Ei näin! Meneekö ajatukset joskus huomaamatta solmuun?

Itse kunnostauduin ruoan laittajana eräs kaunis päivä. Valkkasin perunapussukasta useita perunoita, pesin ne ja laitoin kattilaan ja levy päälle. Hetken kuluttua hiipii sieraimiin palaneen käry, mikä jäi?? No vesi!!!! :wall: Ei sitä aina kaikkea huomaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole kerta eikä kaksi kun on tullut hirveässä hädässä etsittyä sitä mystisesti kadonnutta kännykkää, johon parhaillaan puhuu.

Sit mulla on sellainen tapa, että autolla ajaessani sählään oikeastaan koko ajan toisella kädellä autoradio/cd-soitinta. Yhtenä päivänä tulin ruuhkaan ja jouduin hidastamaan ja tarkoitus oli näpytellä radiokanavat läpi, mutta jotenkin automaattisesti pistinkin käden virta-avaimelle ja sammutin auton siihen paikkaan. Onneksi olin jo valmiiksi pysähdyksissä.

Originally posted by Cthulhu
Öh, kerran kunnostauduin.

Piti käydä kusella ja sen kyseisen toimenpiteen jälkeen pesen aina käteni.

No kohta aloin ihmettelemään, että miksi kusasen lavuaariin

:curs:

Olin vielä täysin selvin päin....................

Toihan on ihan normaalihupia, jos paska stressipäivä duunissa. :D

Toimii : :4:

Normaalisti tulee toimittua suhtkoht selväpäisesti, mitä nyt joskus menee hommat vähän hassusti, mutta nyt tänään on tullut peeloiltua aika olan takaa.

Vitamiineja nappaillessa avasin magnesiumtabletin foliopakkauksen, säästin käteen jääneen folion ja nakkasin tabletin ja koko loppupaketin roskiin.

Äsken taas tuli tehtyä vanha kunnon "sheikkerin korkki auki"- temppu. Suklaanmakuinen Ultra Whey lensi sitten suoraan terveystodistuksen näppiksen ja tietsikkapöydän päälle. Hyvä minä.

:kuola:

Ehkä ketolla on jotain tekemistä asian kanssa.

-Välillä tulee vähän hölmö olo kun pysähtyy auton kanssa liikennevaloihin jotka ei ole laisinkaan päällä. Silloin varsinkin nolottaa, kun takana oleva autoilija joutuu myös takiani odottelemaan. Toisinaan ajan taas valoista jotka ovat päällä, mutta heti ne ohitettuani huomaan että, mulla ei ole hajuakaan että meninkö vihreillä vai punaisilla.
-Tässä yksi päivä kun tein taas kotona etätöitä, laitoin kahvin tulemaan, tein hetken töitä ja menin sitä sitten hakemaan kuppini kanssa. Ensin laskin kupin siihen keittimen viereen, jonka jälkeen kaadoin kaikki kahvit lavuaarista alas, huuhtelin pannun ja laitoin tiskikaappiin. Kun sitten menin taas keittimen viereen, niin ihmettelin että missäs se kahvi oikeen on:eek:
-Salilla tulee välillä laitettua vyötä päälle vaikka olis menossa esim. vatsoja (tai jotain missä nyt vyötä ei ikuna käytetä)tekemään. Sitten taas huomaa sen ja ottaa huomaamatta vyön pois.
-Kotona tulee todella usein lähdettyä hakemaan jotain tavaraa toisesta huoneesta ja sitten kun pääsee perille, niin miettii että mitäs sitä pitikään hakea?

Montakohan pikkulusikkaa sitä onkaan mennyt roskikseen jugurttipurkin mukana...hmmm...Jotenkin kummasti taas pikkuhiljaa kadonneet laatikosta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom