Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
LOL ankkurista tulee vain ja ainoastaan aina mieleen Uuuno Turhapuro :)

BGF olet sen verran nuorempi jamppa että et ole nähnyt niitä vanhan koulukunnan merimiehiä joiden nahkasta pystyi lukemaan heidän elämänkertansa.

Ja sitäpaitsi Uunolla on helvetin hieno ankkuritatska ketjuineen päivineen.
On muuten Vesa-Matti Loirin itse ideoima ja tekemä.

tarkemo sanoi:
BGF olet sen verran nuorempi jamppa että et ole nähnyt niitä vanhan koulukunnan merimiehiä joiden nahkasta pystyi lukemaan heidän elämänkertansa.

Mä en ihan rehellisesti usko, että sun ja Neutraalin n. 7 vuoden ikäerolla on paljonkaan merkitystä siinä ettei Neutralitos olis voinut nähdä niitä ankkureita joidenkin kalastajien, purjehtijoiden tai merirosvojen arpisissa ja lihaksikkaissa käsivarsissa. :)

tarkemo sanoi:
Nykyään ollaan ylitetty se raja että tatuoinneilla ei enää erotuta.

Nykyään ilman tatuointi olevat ovat niitä kovia jätkiä.

Vielä on pakko mainita että mahtaa teitä tribaalitatuoituja kavereita viiksettää viiden vuoden päästä kun jokaisella jampalla ja niiden veljellä on trbilaalitatska.

Oli varmaan kova sana ottaa tribaaliköynnös olkavarteen kymmenen vuotta sitten.
Nykyään on se on kärsinyt kovemman luokan inflaation.

Ensinnäkin; miksi tatuoinnin pitäisi olla aina joku erottautumisen merkki? Itse en kuvia hommatessani ole päällimmäisenä ajatellut, että nyt sitä taas erotutaan paremmin.

Toiseksi; Mistä toi tatuoinnit ja kova jätkä jutut oikein kumpuaa? Yleensä tollasia puhuu ne kenellä niitä kuvia ei ole ja ne pitää sitä jotenkin suurena juttuna? Ilmeisesti ainakin alitajuisesti pitää sitten niitä kovina juttuina tai sitä ettei niitä sitten ole eikä tulekaan. Tiedä häntä.
Mä voin kertoo teille vanhemmille pojille yhden salaisuuden:

Tatuoinnit ei ole vielä tähän päivään asti tehnyt kenestäkään kovempaa jätkää eikä se ettei ole tatuointeja ottanut, niin sekään ei ole kovempaa jätkää tehnyt. En sitten tiedä mikä "kovan" jätkän tekee mutta nahan koristaminen ja värjäily ei sitä ainakaan tee.

takatukkamika sanoi:
Itse otin tänään kolme sanaa kiinan kielellä, kummallekin puolelle kaulaa ja keskelle niskaa, sanat ovat tärkeimmät elämänarvoni.
No kerro..?..ettei tarvi arvailla :rolleyes: ootko muuten kiinalainen, vai miksi ihmeessä kiinaa?

Ertsa sanoi:
Ensinnäkin; miksi tatuoinnin pitäisi olla aina joku erottautumisen merkki? Itse en kuvia hommatessani ole päällimmäisenä ajatellut, että nyt sitä taas erotutaan paremmin.

Toiseksi; Mistä toi tatuoinnit ja kova jätkä jutut oikein kumpuaa? Yleensä tollasia puhuu ne kenellä niitä kuvia ei ole ja ne pitää sitä jotenkin suurena juttuna? Ilmeisesti ainakin alitajuisesti pitää sitten niitä kovina juttuina tai sitä ettei niitä sitten ole eikä tulekaan. Tiedä häntä.
Mä voin kertoo teille vanhemmille pojille yhden salaisuuden:

Keittiöpsykologian helmiä!

Voisit myös analysoida suhteeni edellä, peräti kaksi kertaa, mainitsemiini merimiehiin.

tarkemo sanoi:
Voisit myös analysoida suhteeni edellä, peräti kaksi kertaa, mainitsemiini merimiehiin.

Intohimoinen?

Aiheeseen: Kätevin tatska olisi kenties veriryhmä, mahdolliset allergiat ja sotu.

Kuka kääntäisi tämän latinaksi:

"Tuska lisää tietoa tunteeseen jota kutsutaan elämäksi" -Deepspace-

Massamaster sanoi:
Miten olis seuraavanlainen: "Minäkin olen tyhmä kun pilaan ihoni enkä ota huomioon miltä näytän vanhana"

Niin miltäs ihmiset näyttävät yleensä ottaen vanhana? Rumilta.
Vitun tyhmä.

JuZaM sanoi:
Niin miltäs ihmiset näyttävät yleensä ottaen vanhana? Rumilta.
Vitun tyhmä.

:D totaalirepeäminen :thumbs:

-edit- Ei mulla silti mitään vanhoja ihmisiä vastaan ole. :)

tarkemo sanoi:
Harva tribaalipelle on käynyt tahitilla hakemassa elämänkokemuksen lisäksi siitä kertovat tatuoinnin.
Mitenkä se tribaalin tikkauttaminen tekee kenestäkään pellen? :david:

Turha kysellä mikä olisi hyvä varsinkaan teksti, se on aina ottajan itsensä päässä.
Mikä tuntuu oikealta.
Mä en viitsi noihin muihin provosoiviin paskajuttuihin vastata.
Hyvää joulua

Asiasta kolmanteen, löytääkö kukaan netistä hyvää suomi-espanja sanakirjaa? Vois kehitellä omia espanjankielisiä tekstejä..

No empä ole :( Eli tota ei voi ainakaa käyttää. Muita??? Löysin jonkuu, mut siinä ei ollu ku jotai 1800 sanaa, eikä sillä löytäny mitää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom