.:)

-K

Hei, ihan alkuun aika hyvä analyysi. Tosin olen äärimmäisen kiinnostunut kaikesta hifistelystä, mutta en näe mitään konkreettista tarvetta näillä aineille. Kreatiini on eksoottisinta mitä käytän. Analyysi ihan hyvä, mutta YO-opiskelijan ikä on vähän matalampi ja rivarineliö meni vähän metsään. Lapsiakaan ei pitäisi olla :eek:

Lepakko kommentin heitin ihan pilke silmäkulmassa, ehkä se meni yli. Olisi kaivannut kai ;) hymiön.

Hyviä treenejä vaan...

Hitto vie pojat, tää on yksi hauskimmista threadeista jota olen saanut lukea täällä. Taidan olla vähän pervo :lol2: :lol2: :lol2:

Tiedän, ei ole pakko lukea threadia jos ei kiinnosta mutta nyt sanon pitkästä aikaa netissä keskustelupalstalla että missä vitussa ne modet on kun niitä kaivataan.Mainio ,kai trolliksi laskettava juttu, jossa pelle aloittaa jauhamaan ihan skeidaa ja jengiin uppoaa ihan täysillä.Jatkot jippii.fi:ssä kakarat...

Kyllä "bodarit" näyttää tyhmiltä jos tätä ketjua joku vähänkin ulkopuolinen lukee...

Tunti tai kaksi syömättä ennen treeniä-->marginaalista ja hifistelyä.

Hifistele siinä sitten kun on oksennukset maastavetotangolla? ;)

Ja tota Tomi, mä syön kanssa 2-4 rahkahässäkkää päivässä, mut ootko miettinyt tuota aspartaamin määrää tuossa kalorittomassa mansikkakeitossa. Sehän on kova myrkky tiettyjen tutkimusten mukaan. Itse kyllä noudatan tässäkin sitä linjaa että jos kaikkia noita tutkimuksia kuuntelis niin ei vois syödä mitään.

Originally posted by Rice
Tiedän, ei ole pakko lukea threadia jos ei kiinnosta mutta nyt sanon pitkästä aikaa netissä keskustelupalstalla että missä vitussa ne modet on kun niitä kaivataan.Mainio ,kai trolliksi laskettava juttu, jossa pelle aloittaa jauhamaan ihan skeidaa ja jengiin uppoaa ihan täysillä.Jatkot jippii.fi:ssä kakarat...

Kyllä "bodarit" näyttää tyhmiltä jos tätä ketjua joku vähänkin ulkopuolinen lukee...

Ootas kun tämä lukittaisiin tai poistettaisiin niin alkaisi taas kamala itku, ikinä ei ole kaikki hyvin, aina on jollain jotain valittamista.

Palataan aiheeseen, määkin oon sitä mieltä, että nuo lisäravinteet on suht turhia, se on aika kallista lihasta kilohinnaltaan, mikä noiden hyöty on, sen ymmärtäisin jos sais jokun viikinkipower pussukan alle 10e, mutta en itse nää mitään järkeä maksaa siitä melkein 30e:tä. Nyt otin testiin jotain tommosia Ultimate ripped maxia, jossa on ma huangia, guaranaa, kofeiinia ja niasiinia, ja ton pitäisi piristää, mutta mää en ainakaan huomaa mitään vaikutusta vaikka niitä vetäisin 4kpl naamariin. Oon kehittynyt ilman lisäravinteita mielestäni ihan kohtuu hyvin, ja en näe jatkossa mitään syytä ostaa niitä.

Originally posted by tappara
mut ootko miettinyt tuota aspartaamin määrää tuossa kalorittomassa mansikkakeitossa. Sehän on kova myrkky tiettyjen tutkimusten mukaan. Itse kyllä noudatan tässäkin sitä linjaa että jos kaikkia noita tutkimuksia kuuntelis niin ei vois syödä mitään.

Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen, ja saa olla viimeinen aspartaamijuttu mitä kommentoin, mutta aspartaamilla nimenomaan EI ole havaittu olevan myrkyllisiä vaikutuksia ihmisillä laajamittaisten tutkimusten mukaan. Ainoastaan aspartaamiallergian tapauksessa voi ilmetä jotain, ja hyvin harvalla on tuota.

Lisätietoa:
http://www.keho.net/?&m=magazine&part=read&cat=6&id=365&start=0

Huoh, aika syvään juurtunut tavalliseen kansaan tämäkin juttu. Eipä ole ihme, että bodareillakin on sellainen maine kuin on.

Protskujauhoilla saa kaikkein halvimmalla täydennettyä proteiininsaantia. Laskekaa proteiinin kilohintaa eri tuotteissa, niin näette ovako lisäravinteet kalliita. Ei se jauhoista syöty gramma ole oikeasti lisä. Sehän pitäisi muuten saada jostain muualta kalliimmalla. Sana "lisä"ravinne johtaa harhaan ja joku matematiikkaa osaamaton voi luulla, että se kasvattaa kuukausittaista ruokalaskua, vaikka oikeasti käy toisinpäin.

Esim.
broilerfile 10 e/kg, prot: 230g/kg -> n. 43 e/kilo
tonnikala 1e/prk, prot 250g/kg -> n. 27 e/kg
protskusäkki 90e / 5kg, prot 900g/kg -> 20 e/kg

Jos normaalista safkasta tulee esim. 60 g proteiinia päivässä ja treenatessa tarve olis vaikkapa 160 g/vrk, niin 100 g päivittäinen lisä proteiinimäärä broilerfileestä tai lisäprotskusta tekee kuukaudessa noin 70 euron hintaeron jauheiden hyväksi. Kumpikahan on lisäksi helpompaa?

Originally posted by Nitsku
Moskiitto voi elää kokonaisen vuoden yhdellä riisinjyvällä. Kannattaa ottaa siitä mallia.

Onko pakkotoisto muuttumassa hibernaatiopalstaksi?

Miten elää mahdollisimman pitkään mahdollisimman vähällä ruualla. Onkohan jossain päin maailmaa porukkaa, jotka koittavat elää mahdollisimman vanhaksi kalorirajoitus-metodilla.

Originally posted by Dragon

Onkohan jossain päin maailmaa porukkaa, jotka koittavat elää mahdollisimman vanhaksi kalorirajoitus-metodilla.

On, tosin suurinosa heistä tekee sen olosuhteiden pakosta :(

Originally posted by Rice
On, tosin suurinosa heistä tekee sen olosuhteiden pakosta :(

En tarkoittanut ihan tuota, vaikka se totta onkin.

Pienillä nisäkkäillä on saatu tarkalla kaloridieetillä pidennettyä elinikää muistaakseni 50%.

Jotkut nuoruudenlähteen etsijät tekevät sitten samaa itse.

Originally posted by Turmelioitsia
se on aika kallista lihasta kilohinnaltaan, mikä noiden hyöty on, sen ymmärtäisin jos sais jokun viikinkipower pussukan alle 10e, mutta en itse nää mitään järkeä maksaa siitä melkein 30e:tä.

Sekoittamalla itse palautusjuoman perusherasta, maltosta (ja dekstroosista - panimosokeri n. 2,20 euroa/kg) päästään n. 10 euron kilohintaan.

Oletteko unohtaneet että vain PELLET käyttää euron - parin verran palautusjuomaansa ja TOSIMIES samaan aikaan vetää siideriä ("kun olut on niin pahaa") trendiravintolassa 5 euron hintaisena. Mitä järkeä ottaa edes tuota rahantuhlaus-pointtia esille? Ihmiset laittaa ihan eri asioihin rahaa, joku panostaa 150 euron farkkuihin ja joku juo sillä rahalla yhdet kännit ja joku kolmas vetää puolen vuoden palautumisjuomat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom