Ehotuksia tatskatekstiks?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeps
  • Aloitettu Aloitettu
Tanu sanoi:
Asiasta kolmanteen, löytääkö kukaan netistä hyvää suomi-espanja sanakirjaa? Vois kehitellä omia espanjankielisiä tekstejä..

Altavista-hakukoneella on hyvä (ilmainen) englanti-espanja lause- / sanakirja. Pelkällä sanakirjalla kehittely on vaikeaa koska sanojen taivutus ja prepositiot eivät ole helppoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa varmaan pitää mielessä noita kanji-merkkejä tatuoidessa se, että varmaan nekin merkit voi tehdä aika monella eri tavalla. Itse en ainakaan ottaisi vieraita kirjaimia nahkaani muun kuin kyseistä kieltä itse puhuvan tatuoijan tekemänä. Kyllähän ne netistä bongatut tekstit voi ihan oikein olla, mutta saattavat myös näyttää kieltä tuntevan mielestä suunnilleen kuusivuotiaan tikkukirjaimilta. Varsinkin kun nuo kanji-merkit käsittääkseni pohjaavat siveltimellä maalattuihin kirjaimiin, niin voisi kuvitella, että pienetkin erot merkitsevät.

Sellanen hieno Leijona-vaakuna. Alapuolelle vielä "100% Finn".

Noi on mahtavia läppiä. Sori, jos pahoitin jonkun mielen, mut tollaset tatskat on sydämmessä. :thumbs:

KONE-MASIINA sanoi:
Sellanen hieno Leijona-vaakuna. Alapuolelle vielä "100% Finn".Noi on mahtavia läppiä. Sori, jos pahoitin jonkun mielen, mut tollaset tatskat on sydämmessä. :thumbs:

Sano ettet ole tosissasi, ethän? :jahas:

Eräällä obduktioteknikolla (sellainen häiskä, joka availee patologin kanssa ruumiita)lukee navan yläpuolella kaaressa: "Mortui vivos Docent= kuolleet opettavat eläviä"
Ja kaveri otti muutama viikko sitten sellaisen Matrix leffasta tutun plugin niskaan. Sen mihin ne kiinniittää siinä leffassa sen piuhan, millä pääsee sisään Matrixiin. :wtf:

Eräällä obduktioteknikolla (sellainen häiskä, joka availee patologin kanssa ruumiita)lukee navan yläpuolella kaaressa: "Mortui vivos Docent= kuolleet opettavat eläviä"
Ja kaveri otti muutama viikko sitten sellaisen Matrix leffasta tutun plugin niskaan. Sen mihin ne kiinniittää siinä leffassa sen piuhan, millä pääsee sisään Matrixiin. :wtf:
No vittu just joo. Kai mun sit täytyy kävellä ottamaan forkkuun terminator2:sta se kun arska repii ihon siitä vittuun.

Sellanen hieno Leijona-vaakuna. Alapuolelle vielä "100% Finn".
minullakin on tuolanen ja Pilotti-takki tajuaapa mamut pysyä loitolla hehe SUoMISUOMALAISILLE!!!!!!!!!:rock:

Toinen hyvä vaihtoehto olis joku mielikuvitukseton piikkilanka tai multicolor-tatska.. Mitä enemmän myrkynvihreää ja pinkkiä, sen parempi! :D

Asiasta kolmanteen, löytääkö kukaan netistä hyvää suomi-espanja sanakirjaa? Vois kehitellä omia espanjankielisiä tekstejä..
Kannattaa muuten noi käännökset zekkauttaa jollain natiivipuhujalla :D Käännöskoneet suoltaa yleensä aika koomista tekstiä

No vittu just joo. Kai mun sit täytyy kävellä ottamaan forkkuun terminator2:sta se kun arska repii ihon siitä vittuun.

Oonkohan mä outo kun toi Matrix-leffasta tuttu plugi [tatuointina] ei kuulosta yhtään huonolta? Sehän on ihan hieno kannanotto siihen mitä maailmasta ajattelee...?

Ihan hyvä toi obduktioteknikonkin idea.

Itselläni on aina ollut asenne että yhtään tatuointia en ota koska niitä tulisin kuitenkin katumaan, mutta nyt tässä vanhentuessa on alkanut muutamakin teksti kiinnostamaan. Kirjoitusta, itselleni tärkeä sanoma... ja jtn kuviota ehkä mukaan. Saa nähdä toteutanko.

Itselläni on aina ollut asenne että yhtään tatuointia en ota koska niitä tulisin kuitenkin katumaan, mutta nyt tässä vanhentuessa on alkanut muutamakin teksti kiinnostamaan. Kirjoitusta, itselleni tärkeä sanoma... ja jtn kuviota ehkä mukaan. Saa nähdä toteutanko.
Mulla ainoa mahdollinen tatuoinnin aihe olisi joku poikaan liittyvä (symboli, teksti, tms). Saa nähdä tuleeko sellainen hommattua jossain vaiheessa...

Mulla ainoa mahdollinen tatuoinnin aihe olisi joku poikaan liittyvä (symboli, teksti, tms). Saa nähdä tuleeko sellainen hommattua jossain vaiheessa...

Tuollaiset jutut on sinänsä turvallisia että sun mieli ei voi niistä muuttua, ne on, ja tulee aina pysymään sellaisina. Myöskin tunnearvo on aika korkealla kun tekstit ja kuvan sisältö on hyvin henkilökohtaisia. Omakin teksti-idea on sellainen tietty fakta minusta, mille en voi mitään eikä sitä asiaa saa koskaan pyyhittyä pois. Sellainen teksti vaan muistuttaa mistä olen tulossa ja minne olen menossa.

minullakin on tuolanen ja Pilotti-takki tajuaapa mamut pysyä loitolla hehe SUoMISUOMALAISILLE!!!!!!!!!:rock:

Toinen hyvä vaihtoehto olis joku mielikuvitukseton piikkilanka tai multicolor-tatska.. Mitä enemmän myrkynvihreää ja pinkkiä, sen parempi! :D

tai jos tatuois sen hauiksen ympärille kiinalaisilla kirjaimilla "attention whore". Olis tytöillä jotain mystistä luettavaa sedulan tanssilattialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom