LOL ankkurista tulee vain ja ainoastaan aina mieleen Uuuno Turhapurotarkemo sanoi:Ankkurihan olisi todella kovan jätkän merkki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL ankkurista tulee vain ja ainoastaan aina mieleen Uuuno Turhapurotarkemo sanoi:Ankkurihan olisi todella kovan jätkän merkki.
neutraali sanoi:LOL ankkurista tulee vain ja ainoastaan aina mieleen Uuuno Turhapuro
tarkemo sanoi:BGF olet sen verran nuorempi jamppa että et ole nähnyt niitä vanhan koulukunnan merimiehiä joiden nahkasta pystyi lukemaan heidän elämänkertansa.
tarkemo sanoi:Nykyään ollaan ylitetty se raja että tatuoinneilla ei enää erotuta.
Nykyään ilman tatuointi olevat ovat niitä kovia jätkiä.
Vielä on pakko mainita että mahtaa teitä tribaalitatuoituja kavereita viiksettää viiden vuoden päästä kun jokaisella jampalla ja niiden veljellä on trbilaalitatska.
Oli varmaan kova sana ottaa tribaaliköynnös olkavarteen kymmenen vuotta sitten.
Nykyään on se on kärsinyt kovemman luokan inflaation.
No kerro..?..ettei tarvi arvailla ootko muuten kiinalainen, vai miksi ihmeessä kiinaa?takatukkamika sanoi:Itse otin tänään kolme sanaa kiinan kielellä, kummallekin puolelle kaulaa ja keskelle niskaa, sanat ovat tärkeimmät elämänarvoni.
takatukkamika sanoi:Itse otin tänään kolme sanaa kiinan kielellä, kummallekin puolelle kaulaa ja keskelle niskaa, sanat ovat tärkeimmät elämänarvoni.
Ertsa sanoi:Ensinnäkin; miksi tatuoinnin pitäisi olla aina joku erottautumisen merkki? Itse en kuvia hommatessani ole päällimmäisenä ajatellut, että nyt sitä taas erotutaan paremmin.
Toiseksi; Mistä toi tatuoinnit ja kova jätkä jutut oikein kumpuaa? Yleensä tollasia puhuu ne kenellä niitä kuvia ei ole ja ne pitää sitä jotenkin suurena juttuna? Ilmeisesti ainakin alitajuisesti pitää sitten niitä kovina juttuina tai sitä ettei niitä sitten ole eikä tulekaan. Tiedä häntä.
Mä voin kertoo teille vanhemmille pojille yhden salaisuuden:
tarkemo sanoi:Voisit myös analysoida suhteeni edellä, peräti kaksi kertaa, mainitsemiini merimiehiin.
Massamaster sanoi:Miten olis seuraavanlainen: "Minäkin olen tyhmä kun pilaan ihoni enkä ota huomioon miltä näytän vanhana"
JuZaM sanoi:Niin miltäs ihmiset näyttävät yleensä ottaen vanhana? Rumilta.
Vitun tyhmä.
Mitenkä se tribaalin tikkauttaminen tekee kenestäkään pellen?tarkemo sanoi:Harva tribaalipelle on käynyt tahitilla hakemassa elämänkokemuksen lisäksi siitä kertovat tatuoinnin.
Janne sanoi:Mitenkä se tribaalin tikkauttaminen tekee kenestäkään pellen?