Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Proteos sanoi:
...Kehoittaisin miettimään jotain tärkeitä hetkiä elämässä tms. joihin tuleva tatskasi viittaa. Itse en ainakaan ottaisi merkityksetöntä tatuointia.

Eli
"Eli ensviikolla jos sais aikaan otettua tuonne niskan seudulle..."
:rock:

ironchef sanoi:
Aloin miettimään yleisimpiä kuvia mitä olen nähny ja tällasta listaa tuli:

1. piikkilanka käsivarressa/nilkassa
2. teräsmies-logo olkapäässä
3. kiinalaiset merkit, yleensä pieniä ja vain yksi tai pari
4. perhoset (mahassa ja nilkassa)
5. delfiinit (olkapäässä ja mahassa)
6. tribaalit jotka on valittu suoraan kansiosta (sen huomaa)
7. erinäiset lohikäärmeet, bulldogit, karhut, sudet yms.
Jep, ja suomileijoniakin on joka toisella nykyään...niin ja niitä "vapaudenkotkia" on kans vitusti. Tai tikari+käärmehässäköitä.. Ankkurin kuva forkkuun olis kova :david: Ja niitä fuckin jingjang-töherryksiä...

Narutumppu sanoi:

Mitä helvettiä tuon tatuoijan kädessä on,jotain implantteja??

013.jpg

Zappo sanoi:
Eks tatskat oo jo aika passé?

Ei.

Tatuoinneista tuli valtavirtaa 90-luvun alussa. Sitä ennen ne olivat marginaalin ilmiö. Mikään ei viittaa siihen että ne olisivat marginaalistumassa uudestaan.

Ne mitkä tulevat ja menevät ovat trendejä. Itse ilmiö - koristeltu iho - on yhtä vanha kuin ihminen.

Ankkuri, kotka, musta pantteri, delfiini, perhonen, yleinen tribaali - mitä väliä. Kuva on ja pysyy. Kun sen laittaa harkiten ei tarvitse katua.
:arvi:

Implanttejahan ne... Ellei sitten arpitatskoja ja iho pullistunut harvinaisen hyvin..

Mä en oikein tajua tuota että dissataan jos kyselee täällä ideaa uuteen tatuointiin muilta ihmisiltä. Jos porukka tosissaan laittais tänne niitä hyviä ideoitansa ja tästä tulisi vaikka 15 sivun threadi niin moni mielikuvitukseton voisi juuri täältä threadista bongata jonkun todella omalle kohdalleen sopivan persoonallisen tatskan.

Iteltäni löytyy jo erittäin omaperäiset tatskat:
-Suomileijona
-Pentagrammi tribaalimuodossa
-Lohikäärme

Eikä ole niin väliä vaikka monelta muulta löytyy samantapaiset tatskat. Pääasia että täysin identtistä tatuointia ei löydy yhdeltäkään ihmiseltä. Seuraavana on suunnitelmissa viivakoodi niskaan jossa numeroina alla oma syntymäaika. Myös toi "get a life" latinaksi alkoi houkutella!

fisu sanoi:
Tosta pitää saada vanhemmilta varmuus.

Hohohoo! :offtopic: mutta yhelle tutulle nahkapäälle todellakin kävi niin että tatuoitti ton navan ympärilleen, mutta kuuli jälkeenpäin että vanhemmat olivatkin olleet Ruotsissa lomalla kun tämän jampan "alkuunpaneminen" tapahtui... Mahtoi vituttaa :hyper:

Dracone sanoi:
Hohohoo! :offtopic: mutta yhelle tutulle nahkapäälle todellakin kävi niin että tatuoitti ton navan ympärilleen, mutta kuuli jälkeenpäin että vanhemmat olivatkin olleet Ruotsissa lomalla kun tämän jampan "alkuunpaneminen" tapahtui... Mahtoi vituttaa :hyper:

Mun mielestä toi vaan naurattais :hyper:

neutraali sanoi:
Tylsä, jos sulla on joku kaveri joka osaa piirtää niin käske sen tehdä jokin tribali omasta päästään niin ei tuu ainakaan samanlaista niin helpolla vastaan.

enkä pyydä kun haluan just tollasen. vitusti kiinnostaa, jos tuo sinun mielestäsi on tylsä :) Tuskin sinuakaan kiinnostaa se, että minun mielestäni tuo sinun selässä oleva tatska on aika törkeä? :)

Mä ajattelin navan yläpuolelle tekstiä Mors gaudet succurare vitae (tai miten se nyt kirjotetaan) eli kuolema iloitsee palvellessaan elämää. Toi teksti on muistaakseni Turun anatomian laitoksen dissectio- eli leikkelyhuoneen oven yläpuolella. Sit ku olen ite joskus avauspöydällä, ni saavatpa patologit jotain nauramista....

Koo, tatskan hankkimista on mietitty, mutta en kylla missaan nimessa ottais mitaan tribaalijippoja, kiinalaisia merkkeja tms., jos haluu jotain kirjottaa niin kirjotetaan sitten selkeesti, eika millaan kiinalaisilla vinkuroilla. Tuleeko siita sitten hirvean fiksu olo, kun muut ei tieda mita se tarkoittaa? Vai onko rakkaus kiinalaiseen kulttuuriin niin vahva, etta tavalliset kirjaimet ei kelpaa. Sama homma tribaalien kanssa, kasittaakseni aika harva suomalainen esim. kuuluu johonkin samoalaiseen heimoon tms. , niin miksi silta pitaa laittaa sellanen nahkaansa. Johan taalla oli juttua, kun joku tumma kaveri oli ottanut suomileijonan. Tuntu jotenkin hassulta. Jos ja kun itselle tulee tatska joku paiva, teksti tulee olemaan tasan tarkkaan luettavissa ja kuva tulee olemaan itse suunniteltu, eika kopioitu kiinalaisesta paskapaperipakkauksesta. Ei sitten herneita nenaan, taa on sitten vaan mun mielipide.

metalman sanoi:
enkä pyydä kun haluan just tollasen. vitusti kiinnostaa, jos tuo sinun mielestäsi on tylsä :) Tuskin sinuakaan kiinnostaa se, että minun mielestäni tuo sinun selässä oleva tatska on aika törkeä? :)
Kyllähän mua vituttaa jos joku sanoo mun täppejä rumiksi(vaikka osa niistä kyllä onkin), mutta jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen. Mielestäni tuo selässäni oleva täppi ois muuten hyvä mutta se on aivan liian pieni ja sitten tuo niskassa(tai sen alapuolella siis) oleva täppi pitäs värittää että sekin näkyis edes johonkin :(. Kaikki täppini on kuitenkin itse suunniteltuja niin ei ainakaan samanlaista tuu vastaan :) tai melkein kaikki(pari kiinalaista merkkiä ei tietenkään ole). Nykyään jos haluaa olla oikein erikoinen niin ei kannata ottaa tatskoja ollenkaan, porukka ihmettelee että miten tolla ei oo taskoja :D

Kun on ollut puhetta noista kiinalaisista merkeistä niin täältä löytyy todella paljon noita merkkejä. Olen harkinnut ottavani tuommoisen merkin, mutta mistä tiedän varmuudella, että se merkki tarkoittaa juuri sitä mitä sen sanotaan tarkoittavan. Tuolla sivulla on kyllä niin paljon noita merkkejä, että tuskin nuo itse keksittyjä on :) (tai sitten jollain on ollut tekemisen puutetta).

Dracone sanoi:
Mul o sama juttu, en vois ottaa Made in Finlandia ja Made in Sweden ei kuulosta läheskään yhtä hyvältä. Kuulostaa jotenkin homoeroottiselta toi jälkimmäinen. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom