Eikai pojat ala vittuilemaan?
Mun elämä varmasti on luxusta tällä haisevalla ylikansoitetulla planettalla. Mutta pitääkö sitä nöyränä ottaa kuivalla kakkoseen ja pyytää lisää vain sentakia, että Kiinan maaseudulla on vielä kurjampaa? Pitääkö lapset laittaa näkemään nälkään kun Afrikassakin nähdään?
Kateus, suomalaisten perisynti. Samaa whinetystähän se oli kun esim. itse muutin Thaimaahan, alkoi kauhea molotus että sinne se menee euroopan herrana tuhlaamaan taalereita ja pitäisi asettua paikallisten kanssa samalle elintasolle, syödä rotanpaskaa ja asua peltimajassa ilman terveydenhoitoa, muuten olen riistäjäkapitalistisika.
Sama homma siis kuin jos rakentaa, jos joku tahtoo nähdä vaivaa ja ostaa jotain, esim. talon tai "hienon" auton niin kyllähän se naapuria vituttaa. Kyllähän mekin ollaan riistetty tontti joltain eläkeläiseltä, eräs sukulaismies sen meille lahjoitti, rakennetaan isoa kartanoa ja ajellaan ökybemarilla. :lol2:
Ei noista kannata välittää. Voisi sanoa että kateellisten panettelua mutta kun ei se ole edes sitä vaan muiden ihmisten tyhmyyttä. Ei Suomalaiset tahdo tehdä muuta kuin kaivella naapurien asioita ja valittaa vaikka valittamisen ilosta.
Timbankin ja oman budjetin (250ke) talon ei pitäisi paljoa kateutta herättää kun nämä huutelijat asuvat sitten jossain kerrostaloyksiössä mitkä ovat about samanhintaisia.
Verouudistuksiin liittyen törmätäänkin jo aiemmin sanomaani: Stadin herroja, asuntosijoittajia, on alkanut vituttamaan kun okt-asuja "tienaa" talollaan kun ennen he ovat kuvitelleet olevansa ainoita asuntosijoittajia 10:llä omistamallaan asunnolla joita vuokraavat eteenpäin. Sitten on keksitty hatusta keksityt laskelmat miten joku muka tienaa asumalla omassaan, tipautetaan tuolla vähän asuntojen hintoja, jotta he voivat ostaa lisää asuntoja ja tienata enemmän köyhien kustannuksella. Ja tämä pajunköysi uppoaa Suomen kansaan kuin veitsi voihin ja kansa hyväksyy minkä "kansan"edustaja päättää.