Ei näin! Meneekö ajatukset joskus huomaamatta solmuun?

Originally posted by Hannibal
Eivätköhän miehetkin pysty yhtä aikaa katsomaan videolta elokuvaa ja tekemään käsitöitä, luulisin?
Haha, loistava Hannibal-imitaatio!

ps. :lol2: ja :kuvia:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Haha, loistava Hannibal-imitaatio!

Välillä tekis mieli imitoida muitakin, mutta paha on imitoida, kun Dragon nussi imitointi-platformin lukkoon koko kyrvän mitalla. :jahas:

Välillä tekis mieli imitoida muitakin, mutta paha on imitoida, kun Dragon nussi imitointi-platformin lukkoon koko kyrvän mitalla. :jahas:

Josko näin joulun alla roinanhenki palaisi taas ja antaisi Pakkiksen uskollisille tontuille taas punan poskille.....:ihanaa,tomi:

Pitääpä kantaa oma korsi kekoon:

Ollut tässä flunssa päällä jo toista vkoa, ja nenä kokoajan täysin tukossa. Ostin sitten nenäsumutetta apteekista.

Sumuttelin sitä pitkin iltaa aika "runsaasti", ihmetystä vaan herätti se ettei siitä tuntunut olevan mitään apua.

No, ennen nukkumaan menoa katsoin tavaran olevan jo melkein loppu, eikä mitään apua? WTF?
----------

Opetus: poista suojamuovi ennen sumuttelua. :D

ps. mielentila oli toki aika letkeä tapahtuma hetkellä, mutta kyllä naurua riitti vielä illan päätteeksikin.

tänään aamulla: hirveä kiire, en ehdi harjata hampaita kuin vasta töissä eli päätän purskutella ne vain suuvedellä nopsaan. nappaan toisella kädellä suuveden ja toisella suihkutettavan hiusgeelin, kiirekiirekiire.... koska olen nopea, ehdin suihkauttaa geeliä suuhun jopa kaksi painallusta ennen kuin havahdun :kuola: :urjo:

Mullakin menee joskus asiat sekaisin. Kerran aamulla olin tunkenut olttermannin astianpesukoneeseen ja juustohöylän jääkaappiin. Mukavassa kunnossa oli kone sisältä pesun jälkeen... Sitten kouluaikoina kun oli näitä kl.8 alkavia päiviä, niin pariin otteeseen ei liikennevalot ennen bussipysäkkiä ollut päällä. Siinä sitten tokkurassa painoin nappia ja aloin odotella sitä vihreän valon ääntä, vaikka valot ei ollut päällä... yleensä meni ainakin 5min ennen kuin havahduin. Kerran tuli mummo koputtamaan olkapäähän ja kyseli, että mitä oikein odotat.

Toinen hauska juttu oli kun pistin kolme kananmunaa kiehumaan, mutta päätin mennä tietokoneelle lukemaan nopeasti mailin. Siinä sitten yhden mailin seurauksena innostuin tekemään yhden kurssin harkkatyön loppuun. Tämän istuskelun aikana kuului keittiöstä pamaus ja vähän myöhemmin toinen, mutta en reagoinut niihin, koska epäilin niiden tulevan yläkerrasta. Pari tuntia vierähtiä ja menin sitten keittiöön ja huomasin kattilan, joka oli hellalla ja hella kuutosella... Menin hellan luokse ja samalla hetkellä pamahti se viimeinenkin kananmuna. Keittiö olikin sitten näppärästi kananmunan peitossa...

Eivätköhän miehetkin pysty yhtä aikaa katsomaan videolta elokuvaa ja tekemään käsitöitä, luulisin?

Täällä ainakin tuo onnistuu ja lisäsi vielä

lehden lukeminen + käsityöt
puhelimessa puhuminen + käsityöt
internetissä surffailu + käsityöt
suihkussa oleminen + käsityöt

Jos mulla olis kylpyhuoneessa TV, niin onnistuisi myös elokuvan katselu + suihku + käsityöt
:piis:

Eiköhän se siitä pienellä Hannibal:haart:Mike välisellä "KICKBAN!!!" -sessiolla taas avaudu.

Originally posted by Dragon
Vuoden 2003 mauttomimman postauksen kirjoittaja

Näistä täytyisi kyllä pitää kansanäänestys. Polkaiskaapas pimeän marraskuun ratoksi pystyyn galluppi vuoden parhaista ja huonoimmista. Yleisen puolen viestit näkyy ainakin olevan tallessa yli vuoden ajalta niin voi kätevästi verestää muistiaan.

Öh, kerran kunnostauduin.

Piti käydä kusella ja sen kyseisen toimenpiteen jälkeen pesen aina käteni.

No kohta aloin ihmettelemään, että miksi kusasen lavuaariin

:curs:

Olin vielä täysin selvin päin....................

Tossa pari tuntia sitten keittelin aamukahvia... Laitoin koneen päälle ja istuin pöydän ääressä n. 10 minuuttia ja rupesin ihmettelemään kun ei porinaa kuulunut eikä pannussa kahvia näkynyt. Noh... Olinpa unohtanut veden. Kerran sitten muistin laittaa kaiken tarvittavan mutta se vipukka mistä vesi tippuu suodatin pussiin oli unohtunut siirtää suodatin pussinpäälle ja kaikki vedet iloisesti lorisivat keittiön työpöydälle. (Ja äkkiä siivoamaan jäljet pois ennen ku kundi herää....)

Originally posted by Missukka
Tossa pari tuntia sitten keittelin aamukahvia... Laitoin koneen päälle ja istuin pöydän ääressä n. 10 minuuttia ja rupesin ihmettelemään kun ei porinaa kuulunut eikä pannussa kahvia näkynyt. Noh... Olinpa unohtanut veden. Kerran sitten muistin laittaa kaiken tarvittavan mutta se vipukka mistä vesi tippuu suodatin pussiin oli unohtunut siirtää suodatin pussinpäälle ja kaikki vedet iloisesti lorisivat keittiön työpöydälle. (Ja äkkiä siivoamaan jäljet pois ennen ku kundi herää....)

No voi helvetti, en olekaan ainut. Minun kahvin keitto aamuisin on noin joka kerta tälläistä Ja vaikka saisikin skarpattua että saa kahvinkeittimen päälle ja vedet oikealle kohdalle niin voikin sitten unohtaa kahvinpurut, niin tulee aika laihan oloista kahvia. Neljäs mihin menen on jos joku on jättänyt pannun pohjalle vanhaa kahvia, niin minä keittelen tyytyväisenä uutta päälle. Voi helvetti että on monena aamuna ollut pahaa kahvia. Miten sitä voi olla huomaamatta että pannussa on kahvia. :wall:
Muutenkin nuo heräämisen jälkeiset tilanteet on pahoja. Puhelimen soimiseen herääminen aiheuttaa usein mukavia tilanteita. 9 tapausta 10 ajattelen että se on herätys ja lyön luuria. Sitten se 1 tapaus 10 kun satun heräämään, niin jälkeenpäin en muista yleensä mitään mitä tuli juteltua. Kaverit on iloisia.
Noh hajamielinen olen kyllä muutenkin, mutta onneksi on tuo emäntä niin ei hukkaa itseään.

astioiden pesu..

Miten kukaan voi pestä astioita tiskikoneella yli vuorokauden..?
No tässä tulee.. Aamulla syötyäni huomasin että astianpesukone on päässyt täyteen ja laitoi loput astiat koneeseen, luukku kiinni ja ohjelma pyörimään. Kone sammuu ajan mittaan ja avaan koneen.. astiat on yhtä paskasia kun äsken, sitten muistan että voi ne pesuaineetkin tietysti laittaa.. No uusi yritys ja pesuaineet koneeseen, luukku kiinni, ohjelma pyörimään... No homma unohtu sit siltä päivältä. Seuraavana aamuna avasin koneen ja.. astiat vieläki yhtä paskasia, ei mitää ollu tapahtunu, pesuaineet ja kaikki paikallaan.. kunnes muistin että sen helvetin hanan voi aukasta kans..:david: :david: ja eiku alusta!!??

pesukoneen vuorokautinen proteiinin tarve?

Lueskelin tän threadin läpi ja kyllä sai naureskella taas.

noo menin sitte lataamaan pyykkikoneen päälle ja kaikki meni hyvin kunnes tuli pesuaineen vuoro. Jostain kumman syystä kävelin keittiöön jääkaapille, otin raikkupurkin, avasin sen ja kumosin pesuainelokeroon. :nolo:

Mr. Bean -olo

Tuli taas mokattua todella hienosti työraportin kirjoittamisessa:

Koululla tehtiin biokaasutyö anaerobisilla bakteereilla ja katsottiin miten ne muodostavat eri aineista metaania.

Yksi aine oli kuivattu ruoho.

Miksiköhän mä olin kirjoittanut raporttiin: "Kuivattu ruho."

Oli opettajilla ollut taas hauskaa... :jahas:

Salilla, kun tuun reenin jälkeen pukukoppiin, riisun salikengät ja muut kamat ja vedän pyyhkeen ympärille. Sitte ku oon suihkuun menossa, huomaan, et oon vetäny salikengät uudelleen paljaisiin jalkoihin, solminu nauhat oikeen kunnolla tuplarusetilla ja siinä sitten seison ihmeissäni ja vilkuilen ympärille, että huomasiko kukaan.

Ja kun oon suihkun jälkeen jälkeen saanu puettua, huomaan et oon taas vetäny jalkaan ne samat salikengät. Ulkokengät nököttää siinä penkin alla. :wall:

Vaihtoehtoisesti voi olla, että oon vetäny jalkaan oikeet kengät, mutta mulla ei oo ollenkaan housuja, vaan ne on siististi viikattuna kassissa.

Originally posted by Oneofus
Vaihtoehtoisesti voi olla, että oon vetäny jalkaan oikeet kengät, mutta mulla ei oo ollenkaan housuja, vaan ne on siististi viikattuna kassissa.

Näistä asustesekoiluista tulee väkisin mieleen muutaman kerran uimahallissa suorittamani paraatikierros allasosastolla.

Eli ensin olen käynyt uimassa ja saunonut päälle ja sitten suihkun jälkeen omissa ajatuksissani keräilen suihkuhuoneesta omat uikkarit ja saippuat mukaan ja painan munasillani allasosaston ovesta muutaman askeleen allasta kohti.

Tuossa vaiheessa sitten havahdun syvistä mietteistäni tyyliin: :confused: ja keräilen kohtuullisen hätäisesti itseni takaisin suihkun puolelle ja siitä oikeasta ovesta pukkarin puolelle.

Eilen aamulla olin ehkä hieman ajatuksissani. Jääkaapista mehukattipullo, raakaa mehua lasiin, raa'at mehut kertaheitolla kurkusta alas lasi jääkaappiin ja mehukattipullo tiskipöydälle.. Ei näin!

Noi juomisjutut on kyl aika mukavia... Kerran katottii yllytyshulluja jossa piti juoda lasi kokista pääalaspäin. No sitä piti sit kokeilla sohvalla pääalaspäin ja mehukattipullosta, nenäähä ne meni kaikki. Kaveri ei sit kuiteka uskaltanu kokeilla. Mut nyt se kerto et yks aamu kankkusessa oli pakko kokeilla juoda kokista sängyssä selällään. No siinä sit makailee ajatuksissaan ja rupee kaataa kokista sillee suoraa naamalle, niinku jois suoraa pullosta.. :lol2: ja sit hirveellä räpiköinnillä pystyy ja tajuu et ei tollee pysty juomaa....

Kerran pikkupienissään menin hakemaan jääkaapilta kebardia nortti huulessa. Samaan aikaan ilmeisesti känny tai joku muu keskittymistä vaativa asia vaati huomion ja laitoin kessun avatun tonnaripurkin päälle jääkaappiin. No sinnehän se unohtui. Perkle kun seuraavana aamuna hain krapujaffaa kaapista niin olihan haju!!! :urjo:

Kännykkään ei muuten todellakaan kärsi vastata jos on menossa autoon kamat unohtuu katolle. Tuo on tapahtunut varmaan 10 kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom