Ei näin! Meneekö ajatukset joskus huomaamatta solmuun?

rintafile

Stifmeister
Ikä
40
Joskus menee kyllä ajatukset ristiin rastiin.

Yks dokauskeikka. Broidi haki mut autolla himaan jostain. No, mulla oli piilarit silmissä ja piti päästä nopeeta nukkumaan, kun väsytti niin helvetisti ja olo oli aika sekava. Piilarikotelo oli repussa, ja reppu jäi autoon, enkä jaksanu hakea sitä sieltä. Tein sitten sen, minkä oon tehny aikasemminkin, kun ei oo koteloa messissä. Täytin juomalasin vedellä ja nakkasin piilarit sinne ja jätin lasin mun huoneen pöydälle. No sit aattelin, et ois hyvä hakee jotain syömistä. Tein muutaman leivän ja täytin ne metvurstipaketeilla ja nautin makoisan iltapalan. Päätin sitten mennä nukkumaan kylläisenä, mutta janoisena. Pääsin huoneeseeni ja janotti niin perkuleesti. Näin vesikarpaloiden helmeilevän pöydällä olevan vesilasin reunoilla. Kulautin vesilasin sisällön ahnaasti, enkä kerennyt edes sanoa: "Hei hei, piilolinssit." Kyllä nauratti jälkeen päin. Oli ihan tuoreet kuukauspiilarit :(

Joku pari kk sitten kokkailin aamupuuroa. Puuro oli siinä vaiheessa, että piti enää lisätä suola. Suolapurkki kädessä tunsin, kuinka yön aikana kerääntyneet limat kurkki kurkussa. Räkäsin oikeen kunnolla ja sain aimo satsin räkää suuhuni. Aattelin, että säilön niitä sen aikaa, kun oon saanu puuron duunattua ja sitten sylkäsen ne lavuaarista alas. No, kaadoin kämmenelle hyppysellisen suolaa ja arvioin, että määrä on kutakuinkin oikea. Olin tyytyväinen suolan määrään ja ojensin kaulani puurokattilan ylle. Hitaasti valuttaen, kuin kuudesluokkalainen gangsteri, päästin limat suustani ja katoin, kun se räkäklimppi uppos puuron sekaan. Katoin sitä suolakasaa kädessäni ja mun ilme oli varmaan aika lähellä tätä: :eek: . Melkeen heti se oli kyllä :D Pelastin lilluvan räkäklimpin lusikalla ja päästin sen viemäriin. Heitin suolat puuron sekaan ja nautin aamupuurostani ajattelematta mahdollisia sattumia.

Mites muilla? Meneekö joskus vähän pieleen? :) Monesti on löytyny leipäpaketit jääkaapista ja maito leipäkaapista. Varmaan Alzheimeri iskee ajoissa tai jotain...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rofl! Sä oot aivan sairas yksilö:D

Mulle on tapahtunut jonkin verran vastaavia, mutta ei mitään tollasta!

:lol2: :lol2: :D

Exän piilarit meni samalla kaavalla. Vettä lasiin ja sitten tulee hänen kaveri huoneeseen kännisenä ja janoisena. Sinne hävis mahalaukkuun ne piilarit eikä ollut edes kuukausipiilarit vaan ihan sellaset vuoden tjsp. lasit. Hauskinta tarinassa on se, että aamulla vasta ruvettiin ihmettelemään miksi lasi on tyhjä..:lol2:

Kjeh, hassuja juttuja :) Itselle ei oo käyny koskaan mitään noin omituista, mutta aika usein kun lämmittelen ruokaa mikrossa ja mikro piippaa niin avaan jääkaapin oven. Hetken siinä aina ihmettelee..

Menee ehkä hiukan offtopiciksi.. mut herätessä tulee yleensä kans tehtyä jotain outoa tai muuten vaan oon tosi sekasin ekat 10s kun oon heränny. Aika tyypillistä on että luulen herätyskelloa puhelimeksi ja alan karjumaan "vastatkaa ny perkele joku siihen puhelimeen". Toinen on että laitan kännykän herättämään ja kun se aamulla piipittää niin en tajua ollenkaan mikä se on, painelen vaan kaikkia nappeja sekopäissäni. Pari kertaa on kaverit ihmetellyt kun multa tulee omituisia viestejä aamulla :)

Tätä tapahtuu melkein päivittäin.

Jääkaapista tosiaan löytyy aika omituista tavaraa. Välillä kuoriessani appelsiinia lentää roskiin se appelsiini, eikä ne kuoret. Töihin lähtiessä on usein aika omituisia vaatevalintoja.

Näitä voisi perustella sillä, että on paljon muuta ajateltavaa, mutta kun ei ole. Eli ilmeisesti aivot vaan on tyhjäkäynnillä, varsinkin aamuisin.

Itselle tuollaisia kämmejä tapahtuu, kun rupeaa kesken jonkun jutun ajattelemaan jotain toista asiaa. Sama kuin puhuessaan rupeaa ajattelemaan jotain toista asiaa ja puhe menee pieleen. Pitäisi vaan ajatella yksi homma kerrallaan. :)

Et ole näiden asioiden äärellä yksin. Itsellänikin on useita kertoja löytynyt jääkaapista leipä tai aamukahviin mennyt maidon sijasta vettä. Kahvinkeitto muutenkin on niin kovin hankalaa. Toisinaan tuloksena on höyryävän kuumaa vettä, vaikka suodatin ja kahvijauhe on asianmukaisissa paikoissa. Ensimmäisellä kerralla mietin hetken tosissaan että mites tässä näin kävi.

:D
mä kun luulin et oon vaan todella hajamielinen.. näköjään muillekin sattuu tämmösiä juttuja. mulla tulee kans joskus laitettuu esim teepaketti lavuariin ja suolaa jääkaappiin ja kaikkee vastavaa.... tollasta tapahtuu yleensä sillon jos ajatellen montaa asiaa samaan aikaan ja mulla on kiire...
kiva aina naureskella jälkeenpäin;)

Mitään pahempia mokia ei oo ikinä sattunu, mut useemmankin kerran oon koittanu sammuttaa stereoita television kaukosäätimellä. Tietenkin kauhean kiroilun saattelemana, kun mitään ei tapahdu... Luulis jo oppivan, mutta ei.

Pari ajatuskatkosta

Hampaiden peseminen hiusgeelillä
Pyykkien heittäminen WC-pönttöön
Jäätelö kuumaan uuniin
Kananmuna mikroon - PAM!
Pelkkä lusikka mikroon, vesi+hiutaleet kipossa jääkaapissa - *Mikrossa ritinää, sihinää, sinisiä salamoita*
30min kuumeinen puhelimen/lompakon/avainten etsintä, kunnes huomaa ne kädessään
Tenttiin meno ja huomaa tenttisalissa, että kassissa on märkä pyyhe ja nostovyö
Luennolla ajattelee omiaan ja alkaa nauraa jollekin hassulle tapahtumalle kohdassa, jossa ei todellakaan pidä nauraa - muiden "Vittu toi on sekaisin" -tuijotus
Treeneistä kotiin - palautusjuomat naamariin - musa päälle - vaatteet pois - suihkulle kävely... Oho, törmään pikkusiskoon + 5 kaveriinsa eteisessä - alasti.

- Laitoin deodoranttia huuliin, huulirasvan tilalta.
- Joskus otin karkin päältä paperin, heitin karkin pois ja laitoin paperin suuhun.
- Kun ovikello soi, saatan vastata puhelimeen.

Näinnäin...

Jokaviikkoinen salilla suihkun jälkeinen etsintä pyyhe,kalsarit,pyyhe,kalsarit... ..löytyvät aina kotoa siististi viikattuina sängyn päältä. Jos vanhan mummonmarkan saisi jokainen kerta niin... :D Talvella kommandona ei kivaa...

Lähtö pitkälle duunimatkalle kaukoitään... ....lentokentällä tyytyväisenä puolisen tuntia ennen lähtöaikaa... ...kuikuilu lähtevien lentojen ruutuihin ja iso möykkä siitä, miksi Finski ei lennäkkään Tokioon ajallaan. Selvittämään tiskille... ...ja vastaus. "hyvä herra, lentonne lähtee vasta huomenna" aha ja okei ja kiitos.... tietysti lentolipun voi avata ennen lentokenttää...

Lähtö kotoa duuniin, salille, kentälle tms... ...muista tankata auto post it -lappu liimattuna otsaan... ....saavu hikinen lappu otsassa määränpäähän ihmetellen vittuuntuneena näkökenttää vaivaavaa lappua ja autoa loppumetrit työntäen...:curs:

Originally posted by trebla
Menee ehkä hiukan offtopiciksi.. mut herätessä tulee yleensä kans tehtyä jotain outoa tai muuten vaan oon tosi sekasin ekat 10s kun oon heränny. Aika tyypillistä on että luulen herätyskelloa puhelimeksi ja alan karjumaan "vastatkaa ny perkele joku siihen puhelimeen".

Mä taistelen usein kellon/kännykän herätyksen kanssa.
Unenpöppörössä herätyskello muuttuu vaaralliseksi viholliseksi jota vastaan minä, suuri sankari, tasitelen. Kuulessaan herätyskellon piipityksen, tehtävänä on nousta istumasentoon ja painaa pientä nappia kellotaulun vieressä. Näin saa jälleen rauhallisen hiljaisuuden, ja on valmiina uutta piipitysiskua varten. Koska tämä kyseinen nappi sattuu kuitenkin olemaan torkkuherätys nappula, ei koulusta myöhästymiselta voi välttyä.

Originally posted by Aimotarmo

Lähtö pitkälle duunimatkalle kaukoitään... ....lentokentällä tyytyväisenä puolisen tuntia ennen lähtöaikaa... ...kuikuilu lähtevien lentojen ruutuihin ja iso möykkä siitä, miksi Finski ei lennäkkään Tokioon ajallaan. Selvittämään tiskille... ...ja vastaus. "hyvä herra, lentonne lähtee vasta huomenna" aha ja okei ja kiitos.... tietysti lentolipun voi avata ennen lentokenttää...

Kesätyö urheilukentällä jo toisena vuonna peräkkäin. Informaatio tilaisuus tarkempia tietoja varten pidettiin työviikkoa edeltävänä tiistaina.
Paikka jossa tilaisuus pidettiin, oli jo tuttu viimevuodesta.
Paikalle päästyäni ihmettelin pikkasen miksi muita kesätyöläisiä ei ollut näkyvillä, mutta ajattelin että olin kerrankin ajoissa. Edellisvuoden tapaan kokoushuoneessa pidettävää tilaisuutta ei kuitenkaan ollut, ja henkilö jolle ilmottauduin saapuvani kesätöihin, omasi kummalisen ilmeen minut nähdessään. En antanut tämän häiritä, vaan täytin lomakkeen työpaikkaa varten. Palautin sen tälle yhdyshenkilölle, joka toivottikin hyvät paivänjatkot ja jatkoi omia hommiaan. Lähdin paikalta ihmeissäni, mutta tyytyväisenä, tilaisuus olikin todella nopea.

Matkalla bussipysäkille päätin käydä ostamassa R-kioskilta purkkaa. Jonottaessa ja katsellessa iltapäivälehtien otsikoita, katseeni osui päivämäärään ja viikonpäivään.. "Katos perkle, tänään onkin keskiviikko"
Kyllä nolotti ja olo oli varsin :david:

Kaveri lainasi Filmtownista leffan ja minä sen jälkeen häneltä. Palautin leffan kuitenkin Filmtownin kissankokoisista kirjaimista huolimatta Makuuniin. Kaveri sai vihaisen soiton ja laskun Filmotownista. "Mutku mist mä oisin voinu tietää mistä sen on..." *häpeää*

Tarina jatkuu..

Paria viikkoa ja loputtomia piikittelyjä myöhemmin lainaan itse kaksi leffaa Filmtownista. Ja tietenkin palautan nekin Makuuniin. Eikai sitä nyt kerrasta opi! :jahas:

Originally posted by trebla
Menee ehkä hiukan offtopiciksi.. mut herätessä tulee yleensä kans tehtyä jotain outoa tai muuten vaan oon tosi sekasin ekat 10s kun oon heränny.

Sama tääl. Ainaku mutsi käy herättää mut ni möngerrän jotain ihan outoo. Kerrankin olin pompannut sängystä, kuin leppäkeihäs (ilmeisesti tiedossa oli jotain tärkeää) ja selittäny jotain jostain rekkkakuskeista ja meinasin kaatuilla koko ajan. Lopuksi kaaduin sänkyyni.:rolleyes:

Mäkistä lähdettyä rupean etsimään lompakkoa. Ei prkl. Se jäi varmaan mäkkiin ja ehkä meni roskien seassa roskapönttöön. Mäkkiin takaisin tullessa huomaan, että minun reppu jäi sinne lattialle. En ollut edes kiinnittänyt huomiota, että reppu on kateissa:). Kaiken lisäksi lompakko oli vielä koko ajan minun povitaskussa (yleensä laitan sen farkkujen taskuun)

Eikä tuo ollut mikään ainut kerta. Monesti saa kuulla kuittailua, että taitaa olla dementia tulossa :D

Siivosin kämppää, ja lattialta löytyivät likaiset kalsarit ja käytetty nenäliina. Nenäliina meni pyykkikoriin ja kalsarit WC-pönttöön.

Duunissa kerran Linux-serveri, ja Windows NT kone vierekkäin. Ajattelin kirjautua sisään NT-koneelle. Otin Linux Serverin näppiksen, ja painoin Ctrl+Alt+Delete.
--> System shutting down for REBOOTING!

Oli tyytyväistä porukkaa sen jälkeen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom