Selkään isolla:
DIE YOUNG
DIE STRONG
DIANABOL
DIE YOUNG
DIE STRONG
DIANABOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteos sanoi:...Kehoittaisin miettimään jotain tärkeitä hetkiä elämässä tms. joihin tuleva tatskasi viittaa. Itse en ainakaan ottaisi merkityksetöntä tatuointia.
Jep, ja suomileijoniakin on joka toisella nykyään...niin ja niitä "vapaudenkotkia" on kans vitusti. Tai tikari+käärmehässäköitä.. Ankkurin kuva forkkuun olis kova Ja niitä fuckin jingjang-töherryksiä...ironchef sanoi:Aloin miettimään yleisimpiä kuvia mitä olen nähny ja tällasta listaa tuli:
1. piikkilanka käsivarressa/nilkassa
2. teräsmies-logo olkapäässä
3. kiinalaiset merkit, yleensä pieniä ja vain yksi tai pari
4. perhoset (mahassa ja nilkassa)
5. delfiinit (olkapäässä ja mahassa)
6. tribaalit jotka on valittu suoraan kansiosta (sen huomaa)
7. erinäiset lohikäärmeet, bulldogit, karhut, sudet yms.
Narutumppu sanoi:
Zappo sanoi:Eks tatskat oo jo aika passé?
Relg sanoi:Made In Finland
fisu sanoi:Tosta pitää saada vanhemmilta varmuus.
Dracone sanoi:Hohohoo! mutta yhelle tutulle nahkapäälle todellakin kävi niin että tatuoitti ton navan ympärilleen, mutta kuuli jälkeenpäin että vanhemmat olivatkin olleet Ruotsissa lomalla kun tämän jampan "alkuunpaneminen" tapahtui... Mahtoi vituttaa
fisu sanoi:Mun mielestä toi vaan naurattais
neutraali sanoi:Tylsä, jos sulla on joku kaveri joka osaa piirtää niin käske sen tehdä jokin tribali omasta päästään niin ei tuu ainakaan samanlaista niin helpolla vastaan.
Kyllähän mua vituttaa jos joku sanoo mun täppejä rumiksi(vaikka osa niistä kyllä onkin), mutta jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen. Mielestäni tuo selässäni oleva täppi ois muuten hyvä mutta se on aivan liian pieni ja sitten tuo niskassa(tai sen alapuolella siis) oleva täppi pitäs värittää että sekin näkyis edes johonkin :(. Kaikki täppini on kuitenkin itse suunniteltuja niin ei ainakaan samanlaista tuu vastaan tai melkein kaikki(pari kiinalaista merkkiä ei tietenkään ole). Nykyään jos haluaa olla oikein erikoinen niin ei kannata ottaa tatskoja ollenkaan, porukka ihmettelee että miten tolla ei oo taskoja :Dmetalman sanoi:enkä pyydä kun haluan just tollasen. vitusti kiinnostaa, jos tuo sinun mielestäsi on tylsä Tuskin sinuakaan kiinnostaa se, että minun mielestäni tuo sinun selässä oleva tatska on aika törkeä?
Mul o sama juttu, en vois ottaa Made in Finlandia ja Made in Sweden ei kuulosta läheskään yhtä hyvältä. Kuulostaa jotenkin homoeroottiselta toi jälkimmäinen. :jahas:Dracone sanoi:Hohohoo! mutta yhelle tutulle nahkapäälle todellakin kävi niin että tatuoitti ton navan ympärilleen, mutta kuuli jälkeenpäin että vanhemmat olivatkin olleet Ruotsissa lomalla kun tämän jampan "alkuunpaneminen" tapahtui... Mahtoi vituttaa