Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli sellanen juttu mieleen, että kun sen tatuoinnin ottaa sitten esim. tuohon yläselkään kuten metalmanilla suunnitelmissa. Niin, kun siinä sitten treenataan vuosia ja yläselän lihakset kasvavat(toivottavasti) niin miten sitten tatuoinnille käy? Meneekö vituiksi ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ainakin siitä päätellen, että mulla on ollut olkavarressa (ulkopuolella) tatuointi niistä olkavarsi-30cm-pitkätukka-ajoista aina tähän vaivaseen 45cm asti eikä ole muuttunut miksikään niin ei pitäisi olla mitään huolta, vaikka paisuisi kunnollakin.

Don´t worry! :)

Dracone sanoi:
No ainakin siitä päätellen, että mulla on ollut olkavarressa (ulkopuolella) tatuointi niistä olkavarsi-30cm-pitkätukka-ajoista aina tähän vaivaseen 45cm asti eikä ole muuttunut miksikään niin ei pitäisi olla mitään huolta, vaikka paisuisi kunnollakin.

Don´t worry! :)

Ok. Tattista vaa, asia selkee.

Dracone sanoi:
Mä en tätä ymmärrä. Eikö iho kuitenkin kasva ikäänkuin ilmapallo, eli laajenee ilman laajenemispistettä. Ja sitten harvenevaan solukkoon muodostuu uusia soluja? Miksei kuva laajene ja siten harmaannu?

/mutu

Ehkäpä laajeneekin... jos olisi mitannut sillon juuri hakattuna millimetrin tarkkuudella niin voisi tarkistaa. Vaikea sanoa kun se joka päivä peilistä näkyy :) Mutta näin silmämääräisesti ei ole muuttunut miksikään, eli huonomman näköiseksi ei ole mennyt. Eri asia ehkä jos tatuisi jonkun (vaikka äitinsä) tarkan naamankuvan selkään niin voisi kasvaessa näyttää äitin lihomiselta muutama millikin tatuoinnin leviämisessä.

Proteos sanoi:
"Memento mori" = Muista kuolevasi

Eikös tuo mene näin vapaasti suomennettuna: Muista kuolevaisuutesi?
Itse muistelisin sen olevan näin..
Vai olenko nyt ihan totaalisesti väärässä?

Ripe sanoi:
Kiinalaisista/japanilaisista merkeistä sen verran, että itsellä niitä on jonkin verran nahassa ja kaikki on ristiintarkastettu muutamasta lähteestä, toki aina on sijaa virheelle

Nyt pitää kysyä, että mistä olet tarkastanut noitten oikeuden?
Onko jotain muuta nettisivua mistä voisi etsiä tai jotain kirjaa? Olen itsekin ottamassa nyt kiinalaista merkkiä niin saisi tarkistettua, että varmasti on sitä mitä sanotaan olevan.

Jonny sanoi:
Nyt pitää kysyä, että mistä olet tarkastanut noitten oikeuden?
Onko jotain muuta nettisivua mistä voisi etsiä tai jotain kirjaa? Olen itsekin ottamassa nyt kiinalaista merkkiä niin saisi tarkistettua, että varmasti on sitä mitä sanotaan olevan.

http://www.kanjisite.com/
http://www.csse.monash.edu.au/~jwb/wwwjdic.html
http://www.thejapanesepage2.com/kanji/dictionary.htm

Osa linkeistä on työkoneella joten voin yrittää lisää noita katsoa alkuviikosta. Yksittäinen merkki on suht helppo löytää mutta lause tai pari merkkiä on vaikeampi yhdistää. Helposti tulee vääriä merkityksiä. Eli jos yhdistää vaikka merkin "girl" ja "power" ei tuloksena ole tosiaan girl power, koska kyseistä ilmiötä ei ole japanilaisessa kirjoituksessa esiinny. No karkea esimerkki.

No niin..
Ollaan Suomalaisia, rakennetaan juntteja tekstejä urpu-kielillä.. Kyllä se sitten on hienoa kun naapurin Liisa ihastelee tatskaa, kun ei se tiedä mitä siinä lukee. Miten ois "Made in Where ever" tai "Tää on mun kuppi teetä" tai "iso pala kakkua" tai "Made in Helvetti" jepjep. Itsekkin harkitsen tatuointia, mutta se lähinnä toimii motivaattorina salillakäymiseen; Ei tämmöseen ruppanaruhoon viitti tatuointeja hakata. Tosiaan, kyl se saa pitkälle kuvata aatoksia, ja aika syviä aatoksia saa olla, ettei ens viikolla kaduta,
"Suomi Finland Perkele" vanhalla Suomen fontilla :rock:

Tarrat on siistejä

en tiedä onko jo :wanha:
"rock out with your cock out" :rock: siihen kuuluu sitten olla semmonen siisti kukko ja kaikkee
rintaan "masturbation is murder" selkään "and i'm a serialkiller"
"ISKÄ" tai "ÄISKÄ"
niskassa "niska"
"death before dishonor" sellasella piru kuristaa samuraita kuvalla on kanssa huikee

tuolta löytyy "varmana vituttaa vanhempana osastoa"
http://www.bmezine.com/tattoo/geek001.html

täältä löytyy tekstejä
http://www.bmezine.com/tattoo/let001.html

Eikö se nyt ihan hyvin riitä tatskan ottamiseen että se on hieno? Aina pitäisi olla jotain elämää suurempaa merkitystä. Joku komea kuvio olkapäähän ja sillä hyvä jos siitä tykkää.

Tanu sanoi:
"Hastala Victoria Siempre" Tietääkö kukaan mitä mahtaa tarkottaa?

Hasta = Johonkin asti
La Victoria = Voitto
Siempre = Aina

Eli "Hasta la victoria siempre" = "Aina voittoon asti". Tuossa lauseessa on hieman politiikkaa sisällä, kannattaa miettiä haluaako kantaa kommunististä lausetta koko elämänsä. Huomaa "hasta" ja "la" väli.

taisto sanoi:
"Hasta la victoria siempre" = "Aina voittoon asti".

Tollaset uljaat lauseet sopii just valkoisten suomalaisten olmien finnisiin selkiin. ei vaan. Ihmetyttää vaan joidenkin kommentit, yleensä siis niiden joilla yhtään tatuointeja ei ole, että tatuoinnin ottaakseen pitää jonkun vähintäänkin kuolla tai tarkoittaa jotain elämää suurempaa. Paras kun joku tossa totesi, että ihmiset ottavat yleensä tatuointeja aivan väärin perustein. Mikähän se oikea virallinen tatuoinnin otto peruste on? Ei se tatuointi nyt niin mahtava, jumalallinen ja vakava asia ole. Ihmisiä tässä vaan silti ollaan. Tosin jotkut haluis tehdä itsestään käveleviä historiankirjoja. :D Jos ne tatuoinnit pitää olla jossain muille näkymättömässä paikassa ja joku itselle tärkeä kuolintapaus/päivämäärä/syntynyt sukulainen, niin mikä siinä on pointtina? Paska muisti?

Janne sanoi:
Eikö se nyt ihan hyvin riitä tatskan ottamiseen että se on hieno? Aina pitäisi olla jotain elämää suurempaa merkitystä. Joku komea kuvio olkapäähän ja sillä hyvä jos siitä tykkää.
Eipäs ku Hastala Victoria Siempre.. Kattelin noista linkeistä tatskakuvia, ni yhellä äijällä luki selässä sellasilla kissan kokosilla goottilaiskirjaimilla AMIS!!! :lol2:

Edit: Siis Hasta La Victoria Siempre..

Itselläni on ollut jo monta vuotta aikeena ottaa tuollainen samanlainen tatsa mikä Nirolla on leffassa Cape Fear.
capefear5.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom